Saat 00: 00'da kuruma geldiler, yerler boştu, menü genişti. Ojakhuri, 5 üzerinden 2'de Mingrel usulü sıcaktı, ancak yabanmersini-çilek reçeli ve çam fıstıklı camembert, çilekleri ve çam fıstıklarını hissetmemesine rağmen alışılmadık ve lezzetli bir şekilde memnun etti.
saat 01: 20'de, bize hizmet etmeyen ve faturayı ödememizi isteyen ve ayrı bir fatura bile sormayan bir garson masamıza geldi, iddiaya göre bar ve mutfak zaten kapanıyor ve ben de tatlı sipariş etmek istedim ve yoldaşım şarap, biz reddettiler, ancak garson ilginç bir ayrıntı ekledi, "şimdi yeni konuklar masaya oturdular ve bizi zar zor ikna ettiler ve mutfak ve bar onlar için çalışacaklar" kulağa en hafif tabirle garip ve saygısız geliyor. Başlangıç olarak, kurumun çalışma şekli personel için değil ziyaretçiler içindir. Temizlik daha erken başlayabilir, ancak hizmetin sağlandığı yerlerde başlamayabilir. Neden diğer konuklar için "kurallar" dışında bir istisna yapılıyor, neden tatlıyı buzdolabından çıkarıp şarabı dökmüyoruz? Salondaki personel gözümüze dağıtıcılar hazırlıyordu ama bir nedenden dolayı masaya koymadılar, tuzsuz, bibersiz, peçetesiz, kürdansız oturdular ve peçeteler istediğimde onları bir yığın halinde masaya koyduk. Şarap lekeli ıslak bir bardakta servis edildi. Yeni cihazlar getirilmedi.
Yüksek değerlendirmeye ve çok sayıda incelemeye şaşırdım, ancak 1-3 yorumu olan kullanıcılardan çok sayıda yorum olduğunu görünce bu bazı düşüncelere ilham verdi.
Soru bir kurum seçmekle ilgili olduğunda, o zaman 5 yıldır Entrikaya gideceğim fikrine izin vermiyorum. Öğrencilikte, yani 6-8 yıl önce, yiyecek ve içeceklerin görece ucuzluğu nedeniyle arkadaşlarımla gittik ve şimdi, birkaç yıl sonra bu kuruma davet edildim, kabul ettim, kurum açıkça 4,5'te değil *, ama harika deneyiminiz için teşekkür ederim, şimdi kesinlikle bu kurumlar ağına gitmeyeceğim, benden bunu kim isterse.
Çekten qr kodunu (netmonet) taradım ve orada bize hizmet etmeyen bir garson var. Victoria hizmet veriyordu ve Mikhail terminale yaklaştı, çeki kendine kapattı, bunun ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum.
Gece güzeldi, sıcaktı, kar yağıyordu ve bir şekilde personelle hiç kavga etmek istemedim, her halükarda kendim için sonuçlar çıkardım.
Ziyaret tarihi: 11-12 Şubat 2024
çok basit ye, ama lezzetli, bence her gün için basit bir restoranın seviyesi)) hizmet her zaman% 100'dür, çalışanlar hem salonda hem de resepsiyonda ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışırlar, onlara özel teşekkürler))))
her zaman öğle yemeğine ve ucuza geliyorum, çok çeşitli yemekler, öğle yemeği yiyorum)
hafta sonları veya tatilleri kutluyorsanız-gençler için daha fazla))
size refah diliyorum ))
Burayı ilk kez ziyaret etmiyorum ve her seferinde tamamen memnun kalıyorum ve çevreden, lezzetli mutfaktan ve mükemmel hizmetten kaynaklanan hoş duygularla doluyum. Akşamın ruh halinin yaratılması en başından salonun çalışmasına bağlıdır, bu nedenle garson Mikhail'in mesleki becerilerini, becerilerini ve tekniklerini ayrı ayrı not etmek isterim. Çalışmaları sayesinde akşamın havası en olumlu olanıdır.