Geçen gün yeni bir telefon aramak için bu iletişim salonunu ziyaret ettim ve buraya uğradığım için çok şanslıydım. Satıcıya Vadim'e büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, ilk kez bu kadar neşeli bir satıcıyla tanıştım, aynı zamanda teknolojiyi gerçekten anlıyor! Seçim Honor'a düştü ve satın alma işleminden fazlasıyla memnunum.
Bu kurumdan yeni çıktım. Kesinlikle beceriksiz çalışanlar - onlara soruyorsun, onlar sana uygulamadan bahsediyorlar. Hizmetleri kapatmak istesem bile. Mobil iletişimi değiştirdik, aynı anda bir milyon ek hizmet. Üçümüz de oturup benimle gülüyorlar. A1'e başvurmak isteyen herkesten hayatımda asla bu ofisle iletişime geçmemenizi rica ediyorum. İnternet hakkında - Minsk'in merkezinde, sürekli olarak kişisel pahalı yönlendiricime düşüyor, bu yüzden neredeyse işimi kaybediyordum. Hiçbir operatörde hizmetlerin, hizmetin ve iletişimin kesinlikle iğrenç kalitesini görmedim. Ne için hesapladığım paranın geri ödenmesini talep ediyorum, her ay tarifeden yüzde 30-50 daha fazla para çektiler. Acil bir yanıt istiyorum.
Beklemek, başınıza gelebilecek en kötü şey değildir. En kötüsü, sorunun ne olduğunu normal bir şekilde açıklayamayan bir danışmandır. Ve bu en tuhaf şey değil.
En kötüsü, müşteriye karşı umursamaz bir tutum, zihinsel yeteneklerini küçümsemek (çünkü elinizde tüm kanıtlara sahip olsanız bile, her şey onlar için aptal bir sığır olacaksınız) ve onunla belirli bir tonda konuşmaktır (yani, onlar için garip ve kabul edilemez, eşit şartlarda konuşabilirsiniz).
Bu nedenle, teşekkür ederim A1. Neden şirketinizle sadece biz iletişime geçtik...