Uçmam gereken en kötü ve güvensiz havayolu şirketi. 3F- 322 uçuşumuz Moskova-Erivan. İnişte neredeyse çarpıyorduk, lastik patladı. Kimsenin umrunda değil, kimse özür bile istemedi. Sanırım havayolunun sahibinin tek bir amacı var: uçak düşerse sigorta yaptırmak( Aşağıdaki fotoğraf
15 Kasım 2024 için Erivan-Soçi uçuşunu iptal ettiler, açıklama yok, para kazanmalı, ancak şimdilik yok ve 9600 ruble yerine sadece 7000 ruble. Bu, kiracıların suçu olmasa da, herkes geri dönmüyor, başka bir kanunsuzluk!!!
Her şeyi şirket tarafından önerildiği gibi yaparsanız, normal bir düşük maliyetli havayolu şirketi, ek ek ücret veya ücret alınmayacaktır.
(Küçük) boyut ve boyutlar ihlal edildiğinde normalde bagajla geçilirler
Bu havayolları ile Milano'dan Erivan-Moskova'ya 21 Ağustos 2023 uçuş 3F246'DAN uçtular.
Erivan Havalimanı küçük olmasına rağmen kargaşa yaşanmadı, insanlar çok hoş ve misafirperver.
Moskova'ya uçağa binmeyi beklerken duty free'yi ziyaret ettiler ve fiyatlara ve ruble ile ödemenin mümkün olduğuna hoş bir şekilde şaşırdılar.
Uçuş neredeyse iyi geçti, çünkü Moskova'ya yaklaşırken hiçbir havaalanı bizi kabul etmedi ve ardından geminin komutanı sakin bir sesle bekleme alanında 40 dakika döneceğimizi, açmazlarsa St. Petersburg'a kadar yedek bir havaalanına uçacağımızı açıkladı.
Ancak sevincimize Domodedovo Havalimanı'na giden koridoru açtılar ve güvenli bir şekilde indik, ancak kendi havalimanımıza değil, uçağı durdurduktan sonra geminin kaptanı salona gitti ve tüm durumu açıkladı, biraz bekledikten sonra uçaktan ayrılmamıza izin verildi.
Merdivenin aşağısında, zaten sokakta, geminin komutanı bize eşlik etti ve veda etti, çok güzeldi.
Uçağın tüm mürettebatına ve özellikle 3F246 uçuşunun komutanına teşekkür etmek istiyorum, Siz harika bir insansınız ve işinizin ustasısınız!!!!!
Not: Bilmiyorum ama biletlerle, koltuklarla ve uçuş için check-in ile ilgili bir sorun yoktu, çok endişelenmeme rağmen, neredeyse bir ay önceden çevrimiçi bilet alırken check-in ve biniş kartları hemen geldi.
Yaz aylarında Moskova'dan Vnukovo'dan iki uçuş - Haziran ve Ağustos. Yaz gibi görünüyor, ama her şey yolunda gitti! Tüm havaalanı çalışanlarına teşekkür ederim. Özellikle ikinci kattaki kayıt sorunlarını çözen kızlar için!
İnternet salonda çok hızlı değil ve bagajınızı saklamak at parasına mal oluyor - aksi takdirde her şey yolunda!
Mümkün olduğunca memnun değiller, bir kereden fazla uçmadılar, kayıt olurken kayıt için 4000 alıyorlar, eğer bir kişi farkında değilse ve her şey uçmuyorsa ortaya çıkıyor
Günlük ücretli çevrimiçi kayıt yaptırmayı talep ediyorlar. Rus kartlarını kabul etmiyorlar. Kıbrıs'tan Moskova'ya uçtum, resepsiyona gittim, ofise 4. kata gönderdiler ve klavyedeki iki dürtme için 15.000 dramayı yaklaşık 5.000 ruble yırttılar! Buna göre, satın alınan biletin maliyeti 5 ton daha pahalı hale geldi, Bu nerede görülüyor ve neden bir resepsiyon var?! Uçak güzel, yeni, ama uçuştaki su bile para için. Bu şirketi sonsuza dek listeden çıkarıyorum !
