Rahatsız oldum, başka seçenek yok, yüzde yüz yakında kapanacak, hizmeti beğenmediler, ne yazık ki çok beğenmediler, özellikle Beyaz Rüzgar'a bir servis merkezi gönderilmediği için oraya gitmemek daha iyi
Bu şubenin işleyişiyle karşılaşmadan önce bu mağazayla işbirliği harikaydı. Fitness bileziğini garanti kapsamında verdim ve şimdi cihazı değiştiremiyorum. Bunu ancak başka bir şehirden geldiğimde hiçbir şekilde bulamadığım mağazanın müdürü (bir nedenden dolayı) yapabilir (ya o bir toplantıda ya da tatilde). "İlk ziyaret sırasında programı neden bana bildirilmedi" sorusuna cevaben "şahsen size hiçbir şey söylemedim ve sizi ilk başta görüyorum" aldım: Şirketin eylem algoritmasına sahip olmadığı, kimsenin hiçbir şeyden sorumlu olmadığı sonucuna varıyorum, çalışanlar şirketin temsilcisi değiller ve hevesle hareket ediyorlar. Sadece hafta içi değiştirme yapmak için gelebilirsiniz данной Bu şirketin işi, Kazakistan'da ve çevrimiçi olarak ticaret yapana hiç karşılık gelmiyor