Yatağı almaya geldik. Harika bir kız, salonun yöneticisi Olga, seçime yardım etti, tüm isteklerimizi dikkate aldı. İstenilen fiyat aralığında mükemmel bir yatak seçtiler. Bundan önce Ascona'nın başka bir salonundaydık, ancak bir yatak seçemediler. Bu salonu ve Olga'yı mükemmel bir uzman olarak tavsiye ederim
İyi günler! İki hafta önce yatağınızı ve yatağınızı 80.000 rubleye kapattılar. Uygun bir günde teslimatı seçtik - 11/22/24. Teslimat süresi 10.00-10.00 arasındaydı. Ancak saat 8.47'de kurye aradı ve 20 dakika sonra geleceğini söyledi. Ancak en az 10'a kadar güvendiğimiz için, saat 9'da kuryeye söylenenleri teslimatı kabul edemedik. Ancak kurye bunu görmezden geldi ve "Rotaya gidiyoruz, değiştiremiyorum" dedi. Ardından Ascon'u desteklemek için aradılar. Kız operatörler yardım etmeye çalıştılar, ancak kurye siparişi saat 9.19'da istemeden iptal etti (ekran görüntüsünde sunuluyor). Ayrıca, 11'den 14'e kadar destek yoluyla teslimata ulaşmaya çalıştılar, bu yüzden o gün teslimatı beklediler. Ancak kurye getirmek istemedi, bunu lojistikçi Askon aracılığıyla zaten öğrendiler. Kurye 10'da geldiğine dair bir şikayet yazdı ama biz reddettik. Hemen soru ortaya çıkıyor, siparişi saat 9.19'da şahsen iptal ederse 10'da teslimatı nasıl reddedebiliriz. Ayrıca kurye tarafından bir seçenek sunuldu - girişe getirmek ve biz gelmeden kimsenin çalmayacağını ummak. Sizin için seçenek nedir? Saat 16'ya kadar işkence gördük, sonra hiçbir yere varmadan bizi etkilendiler. Mağaza yöneticilerine karşı herhangi bir şikayet yoktur.
Görünüşe göre yatağı bir daha görmeyeceğiz, teşekkürler Askona
все было отлично до момента пока не привезли матрас с дыркой со склада!
сама упаковка в месте разрыва заклеена скотчем.
ждали матрас несколько дней и неизвестно теперь чем закончится данная история.. отвратительное отношение к клиентам за такие немалые деньги.
к консультантам магазина вопросов нет, все было подробно и вежливо.