Moskova'dan Batum'a uçtuk ve Erivan'da bir nakil ile geri döndük. Moskova'dan gelen uçuşun bir saatten fazla ertelenmesi dışında bir şekilde her şey yolundaydı. Geri uçtuklarında (09.09 - 10.09 gecesi) Batum'daki check-in sırasında bize Erivan'a sadece bir biniş hakkı verildi ve ikinci binişin Erivan'da verileceğini söylediler, kayıt yaptırmanıza gerek yok.
Erivan'a vardıklarında kimsenin bir şeyler hazırlamaları gerektiğinin farkında olmadığı, havaalanı çalışanlarının hiçbir şey bilmediği, oldukça kaba konuşmaya başladıkları ortaya çıktı, çünkü Moskova'ya nakledilecek çok insan vardı, neredeyse tüm uçak. Sonra havayolunun bir temsilcisi geldi ve kaba bir şekilde tüm yolcuları (yüzden fazla kişi) pasaport kontrolünden, havaalanında check-in yapmaktan ve yine Moskova'ya uçmak için pasaport kontrolünden geçmeye gönderdi. Sırada bir saatten fazla duruyorduk, sonunda ayrıldığımızda sabah saat 6 civarındaydı. Batum Havalimanı'nda veya Erivan'da bu konuda kimin suçu olduğunu bilmiyorum ama bunun havayolunun mutlak ihmali olduğuna inanıyorum. Biletlerin ucuzluğuna rağmen hizmetlerini kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
20 Eylül'de Sheremetyevo'dan Erivan'a uçtular. Uygun fiyat nedeniyle bu şirkete uçak bileti satın aldık. Kalkıştan önce siteye kayıt olamadım, ancak resepsiyonda güzel bir kız, kocamız ve isteğimiz üzerine bize sorunsuz ve ücretsiz olarak yakın yerler buldu. Uçağın mürettebatı çok hoş ve kibar. Erivan'da, uçaktan indikten hemen sonra bagajları çok hızlı bir şekilde aldılar. Tekrar Erivan'a uçmanız gerekirse, bu şirketin hizmetlerini kullanacağım.
Belki bu inceleme birçok insanı şaşırtacak, tüm olumsuz yorumlar arasında görsem beni ne kadar şaşırtacaktı. AMA kocam ve 4 aylık çocuğumla Soçi-Erivan uçuşundaydım, uçuşu geciktirmediler, uçuş görevlileri delicesine özenli, uçuş personeli çok kibar, çocuğu düzeltmeye yardım ettiler, gerektiğinde peçeteler getirdiler! Genel olarak, uçuşun mükemmel olduğunu söyleyebilirim!
Kaydı bir günde geçtim, bizden daha fazla para almadılar
Bir çocuk için, uçakta bagaja götürdükleri bir araba koltuğu almak da dahil olmak üzere gerekli tüm eşyaları aldım (ücretsiz! (Valizsiz bilet aldık), sıcak su termosu , karışım !Kimse el bagajımı tartmadı
Aynı havayoluyla geri döneceğim
Mükemmel uçuşunuz için geri bildirimimi minnettarlıkla özetleyeceğim!
18.10.23 tarihinde Ermeni Havayolları ile Soçi'den Erivan'a uçuyordu. Her şey zamanında, harika hostesler, güler yüzlü tavırlar, uçuşun 50 dakikasında ücretsiz su taşıdılar.
El bagajına gelince, biniş bagajını verdiklerinde baktılar, tarttılar, boyutlarına uymayan birine ek ücret karşılığında gönderdiler. Ancak iniş bölgesinde artık hiçbir şeye bakmadılar. Uzun süredir uçan insanlar 3 çantalarını salona taşıdılar.
14 Aralık 2023 gecesi saat 2.00'de Erivan'dan ayrılacaklardı. Check-in işleminden 3 saat önce uçuşun sabaha ertelendiğini öğrendiler. Moskova'dan Kursk için 08.46'da 14.12'de bir tren bileti çoktan satın alındı. Ancak Erivan'dan ancak sabah 10.45'te ayrıldılarsa, vaktimiz olmamaları doğaldır.
