Harika araba bayiliği!
Kocam ve ben EXEED ve Trade'in satışı konusunda birkaç uzmana dikkat çekmek istiyoruz.
Ekaterina Skvovarko ile geçen yıl otomobil fuarında tanıştık, ancak yakın zamana kadar karar verme aşamasındaydık. Bu kararı verdiğimizde, onun temaslarını kaybettiğimizi gördük. Ama kaderden ayrılamazsın :) Kilometresi olan bir arabamız olduğu için, ticarette bize yardım eden ve bizi Ekaterina ile yeniden tanıştıran profesyonel yönetici Andrei Avlasenko ile tanıştık.
Catherine gerçek bir profesyonel: iletişimde çok hoş, araba ve çalışması hakkında mükemmel bir bilgi düzeyine sahip, bize herhangi bir baskı uygulamadı, işinde gerçek bir profesyonel.
Ayrıca arabamızı satın alırken önemli bir rol oynayan yönetici Marietta'yı da belirtmek istiyoruz. Büyük bir artı, Marietta'nın akıcı ingilizce bilmesi ve bunun kocamla iletişim kurmak için çok alakalı olmasıydı.
Catherine ve Marietta bize çiçekler, toplar ve hediyelerle gerçek bir tatil yarattılar! Çok teşekkür ederim!
Seviyenin EN üst olduğu hemen anlaşılıyor. Çalışanlar güler yüzlü ve yardımseverdir. Çocuklar bir çocuk köşesi buldular ve araba seçmekten rahatsız olmadılar.
Müdür Ekaterina'ya özel teşekkürler. Yeni araba seçimimizi etkileyecek olan bu olduğunu hissediyorum.
Zemin katta oldukça fazla sayıda arabanın bulunduğu geniş bir oda. Güzel tasarım, temizlik ve düzen. Ne yazık ki ikinci katta değildi.
Showroom'da yeni arabalar tanıtıldı. Showroom, tasarımın yardımıyla iki bölüme ayrılmıştır: birinde Land Rover, diğerinde Jaguar markalı arabalar temsil edilmektedir, ancak ziyarette başka bir markanın arabası da oradaydı.
Resepsiyonda hoş danışman kızlar sizi karşılayacak, ilgilendiğiniz arabalarda gezinmenize yardımcı olacaklar.
Genel olarak, 2022 yılına kıyasla hoş bir izlenim altında kaldı.
Arabayı izlemeye geldim.... müdür meşguldü.... beklemeyi söylediler.... yürüdüm, bekledim... Çay, kahve bile teklif edilmedi.... Bir şekilde çok üzgünler.... karşılaştırılacak çok şey var...
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Ю
Юрий Иванов
9. seviye şehir uzmanı
31 Ekim
Ewok 2'yi Nisan 2024'te buradan satın aldım.
Bayideki arabayı incelerken, bagajda raf olmadığını keşfettiler - götüreceklerine söz verdiler.
Satın alırken, daha önce vaat edilen kış kauçuğunun olmadığını öğrendiler - onları götüreceklerine söz verdiler. Bugüne kadar hiçbir şey getirmediler.
Son zamanlarda gps izleyicili anormal bir gizli alarm uyandım.
Teşhis kartında bir araba satın alırken «anormal alarmlar ayarlandı» öğesini gördüm.
Yönetici bunun bir hata olduğuna ve alarm olmadığından emin oldu.
Dün kabinden ve kaputun altından 10 metre kablo ve sım kartlı çalışan bir kontrol ünitesi çıkardılar. Arabanın hangi noktada gayrimenkule dönüşeceği ve / veya çalınacağı retorik bir sorudur.
Garip, iç mekan ciddi görünüyor, ancak aslında yeniden alım sahası seviyesinin servisi.
Minsk'te başka bir araba satın alacağım, ancak Atlanta'da iyi seçenekleri bile düşünmem pek olası değil.
UPD: Temasa geçtik, durumu düzeltmeye çalıştık - işe yaramadı.
Raf yok, kauçuk yok.
Moskova fiyatlarına yeni kauçuk teklif ettiler.
Yine de zaman nasıl değişiyor, İngiltere'den eski resmi otomobil bayiliğinin şık binasında şimdi Çin şaheserleri var, ancak müşterilere karşı gösteriş ve kibirli tavırlar kaldı.
En aşağılayıcı araba galerisine yaptığımız gezi!
