İyi bir geçmişe ve yüksek inşaat kalitesine sahip büyük bir inşaat şirketi, ancak böyle bir şirketin satış departmanı ne dış hem de iç görünüm ne de hizmet kalitesi açısından tutarlı değildir. Iron'un çalışan ofisi olarak evet, satış departmanı olarak hayır.
Sıradan sıradan bir ziyaretçinin ofisin yapısını ve işleyişini anlaması zordur. Aşırı sert güvenlik, sanki bu rejim bir girişimmiş gibi, sivil bir inşaat şirketi değil, göze çarpıyor.... Bu, orada çalışan birçok eski güvenlik görevlisi olduğunda olur...
Orijinalini göster · Русский
Б
Богдан Пантелеев
10. seviye şehir uzmanı
1 Ağustos 2024
Levada'da onlardan iki odalı bir daire satın aldım. Bu ofisin ne olduğunu önceden bilseydim satın almazdım.
Satış departmanı en kötü Sovyet geleneklerinde çalışıyor, uzun zamandır kabalık eşiğinde böyle bir kayıtsızlık görmedim.
Temmuz ayının 9'inde bir apartman girişimi vardı: iki duvardaki tüm sıvalar soyulmuştu, vetilasyon çalışmadı, üç geniş yerdeki zeminin tablası tümseklerle, iki çift camlı pencere çizildi, anutri kapısının ön kapısı ve dışarısı çizildi.
Temmuz ayının 31'inde son kabul oldu. Üç hafta içinde Iron hiçbir şey yapmadı. Sonunda zamanımı, inşaat uzmanının zamanını hiçbir şeyin nasıl değişmediğini görmek için harcadım.
Tabii ki kabul belgesini imzalamadım ve açıklama için ofise gittim. Orada bana Iron'a tanıdık gelen bir şekilde dediler ki: "Eylemi imzalayın, sonra çözeceğiz, bu girişime biz değil, genel yüklenicimiz uyduk ve onunla ilgilenin." Genel olarak bu, bu şirketin ayırt edici özelliğidir - tüm söveleri, bunlar onların söveleri değil, başkalarıdır.
Evin bodrum katında köşelerde su var, asansör boşluklarında da su var. Levada'nın 7. sırasındaki inşaat kalitesi budur.
Devam edelim. Yürütme kuruluna devredilecek 165 daireden 7.1'ini 25 daireye kadar eve ittiler. Yani, tüm sıranın normunu bir eve koydular. Onlardan bir daire satın alırsanız sizi böyle bir sürpriz bekleyebilir
Geliştirici iyidir, ancak konut bloklarının tasarımında trafik polisinde bir daire için 1 yer olarak kararlaştırılan park yerlerinin satışı ile ilgili anlar vardır. Ve akşamları, kendimize önceden satın almadıysak evin yakınında yer olmayabilir. Ayrıca, hizmetlerinin kalitesi her zaman bu hizmetlerin fiyatıyla karşılaştırılamayan hizmet veren şirketine hizmetlerin dayatılması
Müşterilere karşı korkunç tutum. Satış ekibinden başlayarak garanti hizmetine kadar. 57 evde su baskınının yüksek kalitede giderilmesine ne zaman başlamaya başlayacaksınız?
Orijinalini göster · Русский
3
L
Leo G.
5. seviye şehir uzmanı
1 Ağustos 2024
Daireyi satın alma ve kabul etme aşamasında iletişim kurmak zorunda kaldıkları tüm çalışanlar mümkün olduğunca beceriksiz, kaba bir şekilde iletişim kuruyor ve koşullarını empoze etmeye çalışıyorlar. Dairenin ve mopların kabulü, kabulü, çalışanlar için her zaman uygun olmayan bir zamanda gerçekleşir; Bu faaliyetlerin bir veya iki günde gerçekleştirildiği bildirilmektedir. Anlaşmazlık durumunda, çalışanlarla iyi bir şekilde anlaşmak imkansızdır, neredeyse hemen gönderirler ve tüm haklara sahip olduklarını söylerler. Genel olarak, onlardan bir daire satın almanızı önermiyorum. Hoa'nın kurulması ve dairenin kabulü sırasında 3 ayını Demirle uğraşarak geçirmemek için ikincil bir satın almak daha iyidir.
Geliştiricinin kendisi harika. Ve harika nesneler inşa ediyor. Ancak müşteri yaklaşımını kesinlikle değiştirmeniz gerekir. Satış departmanı hafta içi 9'dan 18'e, hafta sonları - hafta sonları ve 13'ten 14'e kadar öğle yemeği için çalışıyor. Benim de böyle bir programım var. Ve bu arada Levada ile ilgileniyorum. Kayıt ofisinde ve sadece çalışma saatlerinde istişareler. Ben yapamam. Bu da programı müşteriler için ayarlamayı engelliyor. Kayıt için yeni çalıştığınıza göre, müşterilerinize uyum sağlayın. Ve en azından Cumartesi günü size gelme fırsatı olsun diye.
Kendim satışta çalışıyorum, müşteri odaklılık eksikliği nedeniyle kaç potansiyel müşterinin elendiği şaşırtıcı.
Umarım yöneticiler bu mesajı okuyacak ve satış ekibinde değişiklikler yapacaktır.