Soru şu ki, Yandex.Mail aracılığıyla bilet kaydı gizemli bir şekilde ortadan kayboldu. Şimdi neden demiryolu biletini kullanmadığımızı kanıtlayamıyoruz ve parayı iade edemiyoruz
15 Temmuz 2023'te Erivan'dan Moskova'ya uçuşun kendisi fena değildi, hava soğuktu ama gemide ekose yoktu. Her şeyden önce, aldığımız yeni bavulun (bir gün önce Erivan'dan satın alındı) görünümü öfkeliydi! Görünüşe göre bilerek delmişler! Ve havaalanındaki insanların suçlu olduğunu söylemeye gerek yok, havayolu onlardan da sorumlu!
Sadece korkunç bir havayolu şirketi! Milano-Erivan-Samara uçuşunu rezerve ettim. Kalkıştan önceki gün uçuş için check-in yaptım (koltuklar için ödeme yaptıktan sonra). Bu arada, koltuklar için iki kez ödeme yapıldı - bilet alırken ve uçuşa check-in yaparken. Ayrıca, kalkıştan birkaç saat önce (zaten havaalanına gidiyordum), ilk uçuşumun iptal edildiğine dair bir mesaj geldi (sırasıyla ikincisinde bağlantı koptu). Hemen geri bildirim servisine para iadesi için bir açıklama yazdım. Sizinle iletişime geçeceğimize dair otomatik bir cevap geldi. O zamandan bu yana 2 ay geçti, bir kez daha resmi bir talep yazdım, tüm belgeleri ve çekleri ekledim. Sonuç olarak, yine otomatik yanıt ve hiçbir şey. Moskova'daki temsilciliğin belirtilen telefon numarası basitçe kapalıdır. Daha önce hiçbir havayolunda böyle bir öfkeyle karşılaşmadım.
İğrenç bir havayolu şirketi. Uçuş Moskova Erivan. 12.000 için ekonomi bileti. Uçuşu 5 kez ertelediler. 19.40'ta kalkış sonunda 1.30'da ayrıldı. El bagajı kg cinsinden belirtilmemiştir, sadece boyut 40*30*20 . Yaklaşık 6 kg çıktım ve içeri girdim. Asıl mesele yoldaşlar.!!!! Kalkıştan 4 saat önce çevrimiçi check-in işlemini tamamlayın. Ücretsiz olacak. Sitede, güvendiğim resepsiyondan da geçebileceğinizi söylüyor, ancak uçuşun 2,5 saatlik gecikmesi nedeniyle kaydı açtılar. Doğal olarak geç kaldım ve 4000 ruble ödedim. Toplam 16000. Hiç de ucuz havayolları değil. Salon eskiydi, uçuş görevlileri kibar olmaya çalıştı.Kabin çok havasız. Kısacası bu havayolunu tavsiye etmiyorum. Çok pişman olacaksınız. Kafede bedava su ve yemek kuponu için tek teşekkür ederim. Bu, şirketten gecikme için bir iltifat gibi görünüyor.
Erivan -Soçi'yi uçurdular. Çevrimiçi kayıt zorunludur!!! Kalkıştan 4 saat önce !el bagajı küçük bir sırt çantasıdır ! El bagajınız için bir valize sığdırmak için her biri için fazladan 1500 ödemeniz gerekiyor! Çevrimiçi !!!havaalanında çok pahalı! Genel olarak - kuralları okursanız - ve her şeyi göz önünde bulundurursanız - gidecek, ancak her adım para için! Su bile olsa
Bu havayolu aracılığıyla bilet satın alan veya satın alacak olan ekicileri, havaalanında ek hizmetler için biletin fiyatının tam olarak% 50'sini veya daha fazlasını ödeyeceğiniz gerçeğine hazır olmaya hazır olduklarını bildirmek ve uyarmak istiyorum (ayrıca bu bilgiler hiçbir yerde belirtilmemiştir ve dedikleri gibi postaneye bir mesaj gelmiyor, her şeyi kontrol ettim) örneğin, 17 yıllık seyahat deneyimiyle, şirketin havaalanına kaydolmak için ek ödeme aldığını ve yetişkin olmayan bir çocuğun ebeveynlerinden ayrı