Садко NEXT с различными вариантами надстроек, цена указана ОТ, не оферта, подробности по тел.: (343)385 72 70
5805000 ₽
Газель NEXT
Газель NEXT с различными вариантами надстроек - ЦМФ, фургон, борт, автобус. Цена указана ОТ за бортовой автомобиль, не оферта, подробности по телефону: (343) 385 72 70
2880000 ₽
Газон NEXT
Газон NEXT борт 8.7 и 10 тонн, цена указана ОТ, не оферта, подробности по телефону: (343) 385 72 70
Otomobil markası:özel araçlar, Kamaz, GAZ, UAZ, Isuzu, rus arabaları, Lada, ağır vasıta, ticari
Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, yakıt püskürtme tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, karbüratör tamiri, radyatör tamiri, amortisör tamiri, webasto tamiri, basınçlı hava kompresör tamiri, yarı otomatik şanzıman tamiri, kumanda kolu tamiri, aks tamiri, debriyaj tamiri, oto ısıtıcı tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi, triger kayışı değiştirme, ek donanım kurulumu, turboşarj tamiri, DSG tamiri, motor endoskopisi, motor yağlarını çözme, motorun hidrojen arıtımı
Очень хорошее обслуживание, мастер Роман и менеджер Кристина, отнеслись по с пониманием и в кротчайшие сроки сделали Газель, очень благодарен им, рекомендую всем, очень хорошее обслуживание!!!
Совсем испортились, они работают только на,, комерцию,, Да и то качество работ отсутствует. Видимо нет заинтересованности. Газель по гарантии, только явные поломки устраняют. Зачем такая гарантия от завода, одни обещания. Диагностика слепая, ничего не показывает у них.Персонал вежливый, то что на фото у них считается нормой и не обслуживается по гарантии. Дополню отзыв. Был недавно, Газель некс продолжение ремонта, замена троса ручного тормоза по гарантии. Попросил присутствовать при замене, пообещали. После получасового ожидания попросил пройти к руководству. Борис Андреевич лично поспособствовал, чтобы все мои претензии к производству работ были выпонены. Наконец то добился чтобы АКБ был обслужен.
Ceylan Nect kiraya 4,2 m çadırlı minibüsü satın aldı. Arabayı kabul edene kadar her şey yolundaydı. Ancak verildikten sonra üzüldü. Ceylan Ceylan olarak kaldı.
1. Otomobil bayisinin müşterilere saygısız tutumu. Bir dizi paspası kabine attılar, kendileri diktiler ve kontrol noktasının çıkıntısının altına kestiler. Bu, verilmeden önce yapılması uzun zaman alıyor: (. Kabindeki zeminin kirlenmemesi için sadece kağıt parçaları koyduk. 18.11 Kağıt parçası sulu kardan bir dakika içinde kakaya dönüştü.
2. Artan genişlikte gövde 2,1 m'dir Aynalara genel bakış yoktur. 15 dakikada kurulan ara parçaları sipariş ettim.
3. Kargoyu almak için salondan gittim. Yükleyicide arka kapıyı açarken, kelimeden hiç mandal olmadığını fark ettim. 3000 ruble için sipariş verdim. Kurulum 30 dakikadır.
4. En kötüsü. Vites kutusu iğrenç çalışıyor. Gürültü, vitesler bazen debriyajın çift veya üçlü sıkılmasıyla zayıf bir şekilde değiştirilir. Salonu arıyorum diyorlar ki - "evet gel bakalım, yeni arabaların sorunları olduğunu biliyoruz." Sınıfı biliyorlar. Araba Novgorod'dan sürüldü, şimdiden 1500 km yol kat ettim. Tüm bunları damıtıcı, arabayı kabine teslim ettiğinde zaten söylemiş olmalıydı.
5. Bugün kapağı radyatör ızgarasına asmaya karar verdim. Koltuğun altına düzgünce kıvrılmış yattığımı gördüm. Açıyorum ve kir parçalarla ondan düşüyor. Yani damıtmadan sonra onu uyudular ve olduğu gibi arabaya oturttular. Neden yıkarsanız, alıcı bunu kendisinin yapmaktan memnun olacaktır.
Bu tür anların ve üreticinin çalışanlarının ve otomobil bayisinin umursamaz tavrının yeni bir araba satın alma sevincini ortadan kaldırması üzücü. Utanç ve utanç üzgünüm, başka kelime yok.