İyi bir tur seçip aile tatilleri düzenlediğiniz için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Her şey çok özel ve yardımseverdir. İşlerinin profesyonellerinin çok iyi olduğu hissediliyor! Umarım yeni yolculuklar düzenlemek için Ekaterina'ya dönme fırsatı da olur!!!
İyi seyahat acentesi, tur seçiminde yardım, yetkin danışmanlık, sözleşmenin yapıldığı andan kalkışa kadar müşterinin bakımı, mükemmel güler yüzlü personel, iyi konum, yakınlarda otopark bulunmaktadır.
Korkunç!
Bu ofisi seçtim, çünkü çalışma saatleri 22: 00'e kadar (bu teztour web sitesinde, Yandex Haritalar'da ve doğrudan satış noktasında belirtilmiştir). Buraya kapanmadan 1,5 saat önce geldim. Çitlerle çevrili. «Teknik mola (telefon numarası belirtilmiştir)" tabelası asılıdır. Bir çalışanın kesinlikle her zaman hareketsiz oturamayacağını anlıyorum. Bir yere taşınmak, bir şeyler atıştırmak vb. Hemen aramamaya karar verdim, çalışanın yakında geri dönmesi yeterli değil. Alışveriş merkezinde dolaşıyorum. 10 dakikaya yaklaşıyorum. Kapalı. Tamam, yürüyorum. 5 dakika sonra daha yaklaşıyorum. Hala kapalı. Belirtilen numarayı arıyorum. Telesekreter 1 dakika beklemenizi önerir. Bekliyorum, arıyorum, noktanın yakınında beliriyorum (aniden çalışan fark edip işyerine geri dönecek). Bu şekilde 10 dakika daha geçiriyorum. Telesekreter, konsültasyonun şimdi gerekli olup olmadığını beklemenizi önerir. Yine alışveriş merkezinde dolaşıyorum, aramaya devam ediyorum. Ayrılmadan önce bir kez daha baktım, kendi gözlerimle, iş gününün bitiminden önce işyerinde bir çalışan olup olmadığını kontrol ettim. Kimse yoktu.
Sonuç olarak: 23 dakikası telesekretere sürekli çağrı olmak üzere 40 dakikalık bekleme süresi. İşe karşı sorumsuz tutum, müşterilere saygısızlık.
Not: Sonuçta, belirli bir satış noktasının çalışma programı sadece bir Cuma akşamı değiştiyse, başka bir tabela asmak kolaydır.