olarak hiçbir şirkete ekilmediğini, 17 yıllık seyahat deneyimiyle uğraştım. Çocuğa 5 sıra daha yakın ya da çocuğun yanında olması için fazladan ödeme yap. Havayoluyla, özellikle ülkemizi utandırdıkları için çok hayal kırıklığına uğradım, hiçbir havayolunda akım görmedim, hiçbir ülkede bu kadar uçtum. Şimdi incelemelerden birinde neden Çingenelerin şirketinin tamamen haklı bir inceleme olduğu yazıldığını anladım. Diğer devletlerin diğer havayollarında bundan 2 kat daha fazla ödeme yapmak ve satın almak daha kolaydır. BU NEDENLE, ŞİRKETTEN GELEN TÜM İLETİŞİMLERİ VE ÇEKLERİ KAYDETTİM VE ÖRNEK OLARAK ŞİKAYETLER YAZACAĞIM, NOTK HAVAYOLUNUN ERMENİSTAN'DAKİ EN SAYGIDEĞER RÜTBELERDEN BİRİNE AİT OLUP OLMADIĞI BİR ŞEY BAŞARILABİLİR Mİ
Dikkatli olun, havaalanında check-in yapmak için kişi başı 3500 ek para alıyorlar!!!!! Ve dahası, check-in sırasında yolcuları kabinin her yerine dağıtırlar (görünüşe göre program bunu otomatik olarak yaparlar), çocuklar / yetişkinler önemli değil, herkes farklı yerlere. Uçakta kaos var, herkes yabancı yerlerde oturuyor. + sık sık zamanı ertelerler / uçuşları iptal ederler. Bu havayolunu uçuş için tavsiye etmiyorum.
Birçok yorum okudum, yolcuların yarısı Domodedovo'dan ayrıldı ve Vnukovo'dan kalkan havayolu hakkında yazıyorlar)))). Görünüşe göre birinin başı belada. İyi bir havayolu şirketi, uçuş iptallerinde sorunsuz bir şekilde başkalarına aktarılırlar, memnun değilseniz parayı iade ederler, havaalanındaki iyi temsilciler. Bilet gişesinden 224 bilet aldım, sonra uçuştan vazgeçtim ve param sorunsuz ve beklemeden bana iade edildi.
Bu güzel havayolunun 8 Kasım günü Larnaka'dan Moskova'ya Erivan'da bir transfer ile uçuşu için bir bilet aldım, 17'de 0'a vardım.
Şimdi 9 Kasım'da bir kalkış gönderdiler!!! Kalkışlar 13'te, varışlar gece 3'te.
Evet, böyle bir uçuş için asla bilet almamam, kapets.
Ve artık başka bir bilet almak için çok geç.
Prensip olarak, her şey herkes gibidir, kayıt olun.. Bilette 2500 ila 20 kg yazmasına rağmen bagaj için 12.000 ruble ve 6.000 ruble daha aldılar (bagajım tam olarak 19.5 idi). "Yerli" ve uygun fiyatlı bir markayla uçmak istediler ve sonunda sadece para verdiğimiz aynı klişeleşmiş Ermenilere rastladılar. Utanç ve amot dzez, sana tükürürdüm, ama monitör üzgünüm.
Not: Kalkış saatini de değiştirdiler))
Uçak olmadığını bilen şirket, yine de bilet satmaya, insanları kandırmaya devam ediyor. Kalkıştan bir gün önce, havaalanı panosundaki kalkışın iptal edildiğine dair bilgiler, şirket iptal edilmediği, birleştirildiği konusunda ısrar etmeye devam ediyor. Herkesi farklı yerlere naklettiler, böylece ödenen yerler boruya uçtu. Sonuç olarak, uçuşta 3,5 saatlik bir gecikme var. Şirket temsilcilerinden bilgi yok, özür yok, durumla ilgili açıklama yok. Ve biletler, böyle bir alaycılığa tahammül etmek için 1000 ruble kadar pahalı olmasa da!
Bu havayolu ile 24.08.2023 tarihinde Moskova-Erivan güzergahında uçtum. Uçuş 5 saat ertelendi. Bağlantılı uçuşuma geç kaldım. Havayolu, varış masraflarını geri ödemeyi reddetti. Muhtemelen mahkemeye gitmemiz gerekecek. Tavsiye etmiyorum.
