Kazan kırıldı, Rahatlık Atmosferine döndüler. Profesyonelce danıştılar, çabucak zap'ı seçtiler.Bir kısmı, usta derhal geldi ve her şeyi onardı. Hızınız için çok teşekkür ederim!
"Konfor Atmosferi" ile bir servis sözleşmem var. Kazandaki basınç düşmeye başladı. Saatte iki bölüme. Yani, en az 4 saatte bir pompalamak gerekir., aksi takdirde kazan ayağa kalkar. Bu, en azından uykusuz geceler ve hiçbir yere 4 saatten fazla gidememe anlamına gelir. "Konfor Atmosferinin" avantajlarından tek bir şey var: Bir çalışan teşhis için hızla geldi. Ancak hiçbir şey tespit etmedi ve borularda ve pillerde sızıntı aramasını tavsiye etti. Borulardaki ve pillerdeki tüm dekoratif panelleri söktüm, herhangi bir sızıntı bulamadım. İkinci bir görüş almaya karar verdim ve başka bir şirketten bir uzmanı aradım. Akşam aradı, ertesi gün saat 11: 30'da çoktan gelmişti. Neredeyse hemen ısı eşanjörünün aktığını fark ettim, değiştirilmesi gerekiyor. Nerede aktığını gösterdi. Kademeli yöntemle bağlanmış iki kazanım var. Sunucuda sızıntı vardı. Yedek parçaların satın alınması sırasında, tahrikli kazanı manuel modda çalışmaya bağladılar. Bütün bunlar başlangıçta "Konfor Atmosferi" çalışanı tarafından yapılabilirdi, ancak yapamazdı. Doğru teşhisi koyamadım. Aynı zamanda, servis hattının telefonunda bana (bunu sormamama rağmen), yapılan teşhisle ilgili bir fatura imzaladığım için "ona katılıyorum" anlamına geldiğini söylediler. Evet, teşhis yapıldı, ancak ortaya çıktığı gibi, yanlış teşhis ile kalitesiz. Aynı zamanda, paranın iade edilmesini istemedim, ancak "Konfor Atmosferi" operatörü hemen savunmaya geçti. Her ihtimale karşı mı? Bir kereden fazla "Konfor Atmosferinin" düşük düzeyde çalışmasıyla karşılaştım ve bu gibi durumlarda ne söyleneceğine dair bir şablon var mı? Servis departmanı başkanıyla bağlantı kurmamı istedim ama reddedildi. Tek istediğim, ısı eşanjörünü değiştirmek için uygun niteliklere sahip bir uzman göndermemizi istemekti. Yönetimle görüşmek için ofise gelmek de mümkün olmayacak. Bulunduğu bölgeye girmek için bir geçiş rezervasyonu yaptırmanız gerekir. Sadece size taburcu edilmeyecekler.
Evdeki suyla ilgili bir sorun vardı. Her ne kadar tüm filtreler durmuş olsa da, bu her yıl yapıldı. Buna rağmen küvet paslı bir kaplama ile kaplandı.
Ustayı aradım, sorunu özetledim. Kimyasal için su almayı teklif ettiler. Analiz.
Ertesi gün analiz sonuçları geldi. Şirketten yönetici aradı ve tam teşekküllü sütunlar için yer olmadığı için bir ofis kurmayı teklif etti.
Kelimenin tam anlamıyla 3 gün içinde sorunumu çözdüm. Bunların hepsinin tek bir şirkette yapılabilmesi çok uygun.
Bir bütün olarak şirkete operasyonel çalışmaları ve usta Alexander'a çok teşekkür ederim.