Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, yakıt püskürtme tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, radyatör tamiri, motor bloğu tamiri, oto far tamiri, amortisör tamiri, webasto tamiri, basınçlı hava kompresör tamiri
Otomobil markası:GAZ, rus arabaları, hafif araç, ağır vasıta, GAZon NEXT
Yedek parça:yerli otomobiller için, yük araçları için, binek araçlar için, minibüsler için
GAZ motorlu taşıtların onarımı için iyi bir teknik bayi merkezi. Çocuklar, özellikle Alexei'nin değişiminde işlerini çok iyi biliyorlar. Büyük, aydınlık bir atölye, bekleme odası var. Bayilik için fiyatlar yeterli. Aslında herhangi bir sorunu çözüyorlar!
Moskova'nın tamamındaki en kötü GAZ otomobil iç mekanı.
Önce satış ekibi hakkında.
Satış yöneticileri, önceden imzalanmış sözleşmelerin fiyatlarını her gün artırıyor. Müşterilere karşı tutum, "istemezsen, buradan git" gibi hayvani bir tutumdur. Zamana göre bir şey vaat ediyorlar, ancak aslında arabayı 1-2 ay daha beklemeniz gerekiyor.
Şimdi servise göre.
Hizmette her şey daha da kötü. Yeni bir araba kendi topraklarından ayrıldıysa, garanti onarımlarını tamamen unutabilirsiniz. Garanti kapsamında kesinlikle hiçbir şey yapmazlar, fabrika evliliğini veya pervazlarını ortadan kaldırmazlar.
Garanti onarımları için ödeme aldıktan sonra, GAZ fabrikasına yapılan üçüncü şikayetten itibaren, yine de haksız yere alınan ödemeyi bir sonraki bakımdan telafi etmeyi teklif ettiler.
Ticari onarımlar da elden kötü ve sorumsuzca yapılır. Zaten sökülmüş tekerlekleri aks üzerinde değiştirmeyi reddediyorlar! Faturanın ödenmesinden sonra bile araç, yalnızca Yetkili servis hattına başvurulduğunda serbest bırakılır.
Sonuç:
2020'de onlardan ilk kez bir araba satın aldığımda servise gitmeye çalıştım ve çok hayal kırıklığına uğradım, başka bir servise gittim.
2024'te, iyileşmeleri umuduyla birkaç kez daha hizmet vermeye çalıştım, ancak her şeyin daha da kötüleştiği ortaya çıktı. Bu hizmette daha fazla ayağım yok.
Выражаю огромную благодарность от всего коллектива Т. Д. ФАРМАКС менеджеру-приемщику Вадиму и слесарям компании Авторитейл за проделанной ремонт автомобиля Газон Некст.