Prensip olarak en kötü şirket. Bu havayolunun arka planına karşı köhne düşük maliyetli havayolu şirketleri bir süit gibi görünmeye başlıyor. Şirket politikasına yükseltilen örtük iftira, 23 ay boyunca bir oyundur.
Bayan çantası ödemelerine ek olarak, ayrı bagaj olarak, geçilenlerin yeniden ödenmesi (!) check-in yapmak ve zorunlu olarak ikinci bir bagaj çantası satın almak (sadece fazlalığı ödeyemezsiniz), satın aldıkları bu çantayı göndermeyi unutmayı başardılar.
Sonuç: Bu havayollarını asla uçmayın, daha iyi yürüyerek ve üst sıralara binmeyin
İğrenç küçük bir şirket! Kimseye asla tavsiye etmem! Siteye gidin, bakın: şu anda şirketin sadece 2 tarafı var! Bozkırda sadece Çingene kampı! Temsilciler hiçbir şeye cevap vermiyor ve sorunları çözmeye yardımcı olmuyor. Sadece parayı ödeyin ve varışta "büyükbabanıza köye" yazın! Temsilcinin kendisi, resmi, diyor ki: onlar, havayolu şirketi! Sanki maaş için tezgahta durmaya gelmişmiş gibi! Bu tür beceriksiz şirketler nakliye piyasasında çalışmamalı, başkalarını itibarsızlaştırıyorlar.
Kimseye kayıt için kişisel para almalarını tavsiye etmiyorum ve ayrıca bu, çekle zaten ödediğiniz bagajlar için her şeyi belirtiyorlar, ancak bilgisayarlarında bunu göstermiyor, 30 tona aldım, ikisine bir bilet aldım, ancak havaalanında tam olarak 50t'ye mal oldu. Her yerde, 1000 ruble daha fazla satın almak daha iyidir, ancak başka bir havayolunda
Erivan'da transfer ile 2 bilet (gidiş-dönüş) aldım. Tam ertesi gün uçuşun bir sektörü iptal edildi ve buna göre tüm bileti teslim etmek zorunda kaldım. Kiminle olamayacağımı düşündüm, tamam bir şekilde Erivan'a gideceğim ama yine de oraya gideceğim. Kalkıştan 3 hafta önce bu uçuş ve bilet iptal edildi. Bundan bir saat sonra dönüş bileti tamamen iptal edildi.
Aynı zamanda, uçuşun iptal edilmesi durumunda tüm biletlere "sigorta" yaptırdım - tazminat ödemek zorunda kaldım. Ama reddedildi. Açıklama yapmadan. Ve eğer beğenmezseniz - "arayın" (yine de aramayın).
25 yıldır uçuyorum ve ilk kez bununla karşılaşıyorum. Eşsiz hizmet.
Yolcuları anladığınız için çok havayoluna teşekkür ederim, bir sağlık sorunuydu, havayolunu aradım ve bana doktordan bir sertifika varsa, kalkış tarihini değiştirebileceğimi söylediler, bir sertifika verdim ve 24 saat içinde operatörler sorunu hızla çözdüler ve on bir gün sonra kalkış tarihini değiştirdiler, özellikle bunca zamandır bizimle iletişim halinde olan ve deneyimlerinin çoğunu sürdüren operatör Liana'ya çok teşekkür ederim. Kişisel olarak teşekkür ederim sevgili Liana, eğer her yerde ve her yerde operatörler sizin gibi okuryazar olsaydı, hayat insanlar için en azından bu taraftan daha iyi hale geldi.
14.000 dramdan fazla bir uçuş için ek bir check-in ücreti vardır, bu 3.000 ₽ 'den fazladır, ancak bunun hakkında hiçbir yerde uyarılmamasına rağmen. Ayrıca el bagajının ağırlığını netleştirmek için şirketin resmi web sitesini de taradım ve bilgi bulamadım. Bir yıl önce aynı şeyi yaptım, şirkete Ermeni Havayolları deniyordu.