Arka plan: Çok uzun bir süre kocamla hangi arabayı seçeceğimize karar verdiler, çünkü üç çocuk, ama hiç minibüs satın almak istemiyoruz. 3 sıra koltuklu bir arabaya yerleştik. Görünüşe göre, her arabanın yanında normal bir 3 yok (beyan edilen 3 sıra ile). Palisade'ye baktık, Q7 stokta yok, Volvo'da hiç uygun değil, bir Mercedes veya Land Rover / Range Rover kalıyor. Geçen gün Mercedes gls'de oturduk, korkunç gıcırtılı plastik nedeniyle iç mekanı beğenmedik ve seçim İngilizlere düştü. Salonun akşam 5'e kadar çalıştığına baktık (hafta içi insanların para kazandıklarını ve hafta sonlarını kazandıkları parayı harcamak için bıraktıklarını düşünürsek garip bir müşteri odaklılığı), salona gittik: arabada oturalım, dokunup sipariş verelim). Geldik: resepsiyonda kimse yok, salonda kimse yok (gel, istediğini al, git). Uzak köşede, bize özel ilgi göstermeyen bir adam buldular (muhtemelen kabinde kimsenin olmadığı göz önüne alındığında çok fazla iş var), yaklaştılar, arabayı seçmek istediğimizi söylediler, bunun için aslında 5'e kadar çalıştıklarını söylediler. Kocam ironiyle, en azından arabayı içeriden görmemiz ve aramada durmamız için 30 dakikanın bizim için yeterli olduğunu fark etti. İngiltere otomobil bayisindeki yönetici hiçbir şey bilmiyordu, dikkat edin, işyerinin hemen yanındaki kabinde bulunan araba hakkında hiçbir şey bilmiyordu! Arabaya bindik, ön koltukta elektrikçinin neden çalışmadığını (koltuk katlanmadığını) bilmiyordu. Bunu daha sonra nedenini anladım (çünkü arka sıra sonuna kadar açılmadı ve arabanın beyninin ön koltuğun rahat bir şekilde açılmasına izin verilmedi). Motordan, süspansiyondan tanımaya başladılar. Yönetici tek heceli kısa cevaplar verirdi. Kendim hiçbir şey söylemedim. Dayanamadım ve neden kendisinin hiçbir şey söylemediğini ve her şeyi kıskaçlarla ondan çıkarmanız gerektiğini sordum? Görünüşe göre, bu arabalar hakkında hiçbir şey bilmiyor (o zaman neden orada oturuyor?) ve bize hiçbir şekilde yardım edemez.
İşte size İngiltere salonu: Çantadaki kedi için para taşırsan orada sana bir iyilik yapacaklar, en azından mesai saatlerinde hoşnutsuz bir yüzle seninle konuşacaklar, «buraya ne geldin?!»
K- müşteri odaklılığı 👍
Bunlar hızlı değil, önemli olanlar, muhtemelen, araba tamir altındayken tüm Belarus Cumhuriyeti için olduğu için, bu nedenle servis hakkında söylenecek bir şey yok, uzun süre yedek parçalarla ve onarım süresiyle, ancak bu mevcut durumda anlaşılabilir. Taksiler ücretsiz sağlandı, kahve çok güzel. Onarımdan sonra ekleyeceğim
Samimi ortam, profesyonel yöneticiler. Lezzetli kahve😅.
Yöneticiler tarafından gereksiz işlerin dayatılmamasına sevindim.
Tek dezavantajı tuvalet ve büyüklüğüdür. Işıkları her seferinde bağımsız olarak açıp kabinlere girmeyi zorluyor. Ancak Zielinski ve Rozen kozmetiklerinin varlığı bir artıdır.
Mükemmel otomobil bayisi, özenli ve güler yüzlü personel. Buradan araba satın aldılar. Yönetici Ignat'a yardım etti. Tüm anlaşma düzgün, makul ve iyi gitti. Uzun zaman önce satın alarak ikinci bir araba için geri döneceğiz.
Arabanın rengini tamamladık, renge girmediklerini söyledik, hiçbir şey söylemedik, muayene sırasında hemen kabul etmedik, ancak yine de yeniden boyadık. İkinci girişim başarılı oldu.
Binanın ikinci bölümünde servis merkezi bulunan mükemmel otomobil bayisi. İkinci katta çok lezzetli bir fincan kahve alabileceğiniz küçük bir kafe var)
Merkeze yakın çok uygun park yeri, her zaman birkaç boş yer vardır.
Bunun için uğradım. Mükemmel hizmet, hoş iç mekan, hoş (yetkili satıcı için) fiyatlar. Hızdan memnun oldum, tahminlerden daha hızlı yaptılar.
Orijinalini göster
1
Kurumun yanıtını göster
A
Andrew 8888
19. seviye şehir uzmanı
7 Haziran
Genel önerilerde bulunabilirler, daha fazla değil ve tüm bunlar çok somut bir dolara, peki, kahve de sunabilirler. . Özel bir gerçek uzmana ihtiyacınız varsa, ne yazık ki başka bir yere bakmaya karar vermeniz gerekir.
