Müşteriye hizmet verirken gösterdiği mükemmel tavsiye ve dikkat için yönetici Anna'ya büyük teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Profesyonelliği ve iyi niyeti satın alma sürecini keyifli hale getirdi. Ürün beklentilerimizi tam olarak karşılıyor. Sorularıma cevap olarak verimliliğine dikkat etmek istiyorum. Sorumlu yaklaşım sayesinde, şimdi sizi hepinize memnuniyetle tavsiye edeceğim.
Mağazadan süper indirimlerle 2 ortopedik yastık satın aldık. Ayrıca, daha önce yattığınızda, bir ay sonra dalgalar halinde vailberiss için sipariş verdiklerinde serinletiyorlar. Masaj koltuğuna oturduk ve kıvrılan yatağın üzerinde uzandık. Natalya bize çay, kahve, şeker ve masajlar veriyor❤️❤️ sanki yastıklara gelmiyormuşuz gibi, vergi kontrolüyle. Atmosfer süper. Kızlar herkes için çok mutlular ve işlerini kendilerinin sevdiklerini görebiliyorlar. Yine masaj için geleceğim, geçeceğim)
04/24/2024 tarihinde Elegant Paduna'da bulunan Ascona'da sipariş verdik: kapak, taban, yatak, şilte + montaj ve teslimat 90 tr tutarında. Doğal olarak, "çok zamanında indirime girdik", ancak mağazada tüm indirimlerin uygulandığını anladık. Mağazaya, 8-10 yıl önce yatak satın alan arkadaşlar tarafından tavsiye edildi (ama görünüşe göre o günlerde yine de daha iyiydi).
Sözleşme, 12.07.2024 tarihine kadar teslimatın yapılmasına ilişkin olarak, başlangıçta danışmana göre "her şey bir buçuk ay içinde teslim edilecek" ifadesini öngörmektedir. Tabii ki söze inanamazsınız, ancak yine de sözleşmeye göre bile teslimat 14 iş günü süreye dahil değildir.
Teslimatın geciktiği konusunda önceden kimse uyarmadı, bu üç ay boyunca kimse aramadı. Doğal olarak, biz (şirketin sürelerimizi aştığını bilerek) şirkete kendi başımıza geldik, ama bunun onlar için sıradan bir iş olduğunu anlıyorum.
30.07.2024 tarihinde tüm günlerin düşülmesinden teslim edildik, cezamız "SADECE 3 GÜN" oldu - mağaza çalışanları 03.07.24'te mutlu bir şekilde ilan ettiler, bu arada teslimatları sadece Salı, Perşembe günleri yapılıyor. Montaj Çarşamba, Cuma.
Ve böylece montaj günü geldi, her şey yolunda gidiyordu, montajcı (yalnız) beklenenden daha erken geldi. Ancak monte edilen mobilyaların incelenmesi gerçekleşmeye başladığında, yatağın başında malzemenin çizikleri ortaya çıktı ve bu da göze çarpıyordu! Toplayıcı fotoğraftaki / videodaki her şeyi kaydetti, teslim belgesine bir sorun yansıdı. Aramaya ve yatağın başlığını değiştirmeye söz verdik. Koleksiyoncunun sorusuna "Ya para teklif ederlerse?", genel olarak suskundum ve doğal olarak pervazsız bir yatağa ihtiyacımız olduğunu söyledim!
Tüm bu süreçten son derece üzgünüz ve mutsuzuz. Ascon'un şirketine ilk kez ulaşıldı ve bu son kez.
Umarız en azından yatağın tekrar başlığının acil durum olmadan olacağını umarız!
Eylül ayında yatağın başı çiziklerle getirildi! İkinci kez! Doğal olarak bunu bildirdik, şirket tüm nüansların fotoğrafını çekti ve 21 Aralık 2024'e kadar yeni başlığın teslim edilmesini bekledik.
Üçüncü kez başlık getirildi ve telefonla önceden kutunun açıldığı ve her şeyin yolunda olup olmadığına bakıldığı önceden kararlaştırıldı, uzmanlar tarafından herhangi bir kusur bulunmadı, ancak montajı gereken ustabaşı ile evin başlığını açarken, biri başlığın tam ortasında olmak üzere iki kusur bulundu. (4
Şirket için sorular çok büyük.