Hiçbir şey, hiçbir şey ve hiçbir şey hakkında...
Şimdi şirketin resmi cevabı bana geldi... Yandex'te buna bir cevap yazmanın bir yolu yok.., ama burada cevap vereceğim: 1- Mozyr'deki bu ağ hakkında yalnızca ilgilenen kişiler tarafından olumlu geri bildirimler alınabilir, çünkü prensipte burada tavsiye ve hizmet bulunmadığından, alıcıya malların tüketici niteliklerinden taksit planlarına kadar her şey hakkında güvenilmez bir şekilde söylenmektedir. 2- Danışman satıcılar dikkatsizdir, kaba davranırlar, işyerinde dış işlerle uğraşırlar, görünüşe göre mağazaya değil, kişisel olarak evlerine giriyorsunuz ve neyin net olmadığını soruyorsunuz. 3- kirli zeminler (sanırım ilk maddeyle bağlantılı). 4- fiyatlar. 5- ürün yelpazesi. 6- Listelenen sövelerle bağlantılı olarak şirketin sahiplerini anlamıyorum, bu danışman satıcılar için hayır kurumu pazarı değil... Evet, bu beni ilgilendirmiyor.)))) Umarım neden böyle bir incelemenin mümkün olduğunu açıkladım. Her şeye rağmen şirketinizin gelişimini ve finansal başarılarını diliyorum.
Bu Samsung mağazasında bir 12 taksit planladık, nakit alırsanız 480 rubleye mal oluyor ve 12 ay boyunca MTS aracılığıyla taksitle bu telefonun maliyeti 1tys 300 rubleye mal oluyorsa, MTS zaten tamamen doluydu, ancak işler bu değil, taksitleri aldık ve 1 ay geçmiyor Bu telefon kırılıyor servise götürülüyorlar ve modülün uçtuğu ortaya çıktı, allo'ya geldim ve taksit planımı iptal etmek için paprasila'ya geldim, çünkü bir Katolik'e bir telefona ihtiyacım yok, bir ay yok ama o zaten oradaydı. Garanti kartındaki belgelere göre yenisiyle değiştirme veya geri ödeme yapma hakkım olduğunu yazmış olsa da, 2 haftadır onlarla savaşıyorum, bu tamir edilen telefonu benim hatam dışında kırılan geri itmek istiyorlar, iadeyi reddediyorlar, fiyatlara dikkat ediyorlar, MTS taksitler için çılgın faiz almaya başladılar, eğer bir gimara kazanmak istiyorsanız, allo'ya gidin ve taksit planı yapın, korku ve sadece nasıl biteceğini bilmiyorum, mahkemeye gitmeyi reddederlerse.
Kulaklık aldım, paketini bile açmadım. Çocuk bundan hoşlanmıyor. Ertesi gün başka bir şeyle takas edilmesini istedim. Bunun kişisel hijyen konusu olduğu gerçeğiyle motive olmayı reddetmek. Belki de öyle.
Bugün bir kez daha bedava peynirin sadece fare kapanında olduğuna ikna oldum. Benim hakkımda «Kahretsin kaderdir» sözü. Oğluma telefon almaya karar verdim. Salona girdikten sonra, her şeyden önce satıcılara, ürünü peşinat ödemeden taksitle satın almanın mümkün olup olmadığını kontrol ettim. Kızlar bunun mümkün olduğunu söylediler. Telefonun 8 yaşındaki oğlu için bütçeye uygun bir şeye ihtiyacı olduğunu söyledi. Bu arada kızlar kibar ve yardımseverdir. Fiyatlarını adlandırarak birkaç model önerdiler. Xiaomi Redmi 5 modelinde seçimi durdurdum. Bu arada, internetteki benzer cihazların fiyatı 290 ila 340 ruble arasında değişiyor. Bana 329 rublenin maliyetini söylediler. Göze batmayan bir şekilde, gönüllü olarak zorla telefona koruyucu cam (fiyat yaklaşık 10 ruble) ve silikon kılıf (yaklaşık 18 ruble) eklendi. Danışmanlar kredinin onaylanması için bankaya bir talepte bulundular ve 20 dakika içinde olumlu bir yanıt geldi. Elbette kızlar bana aylık ödemeyi dile getirdiler, ancak kafam sıcaktan kötü çalışıyordu))) ve kafamdaki hesap makinem ödeme tutarını malların nihai fiyatıyla ilişkilendirmedi. Oğlum satın almaktan memnundu. Ve bir şekilde parayı unuttum. Biraz düşündükten sonra, danışmanların kibarca sigorta maliyetinin buraya dahil olduğunu ve bu uygulamanın şehrin tüm salonlarında olduğunu cevapladıkları aylık ödeme için yeterli olup olmadığını hala belirledim. Bu arada, sigorta 80 ruble!!! Bu henüz mutlu son değil. Satın alma ile eve döndüğümde, bakmadan imzaladığım kredi sözleşmesi sayfasını açtım. Ve miktar beni hafifçe söylemek gerekirse şaşırttı - 517 ruble. Bilgileri açıklığa kavuşturmak için mağazayı geri aradım, danışman kız bana bu telefonun gerçekten 329 rubleye mal olduğunu söyledi, ancak bu, onu hemen veya krediyle satın almış olsaydım durum böyleydi. Ve taksitle böyle bir modelin maliyeti 389 ruble. Elbette satıcılar bunu hemen bana bildirmediler. Belki daha ucuza mal seçerdim veya satın almayı ertelerdim. Peki, şimdi ayık bir kafaya sayacağız, telefon-329 (fiyat etiketindeki gibi), koruyucu cam-10 ruble, silikon kılıf-18 ruble. 357 ruble alacağız. Toplamda 160 ruble için «ısıtıldım». Sonuç olarak söylemek istediğim, kesin olan bir şey var - kendi hatam. ANCAK, sevgili satış danışmanları, sizin "yüzde oturduğunuzu" anlıyorum» ama aynı zamanda insan faktörü de var. Bunu insanlara yapamazsın. Ve eğer aniden yönetimden biri benden özür dilemek isterse, lütfen - buna değmez. Bir sonraki şaşkın müşteriler için özür dileyin. İlginiz için teşekkürler!