2018'de IP'yi açıyordum, işe yaramadı. FSZN'Yİ ve vergi dairesini kapattım, ancak sertifikayı getirmem gerektiğini unuttum.
2024'te IP tekrar açıldı (önceki ıp'nin kapalı olduğundan emindim) her şeyi hızlı ve soru sormadan resmileştirdi. Bir hafta sonra sorunlar başladı, çünkü bir kişi için 2 vergi verilemez. Neden 6 yıldır devam ediyorum, ıp'nin sonuna kadar kapatılmadığı ve bu sorunun amirlikle değil, reklamı düzenlediğim kufar ile ortaya çıktığı konusunda uyarılmadılar bile (kayıt defterindeki tın'i kontrol ettiler). Ip, tüm kayıt hatalarını düzeltmek için sadece bir haftalığına her iki odayı da kapatmak zorunda kaldım. IP kayıt ve tasfiye prosedürleri çok yavaş geçiyor (tüm veritabanlarını kontrol ediyorlar)
Şimdi tın'i tekrar almak için birkaç ay beklemeniz gerekecek.
İş merkezinde işsiz olarak aldığım sübvansiyonla ilgili sorunlar da vardı. İstihdam merkezinin vergi ve fszn'deki incelemesinin sonucu olarak, benim için hiçbir şey listelenmedi. Yardımın bir sonucu olarak, ıp bazı sorunlar yaşadı.
"Bir pencerede" işin en korkunç organizasyonu! Örnekler yalan söylese bile, formlara ücretsiz olarak erişilemez. Birisi elbette bir form istiyor, ancak yüzde 90'ı değil. Sonuç olarak, her kişinin oturması, formu alması ve başvuruyu uzmana doldurması için iki saatten fazla beklemeniz gerekir.
Formları koyun veya çalışanları ekleyin!!!Böyle bir insan akışına iki kişi yetmez!
Aileme konut sorunlarını çözmede yardım ettiği için bölge başkanı Morozov Vitaly Mihayloviç'e büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum!Bu lider büyük harfle yazılmış bir adam!Ben ve çocuklarımın sağlık, iş başarısı ve refah dilediğimiz sorumlu, ciddi ve yardımsever bir lider.Yürekten çok teşekkür ederim!
Bu, bir pencereye yaptıkları korkunç bir şey. Bir kişi yarım saat gıcırdıyor ve sonra pencereden yarım saat bakıyor, top oynuyor. Kuyruk tüm pencerelerde kısa çizgide hareket etmiyor. Her zaman 10 dakikada yapılanlar artık bir saatte yapılamıyor. Ve kamu parasını bu kadar vasat harcamaya değdi.
Geçen yıl Yeni yılınız kutlu olsun ve Noel Gününüz kutlu olsun İdaredeki tüm çalışanlar, her sorunun cevabını her zaman güler yüzlü ve anlaşılır kılmak için bir kereden fazla onlara başvurmak zorunda kaldılar!!! Yeni yılda ahlaki açıdan psikolojik kolay çalışmalarınız için sabrınızı ve buna layık bir ücrete layık olmanızı dilemek isterim!!!Ve ofis 103'e ve hizmete bir pencereye özel teşekkürler Teşekkür ederim 🌹🌹🌹!!
Hizmetin tek pencereli organizasyonu çok zayıf. Sırada yaklaşık bir saat oturabilirsiniz ve bir kişi geçer ve 4 pencereden sadece 4 numaralı pencere çalışır, gerçekten bir pencere çalışır.
İşe alım sözleşmesinin imzalanması konusunda "tek pencere" hizmetine başvurmak zorunda kaldım. Ziyaret ederken bir bilet aldım ve sıramı beklerken bana doldurmam için form sağlama talebiyle "uzmana" başvurdum (sıramı beklerken bunları doldurmak için zamanım olacağını umuyordum), ancak isteğime kaba bir şekilde çok açık bir ret aldım. "Uzman" gizlenmeyen bir öfkeyle, "İşte o zaman üçüncü elim büyüdüğünde size vereceğim" dedi. Ziyaretçilere karşı kaba ve küçümseyici tavrım beni çok kızdırdı. Bu organizasyon insanlar için var ve uzmanlar bunu anlamıyorsa, mesleki uygunluklarında bir soru ortaya çıkıyor. Çok olumsuz izlenimler kaldı.
Morozov V. M. Demiryolu bölgesinin idare başkanı, KRZEJEUP "Demiryolu" temsilcisinin huzurunda - Tereya Al-dra Mikh-cha'nın huzurunda, kişisel resepsiyonda, sakinlerin rızası olmadan bankın 2. kapıdan kaldırıldığı bildirildi...,Zafer Ave'ye göre evde. Resepsiyon sırasında, bankın haksız yere taşınması ve girişteki yerine iade edilmesi konusunda bir anlaşmaya varıldı. KRZHEUP (a) mühendisi Terey A. M.'ye bu işi yapması talimatı verildi. ANCAK, ünlü masaldaki gibi : -... "VE KİM HALA ORADA."..! Biz yaşlı sakinler, bu girişin 1. grubunun engelli bir üyesi olarak, bölge başkanının kararının astlar için yetki olmadığını anlıyoruz....
1980 yılında inşa edilmiş, 43 yıldır yaşadığım, kışın geceleri sıcaklığın 18-19 saatin üzerinde olduğu zemin kattaki dairemin bodrumdan rüzgarla üflenmesi de dahil olmak üzere Cumartesi günleri birçok kez düz hatlara döndüm.ısı yükselmedi. Sebeplerden biri girişin 4. mahzeninden, bir süre önce kasıtlı olarak sebepsiz yere bitişik 3. ve 5. mahzenlere kırılmış duvarlar ve başka nedenler.
SONUÇ yok. Özünde her yerden abonelikten çıkma almadım.
İdare biliyor mu? Afonkin'in imzasını taşıyan ZHEU-1'in 7 Aralık tarihli eylemiyle girişin 4 bodrumundaki kırık duvarların kapatıldığını belirttiler, bu böyle değil. Aldatma.
Dikili Olesa Evgenievna'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum!
Bu tür uzmanların kesinlikle kırmızı kitap'a, nezaketine, yeterliliğine, her şeyi açıklama ve en iyi ya da doğru olanı söyleme yeteneğine dahil edilmesi gerekir.
Tüm bu kağıt işlerini sevmiyorum, ama bu Olesa Evgenievna'ya bir ziyaret olduğunda, benimle kibarca iletişim kuracaklarını ve yardım edeceklerini bilerek sakince gidiyorum. Aslında bu tür organizasyonlarda böyle olması gerekir.
En değersiz yönetim, bir pencerede oturan hanımefendi sadece oturuyor, hangi sertifikalara ihtiyaç duyulduğunu bilmiyor! Bu sertifikaya sahip olmadığınızı söylüyor, getirdiler! ve şimdi bu! Ve böylece her şeyi tek bir kağıda topluyoruz! Bu onları nereden alıyorlar!? Tüm bilgileri hemen veremez miyiz?
Orijinalini göster · Русский
8
İ
İsimsiz yorum
9 Ocak 2020
1980'lerin tüylü bir yerinde sıkışıp kaldılar. Orada her şey en kötü tezahüründe tamamen bürokrasiye batmış durumda. "Halkın hizmetkarı" ne?! Bunu hiç duymadılar bile. Orada insanlar için hiç oturmuyorlar