Nakitsiz özel bir şirket için iki telefon satın aldım, kurumsal müşterilerle çalışma departmanı hiç ale değil, telefon görüşmelerine cevap vermiyorlar ve hatta geri aramıyorlar, e-posta mektuplarını görmezden geliyorlar.
Ayrıca kişisel kullanım için bir telefon satın aldım. elektronik kuyruk, üç uzmandan sadece biri çalışıyor, diğer iki kız birbirleriyle sohbet ediyor ve potansiyel müşterileri görmezden geliyor.
Bu nedenle iki yıldız koydum ve artık A1'e hiçbir şey kazanmayacağım.
Uzman Bolshaya Elena Sergeevna'ya özel teşekkürler. Mükemmel ve yetkin bir uzman. Ona 5 yıldız veriyorum.
Ben 10 yıldır kullanıcıyım. Ama son 2 yıl sadece korkunç. Kötü tarifeler, zayıf iletişim ve çok kötü internet. Ödemeyi alıyorsunuz ve hizmeti veriyorsunuz. Kötü...
Elektronik kuyruk elbette harika, ancak akşamları hiç müşteri olmadığında, 4 uzman oturuyor ve kime dönebileceğiniz sorusuna -sessizlik, ofis böyle görünüyordu. İşçinin sonunda işin ortaya çıkmayacağını itiraf etmekten korkuyorlardı. Yaşlıyı çalışma saatinin son dakikasına kadar bırakmak gerekir, o zaman hareket edebilirler.
Çok kibar çalışanlar ve uygun bir konum, ancak kamon
Bu merkez şehirdeki ana merkezdir, ancak elektronik kuyruk ve bekleme yerleri yoktur. Yaşayan kuyruk geçmişin bir kalıntısıdır, ancak aynı zamanda her ütüden hangi şirketin modern olduğunu duyabilirsiniz. Tarife planınız "süper" olmasaydı, canlı dönüş eksi top için ve böylece beş yıldızın tümü!
Harika çalışıyorlar - sadece otopark tamamen uygun değil, ama bu bir eksi değil, çünkü merkezde Ordzho'dalar. Çalıştığınız için teşekkürler - her şey yolunda!
Orijinalini göster
3
1
Kurumun yanıtını göster
Алекса
9. seviye şehir uzmanı
28 Mayıs 2022
İncelemelerde duyarlı ve hoş personelden bahsediyorlar, ancak tarifelerle ilgili herhangi bir soruya cevap veremeyen kesinlikle kaba bir çalışanla karşılaştılar, bu nedenle önünde dururken resmi web sitesinde tarifelerle ilgili bilgileri telefondan açmak zorunda kaldım. Çalışan aynı anda meslektaşıyla konuştu ve soruları görmezden geldi. Saat 21: 00'e kadar faaliyet gösteren tek ofis burası olduğundan ve sorularım ofise gitmeyi gerektirdiğinden bu şubeyi seçmek zorunda kaldım.
Orijinalini göster
3
2
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
8 Ekim 2021
Korkunç. Hukuk uzmanından başvuruda bulundum. Sanal bir karta ihtiyacım vardı, iki gün sonra aramam ve şikayet etmem gerekti, çünkü kimse iletişime geçmedi veya yardım etmedi. Başvurduktan ve görünüşe göre Minsk ofisinden dürttükten sonra, muhtemelen her gün her müşteriyle çalışmak zorunda oldukları için hareket etmeye ve çalışmaya başladılar.ama üçüncü gün ben de henüz hizmetsizim.
Hizmet merkezi iğrenç çalışıyor! Sonsuza dek kuyrukta. Tüzel kişiler, fiziksel kişilerle ortak bir kuyrukta dururlar... Danışmanlar zar zor hareket ediyor... Yasal kişilerle çalışma departmanı, yine de perakende departmanında genel sırada durursanız, neye ihtiyaç duyulduğu belli değildir... Puan -1'dir.