Satın alma öncesi araçların tamirci tarafından bulunduğu yerde kontrol edilmesi
Kaynak işleri
Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, cila, yakıt püskürtme tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, karbüratör tamiri, motor bloğu tamiri, katalizör temizleme, aks tamiri, debriyaj tamiri, triger kayışı değiştirme, ek donanım kurulumu, motor endoskopisi, katalizör tamiri, hidrolik direksiyon tamiri
Otomobil markası:çin arabalar, kore arabaları, japon arabalar, rus arabaları, avrupa arabalar, hafif araç, ithal arabalar
Hikayemi paylaşmak istiyorum: kızımı yaz kampına götürdüm, araba zaten yerinde kaynıyordu, yağ antifrizle karışmıştı, çocuk kampının gardiyanına normal servis istasyonunun nerede olduğunu sordum, bana Yegor'un numarasını verdi, yerinde onarımın büyük olacağı ortaya çıktı, fonların sınırlı olduğunu ve gereksiz hiçbir şey yapmayacağımı belirttim. Yedek parçaların fiyat etiketi çok yüksektir ve değiştirilemeyecekleri için yüklüyorlar, yıkanabileceklerini değiştireceklerini söylüyorlar. Bununla ilgili yüzlerce incelemeyi okudum, çoğu en ormanlık değildi, ama büyük olasılıkla dürüsttü. 90.000 ruble pahalı bir onarımdan sonra arabayı aldıktan sonra, iş kalitelerinden hemen faydalanarak eve gittim. Atifrizdeki yağ ve bu başlangıçtı. Arabayı servis istasyonundaki bir arkadaşıma götürdüm, anlamaya başladılar. Sistemi 2 kez yıkadık, yağ kayboldu, yıkamak için para ödedim, burada da ödemek zorunda kaldım, egzozdaki ısı ekranının bükülmemiş kelepçesinin daha nüansları çıktı, tüm motor yağda, uzun süre yağ yanıyordu, kutu biraz garip davranmaya başladı, araba otomatik şanzımanda, yağın özelliklerini kaybettiğini düşündüm, özellikle de yakında kutudaki yağı değiştirmek zorunda kaldım. 2000 km yol kat ettikten sonra yağı değiştirmek için gittim, değiştirirken oradaydım, yağın taze olduğu ortaya çıktı, yani şanzımana kutuya tırmanmış cıvatalar bükülmemişti, ancak hidrolik ünitede bükülmüşler gibi görünüyor, şanzımandaki yağı değiştiren mekanik bunu doğruladı ve Chevrolet Cruise'daki yağ 30000 km kilometreden sonra bu kadar temiz olamazdı, hidrolik bloğumun şimdi benimkine sahip olduğundan kesinlikle şüpheliyim, içten yanmalı motorun korunması% 100 benim değil, arabamda kendim çok şey yapıyorum, arabamı biliyorum, Araba yanlarındayken kontrol noktasında çalışmaya gerek yoktu. Valf kapağı ya nemli bir yerde yatıyordu ya da benim değil, cıvatalarımın hepsi normaldi, onlardan sonra paslandı. Klima çalışmayı durdurdu, mekanik Evgeny oraya tırmanmadıklarını ve ya yakıt ikmali yapmamız gerektiğini ya da bir elektrikçiye gitmemiz gerektiğini söyledi, umarım kompresörüm kaldı, çünkü araba tamamen çalışan bir kondey ile yanlarına geliyordu. Gur, yanlış sıvıyı döktükleri için yazmaya başladı. Kısacası, çok fazla zarar vermiştim. Bütün bunları kanıtlama arzusu yoktur ve onlarla kavga etme arzusu da yoktur. Tüm masrafları hesapladığımda, arabayı çekici kamyonla eve götürmek ve burada normal bir yerde yapmak benim için daha ucuz olurdu. Umarım hikayem birine faydalı olur.
Ребята невероятные профессионалы! Приехала отдыхать и мой автомобиль тоже решил, что устал. Обратилась к ребятам, Егор находит индивидуальный подход ко всем. Починили достаточно быстро, донесли до меня как до барышни причину поломки и вернутся обратно за 1100 км стало не проблемой. Спасибо вам огромное!
İyi akşamlar!!!
Araba servisi sadece bir top!
Özellikle havalı adam Evgeny'yi kutlamak istedim!
Eğer onun eline geçerseniz, tüm sorunlarınız çözülecektir
Çocuklar bu incelemeyi sizinkilerden bıraktı
Hyundai için yeni yoldaşlar
Türbinin değiştirilmesi.
30.12.24.
Çok teşekkür ederim 🤝💪🏻