Beceriksiz çalışanlar çalışıyor. Malları bana iki kez ödemeye zorlamaya çalıştım, iddiaya göre ödemesini geçemedi. Sberbank uygulamasında çalışana fonların silinmesiyle ilgili bir çek gösterdi ve bunun cevabını aldı, ödemenin benden değil sizden geçtiğini, bu yüzden tekrar ödeyin. Ödemenin iki kez geçmesi durumunda üç gün sonra geleceğinize dair saçmalıklara maruz kalmaya başladım ve paranızı size iade edeceğiz. Ona destek ekibiyle iletişime geçmesini tavsiye etti. Bu eczanenin yönetimi, lütfen çalışanlarınıza temel görgü kurallarını ve bu gibi durumlarda nasıl davranılacağını öğretin, müşterileri geciktirmeyin ve onlardan birkaç kez ödeme talep etmeyin. Olay 14.12.2024 tarihinde meydana geldi. Fotoğrafı çekime ekliyorum.