Uzun bir havayolu şirketi. Eşimi Domodedovo'dan Ermenistan'a gönderene kadar cehennemin tüm çevrelerinde yürüdüm. İlk olarak, para hemen yazılmasına rağmen postaneye bilet gelmedi. 24 saat içinde çevrimiçi check-in yapmanız gerekiyor, ancak teknik sorunlar nedeniyle bu mümkün değil, çünkü havaalanında 2400 rubleye çok kolay gidebilirsiniz. Havaalanında bize biletimiz olmadığı söylendi ve havayolunu aramamız ve netleştirmemiz tavsiye edildi, önceden Moskova'da bu şirketin temsilcisi olmadığını, sadece Kişinev ve Erivan'da olduklarını söyleyeceğim. Erivan'da Moskova'da bilet olduğunu söylüyorlar, ellerinde olmadığını söylüyorlar. Kulağa ne kadar garip gelmiyor, Erivan'daki havayolu şirketi ile Moskova'daki temsilcileri arasında kişisel telefonum aracılığıyla sesli iletişim sağladım ve bir haftada param için satın aldığım bileti nasıl alacağımızı 40 dakika tartıştılar. Muhtemelen daha uzun süre tartışmış olabilirler ama sonra telefon için para bitti. Ve sonra sinirlerimden, Vardan Gukasyan'ın bu şirketin kime borçlu olduğunu ve ne tür bir karmaşaya sahip olduklarını anlamasına izin versin, halkın sesini arayacağımı söyledim. Uçuşun kalkışı 17: 30 (gecikmeli, programa göre 16: 40) 17: 20 olarak planlanmıştır, hala kontuarda paketliyoruz. Sonunda kalkıştan 4 dakika önce bize biniş kartı verildi.
Not: Bu, bu şirketle yapılan ilk ve son uçuştu.
Kalkıştan birkaç gün önce uçuş iptal edildi ve bu uçuşa bir başkasına "bağlandık" + dönüş yolculuğunda uçuş 4,5 saat ertelendi ve ek check-in ücreti vardı. En kötü havayolu şirketi. Hizmetlerini ilk ve son kez kullandık. Fazla ödeme yapmak daha iyidir, ancak sessizce uçun.
Avantajlardan sadece gece kalkış saatleri
Eksileri: biletler için yüksek fiyat ve çok sayıda ek ödeme: uçuş için check-in ücreti ödenir - kişi başı 30 Euro, 30 gün önceden erken check-in yaptıysanız ancak biniş kartınızı yazdırmayı unuttuysanız, sizden 10 Euro ücret alınacaktır.
Kalkıştan 24 saat önce site üzerinden ücretsiz kayıt var gibi görünüyor, ancak yolcuların çoğu teknik bir arıza nedeniyle kullanamadı ve havaalanında her birine 39 avro vermek zorunda kaldılar.
Bagaj ödenir, sitede önceden ödeme yapmak daha iyidir, havaalanında çok daha pahalı olacaktır.
Aniden bu şirketin hizmetlerini kullanmak zorunda kalırsanız, tüm ek koşulları ve fiyatları okuyun. Ve tüm ek ücretler göz önüne alındığında, büyük olasılıkla bu hava taşıyıcısının biletleri diğerlerinden daha pahalıya mal olacak
Çevrimiçi kayıt yaptırmak imkansızdır, site ve uygulama sürekli donmaktadır. Havalimanına check-in yaparken, uçuş için uçaktaki koltuklardan çok daha fazla biletin satıldığı, bilet fiyatının yaklaşık% 30'u kadar kayıt için ek ücret talep ettikleri, biniş kartının koltuksuz verildiği ortaya çıkıyor... Uçak minibüse dönüştürülüyor. Görünüşe göre yakında ayakta uçmayı teklif edecekler ((... Kayıttaki personel hiçbir şeyi açıklamıyor, ofise gönderiyor, ofiste kısa bir konuşma var: ya öde ya da uçma, gemideki personel kaba. Seyahatlerde ruh halinizi karartmak istemiyorsanız, FlyOne şirketinin hizmetlerini kullanmayın!
