Bu salondaki müşteri odaklılık seviyededir - eksi sonsuzluktur. Irina her zaman cana yakın ve ikinci kişi "usta" sarışının tam tersi. Ham, ondan sadaka istemek ve boyama, saç modeli vb. yapmamaya geldiğinin hissi Prosedürlerin adını bilmiyor, şekillendirmeyi bilmiyor, boya yok, belirli bir hizmet yelpazesinin ne kadara mal olacağını hesaplamak da onun için çok zor bir görevdi. Telefonum ve eksik çayımla çok meşguldüm.
Kötü kesilirler ve çok pahalıdırlar. Daktilo için beş dakikalık bir erkek saç kesimi için 20 ruble, bu çok fazla. Elbette en kötü «usta», Nastya, bu bayanın ne yapılması gerektiği hakkında hiçbir fikri yok - her şey çarpık, eğik ve «antenler» ile dolu.
Ne kadar şanslı olursa, mükemmel ustalar ve kötüler var, özellikle de kendi yolunda saçını kesen ve müşteriyi duyamayan ve müşteriyle saygısız bir şekilde iletişim kuran bir sarışın var.
Kendisi için önemli olan olaydan 2 gün önce kuaförü ziyaret etmek için kaydoldum. Yöneticiyle benim için belirlenen ve uygun bir zaman kararlaştırıldı. Etkinlikten bir gün önce, ziyaretten 1.5 saat önce, benim zamanımda olduğu gibi başka bir müşterinin kaydının olduğu bana bildirildi! Öğle yemeğimin bittiği ve kuaföre gitmek için hesabıma yazmam gereken bir zamanda ziyaret zamanı teklif ettiler... Çalışma saatlerinden sonra bavulumu topluyorum - kuaföre ihtiyacım yok...Bence sağduyulu müşteriler, kendilerine en azından bir tür saygıları varsa, "duyuruya göre işe alınan" yetkin olmayan işçilerin oturduğu, müşterilerine nüfusun alt kesimleri olarak davranan bu kuruma gitmemelidirler. kendilerini, iş günlerinin organizasyonuna bakmaktan uzak bir elit tarafından üstün kılıyorlar!!!
İkinci kattaki bu kuaförde harika bir usta çalışıyor, adı Irina. İşinde profesyonel, her müşteriye bireysel bir yaklaşımı var, çok özenli ve temiz, tavsiye ederim!