Покупали кровать, матрац и защитный чехол, остались очень довольны.
Консультанты-продавцы очень вежливые, спокойные, все рассказали, подсказали. Был запрос немного поднять кровать, оказалось есть возможность выбрать высоту ножек. Дали образцы ткани с собой, для выбора в интерьере. Кровать приехала ровно через 2 недели, мастера все подняли и буквально за 30 минут все собрали! Огромное спасибо всем сотрудникам)
İnsanları Askona ürünlerini satın almaya karşı paylaşmak ve uyarmak isterim.
22-23 Eylül tarihlerinde firmalarından ikisi küçük, ikisi büyük olmak üzere 4 yastık aldık.
İlk başta her şey yolundaydı, ancak tam bir yıldan kısa bir süre sonra (yani 09/15/2023) yastıklar söndükçe üzerlerinde hoş olmayan bir şey olmadı, aynı zamanda uyumak da tehlikeli hale geldi, çünkü yastıklar boynunu bu şekilde incitmeye başladı.
Ascona'ya ulaşmaya karar verdik, bir mektup yazdık, yastıkların fotoğraflarını ekledik.
Bize cevap verdikleri şey: "Yastık, günlük olarak aşağıdaki gibi operasyonel faktörlere maruz kalarak faaliyetteydi,
farklılıklar gibi: sıcaklık, nem, basınç. Buna göre, yastığın doldurulması, sonra
zaman orijinal durumunda kalamaz. Doldurma düzenli olarak gereklidir
Gerekli şekli vererek iyice çalkalayın.
Dolgu maddesi, ürünün yanlış çalışmasından kaybolabilir (yastık dövülmez
Her gün başları ıslak yatarak yatarlar ve yastığı daha fazla kurutmazlar).
Üretim hatası doğrulanmadı."
Beni en çok şaşırtan şey, "operasyonel faktörler" ifadesidir, kişinin tedaviyi düşünmeniz için yastıkla terlememesi veya etkileşime girmemesi gerektiği ortaya çıkıyor? Bu böyle bir şaka mı?
Yastığın üzerine yastık kılıfları kullandık ve onlarsız üzerinde hiç uyumadık, ama bizim cevabımız, sanki yastıkları çerçeveye koyup onlara bakmamız gerekiyormuş gibi.
Ve sıcaklık değişikliklerini nasıl gidermeliyiz? Yastıklarda, astarlarda yastığın içeriği için özel bir gereklilik yoktur.
Bu tutum, "havalı" bir mağazada değil, sadece pazarda satın aldığımız gibi, tüm sorular ellerimizden ve onlardan düşüyor.
Peki yastığın uymaması durumunda değiştireceğinizle ilgili garantileriniz nerede? Yoksa bu daha fazla satın almak için bir numara mı?
Hayır, üzgünüm, sadece buraya uymuyor, tüketici özelliklerini kaybetmiş, siz de bunu kabul etmek ve tepki vermek, müzakerelere gitmek yerine böylesine kuru ve formülsel bir cevap veriyorsunuz.
0\10 Ne arkadaşlarınıza ne de meslektaşlarınıza yastıklarınızı kimseye tavsiye etmeyeceğim.
Adresteki mağazayı tavsiye etmiyorum. Son iki kez farklı karşılaştılar, ancak aynı zamanda tüm beceriksiz satıcılar. Diğer salonlara gitmek zorunda kaldım.
Satıcı son siparişle çok sert bir şekilde çerçeveledi, bir çocuk yatağı sipariş ettiler, 28.12'de% 100 kullanılabilirliği ve teslimatı onayladık, sonuç olarak siparişi alacağımız X günü ve son tarihler değişti! Sipariş üretimde ve sadece 15 Ocak'ta getirebilecekler!!! Uyarı vermeden! Görünüşe göre tüm bu zaman boyunca yenidoğanın paspasın üzerinde uyuması gerekiyor! Özür dilemedim! En fazla Ascona bunu geri ödeyebilir! Bu yüzden mağazaya da gelmem gerekiyor, görünüşe göre bebeği doğum hastanesine bırakmalıyım. Müşteri Odaklı 🔥
Bu, bu salonun pervazıysa, izlenim bir bütün olarak şirket hakkında bozulur. Gelecekle birlikte, Ascona!