O 30.000 km'ye geliyordum, Jili'nin arabası.
Her şey yolunda. Bir şey, bu şirketin ustası (adı Eugene) bana vanalardaki termal boşlukların ayarlanmasını tavsiye ettikten sonra, büyük olduklarını, iki günlük çalışmanın, sorunun bedelinin toplam olduğunu söylediler. Gerek, öyleyse gerek. Gomel'deyken başka bir bayiye gittim, durumu anlattım ve termal boşlukları kontrol etmek ve ayarlamak için arabayı verdim, özellikle orada çok daha hızlı yapıyorlar... Ayarlamanın gerekli olmadığı ve valflerdeki tüm boşlukların normal olduğu ortaya çıktığında ne kadar şaşırdım...Genel olarak, tekrar kontrol ederek para kaybettim, bir şey bu miktarın valflerdeki boşlukları ayarlamak için Asmartservis'te bana duyurulandan çok daha az olduğunu teselli ediyor). Aldatıyorlar ve sizden para kazanmaya çalışıyorlar. Dikkatli olun.
Çok iyi hizmet, uzun süredir eksik olan Bobruisk'teki en değerli hizmet, müşterilerle çalışmak için esnek sistemler, uygun fiyatlandırma, kalifiye personel. Tavsiye ederim!!!
İnsanları aldatıyorlar! Onarım siparişi verirken, arabayı almaya geldiğimde bir miktar arttı. Onarıma ek olarak bir kamber yapılmasını istedim: kamber yapılmadı çünkü somunun bir noktada sökülmediği (somunların üzerinde olduğu gibi kirin orada yattığı gibi) ve kamber için para aldıkları açık. Arabayı, muhtemelen, özellikle 17'den sonra, tüm çalışanlar ayrıldığında ve sadece kasiyer kaldığında alması söylendi: talepte bulunacak kimse yok. Arabaya acilen ihtiyaç duyulmasaydı, tüm işçiler ve patronlar gelene kadar onu almazdım. Ama hiçbir şey, her şeyi videoya çektim: dava açacağım.