Bugün bu şirketle uçmak için "şans" kendini sundu (((( korku... Uçuş ertelendi.... Bilgi sadece skorborddadır, kimse duyurmaz, kimse de inişe davet etmedi (( bir şekilde tüm insanlar kendileri... Bir saat, sonra 20 dakika daha ertelendiler.... 3 buçuk saat uçmak için sadece su teklif ettiler ((( gemide en azından biri gecikme için özür dileyecekti.... Neden???? Kimseye bu şirketi uçurmasını tavsiye etmiyorum
Utanç ve utanç. Havaalanında ücretli check-in, uçuş gecikmesi ve mutlak müşteri yönelimsizliği, alt havayolunun durumunu doğrular. 1 derecesi, böyle bir sıfır için hala çok fazla.
Hava kampanyası çok kötü değil. Ara, devushka ve erkek kardeşiyle birlikte bu havayoluna bir Erivan - Moskova bileti satın aldı ve Tiflis'ten Erivan'da yakıt ikmali ile başka bir uçak kampanyası olan Georginsky Airline'a geldi. Saat 2, Amerika papağanı, uçak ileri geri dürtülüyordu, uçmuyordu. Sonunda paketlemeye izin verilmedi, kahve bile verilmedi, Amerika papağanı. Gürcü Havayolları khinkali veya khachapuri'yi devushka'ya verebilirdi, ama vermediler, bicho ts ts ts
Hayal kırıklığına uğradım. Kaydın ücretli olduğunu bilmiyordum, kişi başına yaklaşık 4 bin. Havaalanında check-in başlamadan önce çevrimiçi olarak ücretsiz kayıt yaptırmak mümkündür. Şimdi bunu kim yapıyor…
Diğer şirketlerin hizmetlerini kullanma fırsatınız varsa, bunu yapmanızı tavsiye ederim. Göreceli olarak!Her adım için daha ucuz biletler ödemeniz gerekiyor! Bir yer için, kayıt için (bir günde ücretsiz kayıt için siteye gitmeyeceksiniz!) Fazladan küçük bir çanta için ödeme yapmanız gerekir. HER ŞEY için!!! Sonuç olarak, biletin maliyeti iki katına çıkar!!!
Biletin satın alınmasından sonra uçuş tarihi değiştirildi. Geri ödemeyi seçtim (30 iş günü), birkaç hafta sonra geri ödeme yapıldığında bilgi almak için başvurdum. Gözbebeğinin işlenmediğini ve şimdi tekrar 30 iş günü beklemeniz gerektiğini söylediler.
Uçuş Moskova'dan Tiflis'e Erivan'da bir transfer ile yapıldı. Kalkıştan bir hafta önce uçuşu bir gün ertelediler. Biletlerin fiyatı 793 dolardı. Ödenen paraların iadesini iade için sadece 495 dolardı. 298 doların iade edilemeyeceği ortaya çıktı. Sitedeki şirket 30 gün içinde geri ödeme yapmayı vaat ediyor. Umarım fonlar iade edilir.
1 Haziran 2023'te Erivan'dan Moskova'ya uçtuk. Uçuş süresi 3 saat 10 dakika. Rehber bir bardak suyu reddetti, " Hepimiz paramız için var. Para karşılığında size bir şişe mi getireceksiniz?». Tüm uluslararası düzenlemelerde bir bardak suyun her zaman ücretsiz olduğu yazılmıştır!
Yorumları okuyorum ve sanırım onları daha önce görmemem iyi oldu)). Bu şirketle Tiflis'ten 1 kez, 2 uçuşla uçtuk. Hiçbir şikayetim yok. Sitedeki tüm bilgileri dikkatlice okudum. Hiçbir ek ödeme yapılmadı. Uzun uçuş sırasında ek ücret ödemeden içecek ve sandviç ikram edildi. Uçuşlar kalktı ve zamanında geldi, bağlantı kurmayı başardık. Personel kibar. Eksilerden: Uçakta sıralar arasında çok az yer var. Aksi takdirde ya şanslıyız ya da her şey o kadar da kötü değil))
Teneke!
Kişinev'e Erivan'da transfer ile bilet satın alındı. Biletler için en uygun fiyat.
Millet, fazla ödeme yapsanız iyi olur!!!!!!!
Bugün bilinmeyen nedenlerle uçuşu geciktiren tek havayolu şirketi!!!!
Biletin fiyatı o kadar ucuz değildi.