İyi günler. Yorum yazmıyorum ama bu durumda gerekli olduğunu düşünüyorum. Salon ve personeli mükemmel çalışıyor. Hizmetteki hizmet kalitesi, diğer salonların eşit olması gereken bardır. Buraya Rusya'dan gidiyorum ve sürmeye devam edeceğim. Beyler bravo, muhteşem hizmet, her şey mükemmel. Hizmetten Yönetici Alexander'a, kesinlikle "imkansızı mümkün kılıyor" ifadesiyle bir prim yazmanızı rica ediyorum.
Orijinalini göster
3
2
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
23 Temmuz 2022
Bu, etkileşimde bulunmayı başaran en iyi otomobil bayisi ve ekibidir.
Rusya'lıyız ve uzaktan bir araba satın aldık. Arabanın satın alınmasında böyle tam bir destek, bilgilendirme ve yardım beklemiyorduk bile.
Muhteşem basit, eşinizin doğum gününde unutulmaz duygular sunuldu. Alexey, Anna ve tüm ekibiniz - Siz sadece Mega profesyonelsiniz!!! Araba için teşekkürler!
Arızaya derhal tepki verdiler, bir tahliye servisi önerdiler ve gecenin köründe arabayı sorunsuz bir şekilde kabul ettiler. Arıza, söz verdiklerinden çok daha erken, hızlı bir şekilde düzeltildi. Ayrıca lezzetli çikolata verdiler. Çok teşekkür ederiz!
Harika bir satıcı. Her zaman çok kibar ve güler yüzlü personel. Mercedes Dilleri'ne kıyasla, sadece dünya ve gökyüzü. Premium servis merkezinin neye benzemesi gerektiğine dair iyi bir örnek.
Pahalı zengin. Her şey müşteriye bağlı. Hoş bir atmosfer Kahve ve tatlılarla tedavi edilebilir, hatta baristalar bile vardır. Ve bunların hepsi ücretsiz. Hizmet tüm övgülerin üstünde.
Güzel merkez. Hizmet ve nitelikler zirvededir.Igor Z. servisinin usta danışmanının çalışmalarını not etmekten kendimi alamıyorum - müşteriye karşı yeterlilik, iş ve tutum övgülerin ötesindedir.
On yıldan fazla bir süredir bu salonda arabaya servis yapıldı ve her şey yolunda gitti. Ancak Kasım 2021'de işçiler işleriyle kendilerini "ayırt ettiler": motoru yıkadıktan sonra neredeyse kilitlendiler (tüm sensörler suyla doluydu), tekerlek basınç sensörlerini kötü bir şekilde değiştirdiler (önceki sensörler basitçe yırtıldı ve kalıntılar lastikte kaldı), lastikler "kuru" takıldı (kurulumdan önce yağlanmadı), dengeleme işlemi kötü yapıldı: eski ağırlıkları çıkarmadılar, yenilerini yan yana yapıştırdılar.
Üretilen işin kalitesi, sertifikalı bir hizmet yerine gizli ekip için daha uygundur!!! Sadece garajda bu tür işler çok daha ucuza mal oluyor!!!
Personel, arabalar, bekleme alanı, ikramlar, dikkat, konfor, hoş aromalar, özel bir atmosfer, burada satın alınan arabayı tam da bu şekilde aramaya hazır...
Rusya Federasyonu'nda markayı onurlu bir şekilde tanıtan özel ve yetkili temsil. Doğru yönetimle iyi hizmet. Kendine güvenen insanlar için en güzel arabalar!
Araçtaki ek eksiklikler tespit edildi, sonraki onarım ve bakım için öneriler verildi. Yetkin, yardımsever bir uzman olan usta Lysenko D.'ye minnettarım. teşekkürler.
Bir gün başarılı ve zengin olacağım ve bu salonu ziyaret edeceğim, önceden 5 yıldız vereceğim, Jaguarlardan sadece alkollü bir içecek alabilirim, ancak bu şimdilik, görünüşte güzel bir salon, elverişli bir konumda
Mükemmel hizmet, kayıtta diğer bazı hizmetlerde olduğu gibi sorun yaşamaz. Çalışanlarla iletişim kurmak güzel, sorunu çözmeye yardımcı olmaya çalışıyorlar.
Orijinalini göster
3
2
Kurumun yanıtını göster
А
12. seviye şehir uzmanı
4 Aralık 2022
Hızlı, ucuz, kaliteli. Moskova'da olduğu gibi değil. Muhtemelen Moskova'da sıkıldılar (fiyatlar kırılıyor ve 8 saat boyunca teşhis koyuyorlar). Minsk'te sabah 8: 30'da arabayı teslim ettim ve 19: 30'da hazırdım. Moskova'da istediklerinden 2 kat daha azını verdim.