Mükemmel satış yöneticileri. Her şeyi net ve hızlı bir şekilde anlattılar. Halihazırda inşa edilmiş bir nesneyi düşünürseniz, daireyi bağımsız olarak incelemek için bir gezi bile mümkündür (anahtarlar pasaportla teminat altına alınır).
Şirket yarım yıl yapamaz! "Elit" LCD Levada'nızdaki yeni çöp toplama sistemini onarın! Tankların ellerinizle açılması gerekiyor, sıcağında her şeyi baştan çıkarıyor. Tanrıya, yakında çöp torbalarını Iron'un ofisine götürmeye başlayacağız.
Bu sadece Iron'un yükümlülüklerine ve itibarına karşı iğrenç tavrıdır.
Satış departmanının hizmet kalitesi güçlü bir birimdir ve hatta gergindir. Satıcılara sorular soruyorsunuz ve dişlerinizden "peki, benden ne zaman uzaklaşacaksınız" tarzında cevaplar alıyorsunuz. Kendim satış sektöründe çalışırken, satıcıların bu tür çalışmalarını kabul edilemez buluyorum!
İlk izlenim harika. Belirlenen zamana kadar resepsiyon, tüm soruları cevapladılar, sonra sormayı unuttuğumu telefonla da cevapladılar. Bakalım nasıl inşa edecekler. Umarım zamanında teslim olurlar.
Satış departmanı sadece iğrenç, çoğu ( hepsi değil! ) kepçedeymiş gibi davranırlar. Kaba bir tutum, küstahlık, hoşnutsuz bir görünüm, sarsıntılı cevaplar ve hepsi aynı ruhla. A-100 satış departmanına bir tura çıkın ve nasıl çalışacağınızı görün. İşletme sahipleri, nereye bakıyorsunuz? Çok kötü, çok. Satış ekibinin değişmesi gerekiyor.
Satış departmanı şaşırttı, buna ihtiyacınız olan ilkeye göre çalışıyorlar, bizim için değil. Bilginin kelimenin tam anlamıyla çalışandan çekilmesi gerekiyordu. Birkaç görüşten sonra, ana komplekste 85m2'den fazla alana sahip daireler inşa etmedikleri ve olmayacakları ortaya çıktı, bu da oldukça garip. Genel olarak, bu organizasyona gitmenin kötü bir izlenimi vardı.
İnceleme anlamlı olabilir, inşaatın kalitesine gelince bu şirketin artıları ve eksileri vardır - eksilerden daha fazla avantaj vardır, kusurları ortadan kaldırırlar, her şey çok hesap vericidir, diğer geliştiricilerden daha iyidir. Bu büyük olasılıkla ustabaşıların değeridir. Ancak müşteri ilişkileri departmanında bazen kulaklarına erişte atmayı severler, ancak bir günde kaç kişinin yanından geçtiğini düşünürsek onları da anlayabilirsiniz.
Orijinalini göster
2
1
İ
İsimsiz yorum
4 Eylül 2021
En iyi geliştiricilerden biri.
Seçim konusunda yardım sağlayacağım, yeni bir bina satın almak için takas konusunu çözmeme yardım edeceğim.
Genel olarak, organizasyon daha önce çok kötü değildi, eğer iddia edilen kusurlar için gelirlere ek olarak yüzde 5-10 oranında elde edilmeselerdi.Ama aslında geri dönmüyorlar.Ayrıca dezavantajları, son 2 ayda teklifi kesmeye başlamalarıdır.İş bittiğinde bunu öğreneceğiz.Ofiste bununla ilgili pek bir şey yok.Bu, E. Myhailovna'nın rehberliğinde çalışıyorsak.Şimdi yerleşmenizi tavsiye etmiyorum.Orada parayla ilgili bazı sorunlar var.Ya da çaldılar, işçilerin maaşına sol parayı kapattılar, sonra nakde çevriliyorlar ve her şey çikolatada.
Müşterilere karşı sadece kaba bir tutum. Taş yüzlü yöneticiler "bizim sorunlarımız değil" tüm sorulara cevap veriyor. Ulaşmak gerçekçi değildir, normal danışmanlık almak imkansızdır. Sözlerinden hiçbir sorumluluk kabul etmiyorlar. Bu başlangıç seviyesinde mümkün olduğunca yanıltıcı olun. Muhtemelen tam tersine, insanlara ev satın almaya sahip olmanız ve yardım etmeniz gerekir. Basılı sözleşmeyi fırlatıp okumak için kapıdan göndermek yerine. Bazı nedenlerden dolayı, başlangıçta insanlara sözleşmenin imzalanması ve feshi sırasında ücret talep ettiğiniz bildirilmemektedir.
Hiç hoşuma gitmedi. Proje broşürleri ve iletişim bilgileri almak için yaklaşık bir saat sırada oturmak zorunda kaldım. Müşteri odaklı bir şirket değil. Örneğin bir nesneye bakmak için hiçbir şey önerilmediler. Oraya gitmenizi tavsiye etmiyorum, bir çağrı yeterli olacak.
Orijinalini göster
12
3
ЛЕЛИК
7. seviye şehir uzmanı
1 Eylül 2022
İletişimden sadece olumlu duygular kaldı, bir daire satın alırken yardım etti.