Biletler hava yolları üzerinden satın alındı, görünüşe göre uçuştan 24 saat önce ve en az 4 saat önce ücretsiz olarak çevrimiçi kayıt yaptırmak gerekiyordu!!! Bununla ilgili hiçbir yerde tek kelime yok!!!
Ve zaten resepsiyonda her biri için fazladan 2200 ruble ödemek zorunda kaldım! Bu bir tekme!!!!
Bağlantılı uçuşa buna göre geç kalıyoruz! Ve bundan nasıl sonra olduğu hiç belli değil.
Sadece kategorik olarak tavsiye etmiyorum!!!
Her şeyi beğendim. Zamanında kalkışlar, uçaklar temiz, bakımlı. Herkes kibar ve özenli. Programdaki değişiklikler önceden ve birkaç bilgi kanalından gönderildi: posta, sms ile. Kaçırmak imkansız. Uçuşlar hoş izlenimler bıraktı. Teşekkür ederiz!
İncelemeleri okuyorum ve daha önce okumadığım için ağlıyorum.
Mesajımı tüm sitelerde incelemelerle çoğaltacağım.
Belki birini kurtarabilir.
RM 722. 6'sında saat 21: 00'de kalkmak zorunda kaldım.
Her 1,5 saatte bir kalkış gecikmeleri uzar. Açıklama yapmadan.
Şimdi küme düşme 7'sinde saat 02: 30'da çetele yazılıyor. Ve ben artık buna inanmıyorum.
Havayoluna ulaşılamayacak. «10'dan 18'e (veya 19'a)» çalışırlar. Uyuyorlar. Yani, şirketten ayrılmanın bir yerde kaybolması umursamıyorlar (görünüşe göre bizi unuttular, bu yüzden uçuş erteleniyor).
Kesinlikle bu havayoluyla uçmak isteyip istemediğinizi yüz kez düşünün.
Ve hayır, yoldaşlar, bu ücretli bir inceleme değil. Bu geceki efüzyondur, çünkü a / k'ya ulaşmanın hiçbir yolu yoktur. Hiçbir şekilde!
Belki şanslısınız. Ya da belki burada pek çok insan yok.
İnanılmaz bir şirket ! Kardeşçe! Bugün Moskova -Tiflis biletlerini izledim, en ucuz 75000 ruble ve Dubai'de 50000 ruble!! Tamamen kardeşçe ve komşuda !
Orijinalini göster · Русский
11
1
İ
İsimsiz yorum
20 Aralık 2022
Kalkıştan 4 gün önce uçuş saatini üç kez değiştirdiler, kalkış gününde uçuşun zamanında kalktığına dair bir mesaj geldi, Domodedovo havaalanına geliyorum ve uçuşun 9 saat geciktiği ortaya çıktı ve postaneye gecikme raporları gelmedi. Şimdi 9 saat boyunca havaalanında takılmak zorunda kalacağım, bu havayolu ile bir daha iletişime geçmeyeceğim ve size önermiyorum! Önceden kayıt olun yoksa ön bürodan sizden para alacaklar!
Hayatımın en kötü havayolu şirketi,hepsi ek ücrete tabi , hatta uçakta kahve ve çay ve su dahil .Uçuş için check-in ücreti ödenir, 3'e 10.000 rubleye mal olur.
Sadece kalkışları birkaç kez ertelemekle kalmadılar, aynı zamanda kayıt ücreti de artı 4tp'dir. Duyulmamış bir küstahlık. Size harabe diliyorum ve kesinlikle bu şirketi uçurmayacağım! ***!
FlyOne Ermenistan öngörülemeyen bir havayolu şirketidir! Gecikmeli kalkan birçok uçuş var. Daha doğrusu, onların çoğunluğu! Şimdi Vnukovo'da oturuyoruz. Geç varışlarla bağlantılı olarak iki saat önce kalkışları 1 saat ertelediler. Yeni iniş saatinden beş dakika önce, 1 saat daha ertelendi. Sonra 30 dakika sonra yine de inişe başladılar!? Uçak 3 saat 45 dakika uçuyor, bu süre zarfında varış ve dönüş kalkış saatini gerçekten hesaplamak imkansızdı mı? Yoksa bir saatliğine dinlenmeye mi oturdu? Yolcularına karşı kayıtsız bir tavır var!!