Allur, yeni arabaları park etmek için çok uygun bir konuma ve çevredeki alana sahip modern ve konforlu bir otomobil bayisidir... Bina, müşterilerine hizmet etmek için mükemmel bir şekilde tasarlanmış ve düşünülmüş, devasa vitray pencereler iç salonu tamamen daha geniş, daha uzun ve daha hafif kılmaktadır... Yüksek tavanlar, klima ve havalandırma sisteminin iç hava akımlarını serbestçe tazelemesine ve aydınlatma sisteminin, lambaların parlak ışınlarını karanlıkta daha eşit ve oldukça rahat bir şekilde dağıtmasına olanak tanır... Yöneticiler işlerini biliyorlar ve gelecekteki araç sahiplerine zorunlu olarak hizmet vermiyorlar ve güvenlik düzeni açıkça izliyor... Her şey gelişmiş ülkelerin uluslararası standartları düzeyinde.
İç mekan güzel, seçim de normal...resepsiyondaki kızın güzellikleri girişten selamlıyor, sonra yukarıda kız kaba. 2 bilet vardı. Önce bir kahve, sonra 2 bilet verdi, hemen yetersiz tepki vermeye başladı..Size kim verdi, neden çok içiyorsunuz, bir saatten az bir sürede 2'ye kadar...Ekim 2023'ten beri buradayım ve bu saçmalıkları ilk kez duydum...aslında. Bayide ne tür hizmetler böyle..normalde servis seçilebilir...
Güler yüzlü personel. Bazen şekersiz olmasına rağmen bedava kahve bile var.
Kredi danışmanlarına her zaman bir sıra vardır - görünüşe göre personel ile ilgili sorunlar vardır, aksi takdirde insanlar bekleyen borç için oturmazlardı
Vitrindeki her şeyi satmam gerektiğini anlıyorum, ancak yine de kimse bu özelliklerin açıklamasında dürüst olmayı ve araba hakkındaki incelemeleri yasaklamadı. Modaya uygun olmasa da dürüst olmak daha iyidir.
Astana'daki en iyi salon! Yetkin ve kibar danışmanlar!!!! Herkes açıklayacak ve gösterecekler. Hızlı ve sorunsuz bir şekilde kayıt yaptırdılar!!!! Herkese bu salondan satın almanızı tavsiye ederim!
Harika salon. Çalışanlar, çoğu onlara bağlı olmasa da deniyorlar (örneğin, belirli bir renk veya özellikteki bir arabanın teslim süresi. Ancak en önemlisi, çalışanların kendileri müşterilere dikkat gösteriyorlar. Ancak kredi hesaplaması için yeterli çalışan yok - her zaman sıra- sırayı beklerken, diğer salonları ve araba markalarını düşünüyorsunuz
Tüm bayi salonlarında olduğu gibi, personele araçla ilgili her ayrıntıda niteliksel olarak hizmet verme ve bunları söyleme yetkinliği yoktur ... hizmet, tüm incelikleri çok iyi anlamamaktadır. Örneğin, arabadaki çekiş kayboldu, kontrol ettiler ve normları söylediler, ancak bir şeylerin yanlış olduğunu hissettim. Bir ay sonra, havanın değiştirildiği TO-2'ye gittim ve başlangıçta bundan bahsetmeme rağmen çekiş belirdi, ama beni görmezden geldiler.
Servis, servis iyi bir seviyede. Satış ekibinden Madi'nin yöneticisini vurgulamak istiyorum! Servis departmanından - Dilnaz Esentur
Otomobil kredisi, onay, bunların alınması için sözleşmeler de dahil olmak üzere kağıt işleme.pasaport ve devlet.zamana göre numaralar 2 saat sürdü
Bu şirkette arabama ilk yıl hizmet vermiyorum. Tüm ekibe çok teşekkür etmek istiyorum. İşlerine iyi ve verimli bir şekilde yaklaşıyorlar. Arabayı teslim etmekten teslim almaya kadar tüm süreç sorun ve gereksiz endişelere neden olmaz. Bakhtiyar Maratovich'e çok teşekkür ederim. Kendi işinde gerçek bir profesyonel. Bu hizmeti tavsiye ederim. Şahsen kontrol edildi!
İğrenç hizmet personel satılan ürünü bilmiyor garanti onarımının ayrıntılarını ve garanti koşullarını söylemiyor onarım uzmanları, sözde otomobiller hakkında yaygın ve sertifikalı olmalarına rağmen Google'da bilgi arıyorlar danışman, reklam kitapçığında yazılanlar dışında pratik olarak hiçbir şey bilmiyor
12 için Kia servisine geldim. Ama onların sadece 10'una kadar düzenlemeleri var. Personel bu gibi durumlarda ne yapılacağını bilmiyordu ve yağ ve filtrelerin değiştirilmesiyle rutin bir teşhis yapılmasını önerdi. Teşhisten sonra, ek olarak mumların ve contaların değiştirilmesinin gerekli olduğunu yazdılar, ancak stokta birkaç hafta beklemenize gerek yok. Ama ben Astana'ya gidiyorum, bu yüzden rezervasyon yapmamaya karar verdim.громкой Eller serbest aramada, arabanın hizmette ücretsiz kahve tatmasını beklerken sürekli beklediklerini söylüyorlar, ancak mevcut olmadığını söylüyorlar (kahve dükkanı sınırın bittiğini söylüyor) Almatı'da bunu sürekli geçiyorum ve orada aynı Alur'da çok daha iyi bir hizmet var, ancak kayıt daha uzun süre beklemek için.
Salonun etrafında güzel ama kalabalık . Alçak tavanlar.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
20 Temmuz 2023
Bir şekilde kia soul'un faturasını almak istedim, müdür kibirli davranıyorlar, sana öldürme zamanı gelen bir kapitone ceketinin şakağıymış gibi bakıyorlar, yönetici, arabalar olmadığı için faturayı dağıtamayacağını yüzsüzce reddetti, aslında çağrı merkezi aracılığıyla arabalardı tanıdım
Menajerler çok rahat bir durumda merhaba demiyorlar, kendileri uymuyorlar, telefonda futbol oynuyorlar, soruları görmezden geliyorlar. Cennet ve yeryüzü Hyundai salonuyla karşılaştırırsak, orada toplanan tüm personel var. Üzgünüm, 0 yıldız koyamazsınız
En kötü araba bayisi! Güler yüzlü personel her şeyi anlatacak, açıklayacak, bir fincan çay veya kahve sunacaklar! Genel olarak, herkese iyi bir araba bayisini ziyaret etmenizi tavsiye ederim!!!
Bu teneke .Şimdi bir araba aldım, acı çekiyorum.Gerçekten kırılmayacak her şey zor bir durum değil, sürekli bir şeyi kanıtlamaktan yoruldum, duymuyorlar.saçmalık.O zaman neden bu kadar pahalı olduğunu anlamıyorum.Vicdan azabına tavsiye etmiyorum.
Servis için rezervasyonun 12: 00'de yapılmaması tavsiye edilir. Bu nedenle, bir saat içinde hiçbir şeye vakti olmayacak, ancak 13: 00'dan itibaren. çalışanların öğle yemeği molası var