Kesinlikle kabul edilemez hizmet!
Müşteriye "peki ya siz kızlar?" sorulmasına son derece kızgınım.". Bu iğrenç. Ponfyuri yanlış tarife göre hazırlandı, İnstagram bile doğru tarifin bir videosuna sahip ve çalışanlar en azından bir kağıda göre nasıl pişirileceğini bilmiyorlar.
Vardiyada kesinlikle yeterince çalışamayan iki adam var. Çörekler küçüktür, yeterli personelin bulunduğu diğer normal çöreklerde gramajlara uyulmadığından eminim, tamamen farklı bir hizmettir. Lütfen personele karşı önlemler alın, aksi takdirde insanlar size doğru yürümeyi bırakacak ve üretiminiz artık uygun maliyetli olmayacaktır. Ben bu kurumun sık sık müşterisiyim, ancak bu hizmetle sizden bir şey satın almayı bırakacağım.
sık sık orada çörek satın aldılar, ne yazık ki son zamanlarda hizmet kabul edilemez hale geldi. Palazzo'nun tüm ekranlarında reklam: Ağustos promosyon koduna göre eksi% 10. Kocası bunu 31.08 kasada söylediğinde satıcı ona ağustos'un çoktan bittiğini söyledi. Çörekler ve meyve suyu için ödeme yaptılar, meyve suyunu vermediler, sonra geri dönüp meyve suyunun verilmesini istemek zorunda kaldım. Kafenin yanında yemek yemeye oturduk ve satın aldıktan bir dakika sonra garson reklamı asıyor: Kapanışa bir saat kala ürünlerde% 50 indirim. Yani, bize zarardan indirim yapılmadı. çok kaba personel
Personel iğrenç, kibar değil, müşterilerle konuşuyorlar "neden sizsiniz?» İki çalışan çalışıyor, bir sipariş vermek yerine sahibiyle sohbet etmeyi seçtiler. Soğuk içecekler için bardakların kapağı olmadığı konusunda önceden uyarılmadılar. Her zamanki kahve bardaklarında yapmadılar, böylece kapakları sakince koyup yürüyüşe çıkalım. İki kişilik ev sahibi, tazminat olarak iki kişilik sıradan bir çörek sunmaya mı çalıştı?!! Utanç verici