11 Temmuz 3A / 1 - 01.07.2024 ve kısacası ziyaretimi tarif etmek imkansız. Bir sandalye almaya geldik, mobilyaların maliyeti o kadar küçük değil - yaklaşık 400 ruble ve bu mağazada sergilenen her şeyin küçük şeyler dışında satın alınamayacağı, her şeyin sadece sipariş üzerine olduğu bir durumla karşılaştık (ve mağazada bunun hakkında bir kelime yok!!!!!). Sitede daha önce sandalyenin renklerini okuduktan sonra, Lord satıcıya gittiler (bu noktada mağazada müşterilerin yokluğunda bir şeye yardım etme arzusunu bile dile getirmediler), hangi renklerin mevcut olduğunu görmek istediler (sergideki griye pek uymadık, ama başka bir model vardı bej, ama daha pahalı), cevabını verdiği (sürekli olarak) stokta var, kumaş bunu gösterdi, bunun sergide duran renk olduğunu anladık ve 10 dakika sonra tekrar bakmaya gittik, bu hanımefendi pembe bir elbiseyle Gömleğine, «Bu koltuğu size satmayacağım" dedi. Bu bir örnek."Kocam bunu duydu ve açıklığa kavuşturmaya gitti, geldiğinde bana burada tek bir sandalye satın alınamayacağını, her şeyin siparişe göre olduğunu söyledi. Ancak mağazada bununla ilgili hiçbir yerde tek bir kelime yok. İlk defa, mobilyalara geldiğimde seçtiğin şeyi satın alamayacağınla karşılaştım. AMİ mağazası, ihtiyacınız olanı hemen satın alabilmeniz için uygundu («so-so» kalitesi göz önüne alındığında), ancak siparişe göre değil, ihtiyacınız olan her şeyi başka bir yerde ve ark kalitesinde sipariş etmek için satın alabilirsiniz. Mağazada yaklaşık 30 dakika geçirdikten ve sonunda öğrendikten sonra sandalye alamadığım için öfkelendim. Başka bir satıcıya gittiğimde, hangi nedenle satın alamadığımı açıklığa kavuşturmak için, mağazada tek bir kelime olmadığı gerçeğinden dolayı, sipariş üzerine mobilyalardan gelen her şeyin stokta olmadığı gerçeğinden dolayı, bana (bej ceketli hanımefendi) depoda çalışmadığımızı söyledi ve ... durumun çözümü hakkında tek bir kelime bile yok ( örneğin: maalesef bunların hepsine sahibiz, ama bakalım başka bir depoda hazır olanlar var, hızlı teslimatımız var, ihtiyacınız olan koltuk çabucak gelecek ... HİÇBİR şey yok .... SADECE ... HER ŞEY SİPARİŞE göre - bir kişinin ne saati ne de tarihi söylemesi zordu ve sen gittin ..., çalışmaya ve düşünmeye zorluyorsun ...) Ama geride kalmadım ve bana mağazada neden tek bir kelime bulunmadığının nedenini açıklamamı istedim, her şeyin siparişe uygun olduğunu, neden her şeyi yerinde satın alabileceğimi düşünerek, satın almayı umarak zamanımı boşa harcamalıyım ve ancak sonunda bir şey satın alamayacağımı anlamalıyım. Satıcı bana ne söylemeye başladı: Buraya tartışmaya geldiniz!! Cevabı aldım: Hayır, buraya paramı bırakıp satın almaya geldim!!! Satıcı bana sözlerimle onun ruh halini mahvettiğimi söylemeye başladı!!! Ayrılırken yardım hattınızı arayacağımı söyledim, ardından bana bağırdı: "Tamam, bu koltuğu size satacağım ama diğer müşteriler gelecek ve ona bakamayacaklar!!!!». Şaşırtıcı bir gerçek, görünüşe göre yüzüme çıkmadım, çünkü bana sandalye satmayı reddettiler, ancak öfkemden sonra satmaya karar verdiler!!! Teşekkür ederim dedim, alıcılara karşı tutum göz önüne alındığında, görünüşe göre buraya gelmeyecek olan müşterileri sandalyesiz bırakamam. Ayrılırken, ruh halini mahvettiğim için sırtımdan tekrar bağırdılar, görünüşe göre satıcı işe değil konsere geldi. Her şeyden sonra Ami'nin yardım hattını aradım, orada bana mağazadaki her şeyin satıldığı söylendi, ancak satılmayanları da sipariş edebilirsiniz - bunun üzerinde işaretler var - BİR ÖRNEK, SATILIK DEĞİL, SADECE SİPARİŞ ÜZERİNE!!!! Sadece maruz kalmanın olduğu mağazalar var, ancak müşterilere önceden bildiriliyor. Bence satıcıların bu davranışlarına izin verilmiyor, davranışlarında kısıtlama, doğruluk, saygı olmalı ve en önemlisi alıcının bu mağazadan nefret etmek yerine geri dönmesi gerekiyor. Şahsen ben, Ami'nin mağazalarında hiç böyle bir sorun yaşamadım, herkes her zaman sempatik, saygılı, tavsiyede bulunacak, bakacaklar, bu dükkan ... Sadece Korku... Ek olarak, satıcılar, tezgahın arkasında yeni alıcıların bulunmasından çekinmeden, önceki alıcıların (satın alarak ayrılan) yanlış bir şekilde tartışılmasına izin veriyorlar. Bu mağazanın yönetimi, satın alma gücünü azaltan bu tür satıcılara ihtiyaçları olup olmadığını düşünmelidir.!!!
Mağaza fena değil, tek dezavantajı yatağı sipariş etmeleri, teslimatı bir hafta beklemeleri, yatağın yanlış boyutta üç kusurlu parçayla gelmesidir. Çok hayal kırıklığına uğradılar, çünkü yeni parçalar tekrar en az bir hafta beklemek zorunda kalacak!
Ami, mağazaların geri kalanı arasında özellikle öne çıkmıyor - yaklaşık olarak benzer bir ürün yelpazesi, sipariş üzerine hızlı bir şekilde teslim ediliyorlar - 1-2 gün, fiyatlar bazen çok düşük, ancak danışman kızlara alıcıya daha fazla pozitiflik ve gülümsemeler ve ilgi gösterselerdi - eminim satışlar daha da artacaktı