Harika bir sürüş okulu, harika bir sürüş öğretmeni Krylov V.A - belki de sürüş okulunda en iyisi, okuryazar, sakin, büyük bir yaşam deneyimi ve sürüş deneyimi ile ayrılmış, tüm sürüş okulu eğitmenleri arasında en iyisi, her zaman yardımcı olacak, size söyleyecektir, hataları ve bunları düzeltmenin yollarını gösterecektir, hepinize ulaştığım için çok mutluyum.!!
İyi bir şeyle başlayacağım. Bespalov teorisi üzerine mükemmel bir öğretmen I.V. tüm dersler aynı nefeste. Sorulan tüm soruların cevaplarını her zaman çok ilginç ve anlaşılır bir şekilde aldım. Herhangi bir ek soru ve film izlediysek ve hayattan örnekler geçirdiysek. En üst düzey öğretmen, ÇALIŞMANIZ İÇİN BÜYÜK MİNNETTARLIK GÖSTERİYOR!
Eh, şimdi en üzücü şey ... araba sürmeye başladık ve böylesine korkunç bir POLEKOV eğitmeni ALEXANDER MİHAYLOVİÇ, böylesine güçlü bir sürüş teorisinin görevine nasıl öğretildiğini büyük bir şok geldi. Sınavda sana ne olacağı ve ehliyet alırsan nasıl bineceğin konusunda kesinlikle hiçbir önemi olmayan bir kişi. İlk derslerden itibaren, dönüş sinyalinin nereye doğru park edileceği hakkında bir kelime yok ... Arabada sürekli sigara içmek, kaba şakalar, sarhoşluklarla ilgili hikayeler. Arabada, eğitmen sigara içenler arasında kemiren tohumlardan kabuklar var. Tüm öğrencilere karşı kaba bir tutum. Birçok kez şikayet etmeye gittim ve hiçbir şey değişmedi. İlk şikayetten sonra tüm mesleği benimle konuşmadı ve sonunda dönüş sinyallerini açıkladığımda, teoriye bir şey net değilse sorularımı cevaplamak zorunda olmadığını söyledi ve öğretmene bir işaret ve rota çiziyorum, bana açıklamalı. Sadece 40 dakika süren sürüş süresiyle ilgili ikinci şikayetten sonra ezberlemeye gittim ve Polyakov'u aradı, kendisinin sürüşü bitirmemi istediğimi söyledi, Bir sonraki durum, benim için kayıt yaptırmadığım ve bir yorumla planlamadığım 2 dersi sürüş sayfasına yazdığında Zaten nasıl süreceğini biliyorsun. Bu şikayetten sonra dolambaçlı yoldan geçtikten sonra cebimize girdik ve Polyakov bana her şeyi okumam gerektiğini söyleyerek kağıt parçalarıyla dolu bir klasör verdi ve sürüşten önce yağ seviyesini, yıkayıcıları ve fren balatalarını kontrol etmem gerekiyor.Sürüş saatleri sona erdiğinde, şehirde sürekli park etmek istiyordum ama arabalar her zaman kötü duruyordu ve park yeri yoktu. Baypas otoyolundaki hatların durağında durmadık çünkü 500 ruble para cezası için arabanın kıçını tamir etmeyecekler.Grubumdaki bir kız kilisenin yanındaki bagaja uçtuktan sonra, diğer yöndeki gezilerimizi bitirdik. Sondan bir önceki sürüşe geldiğimde, eğitmene farklı park türlerine sahip sınav rotasından geçmek istediğimi ve park yeri olmadığını açıkça söyledim ve okula gittik (sınava daha yakın park edeceğimizi söyledi) ona bir sürüş kaldığını ve cevabın ne olduğunu öğrenmeye başladığımı söylemeye başladım, bu yüzden arabaya nasıl bindiğimi ve sayfayı doldurduğunuzda ne kadar sürüş kaldığını göremediğinizi söyledim. Bu sefer Alexey Alekseevich'e değil, Bakhur A.I.'ye gittim. tüm durumu ve hiçbir şey vermeyen önceki şikayetleri anlattı. Buna karşılık, bana başka bir eğitmenle birkaç sürüş yapacağıma söz verdiler, ancak ne yazık ki Alexey Alekseevich bir ay içinde diğer eğitmenlerle birkaç sürüş için zaman bulamadı. Son sürüş günü geldiğinde, 30 dakika boyunca otoparka gittik, hatta otomatik bir makine için eğitim alıyorsanız eğitmen tarafından önemli görülmeyen üst geçide tırmandık. Bu 30 dakika içinde çok şey dinledim ve deli olduğumu, şikayet ettiğimi ve kimsenin onu kovmayacağını, süper bir işçi olduğunu ve üstlerinin azarladığını duydum, onları kapıdan dışarı gönderdi ve çalışmaya devam etti. Sabrım bu küfürlü saçmalıkları dinlemeye sona erdiğinde, şehre ne zaman gideceğimiz sorusunu sordum ve Polyakov'dan en büyük cevabı aldım, BANA bir saat sonra seni söylediler.. Bir daha istememek için otoparka gitmek!
Sürüş derslerinden sonra bu eğitmenden bilgi alınmaz.
Bu öğretmenin tüm sürücü okulundan özellikle «Sosis» ve «Vasya" dan ne kadar nefret ettiğini biliyorum (emekliliğe göndermeniz gerekiyor, yolda tehlikelidir).
Bodrumdaki vanaları ellerimle çevirmekle ilgili çok şey duydum. Herkese araba kullanma hakkı verilmiyor. Hala iyi olan öğrencilerle ilgili hikayeleri dinledim.. Bunlar, gişeden ücretli araç kullananlar ona yaslanmıyorlar, kendisine ödeme yapılmıyorlar.
İlk dersten öğrendim ki, üst katlarımda sınavı kabul eden trafik polisi çalışanını arayacak ve ilk defadan geçmem gerektiğini söyleyecek tanıdıklarım yoksa geçmeyeceğim.
Sınavlar çok uzun süre bekledi eğitimden sonra 8.11, 20.11 teori sona erdi ve sadece 10.12 sürüş oldu.
Sürüşü geçerken, anlaşılmaz bir eğitmen arabayı 1000 rubleye verdiği için bizden kesti, ancak ortaya çıktığı gibi DOSAAF arabayı sağladı, ancak KESİNLİKLE KİMSE BİZE ARABANIN SINAVLAR için VERİLDİĞİNİ söylemedi.
EN BÜYÜK BESPALOV'A teori öğretmeni IVAN VLADİMİROVİCH'E minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.
Bu yere sadece teoriye gidebilirsiniz, bunlar benim önerilerim) Sürüş yok, tıpkı arabanın eğitmeni gibi sessiz bir korku. Ford'da hız göstergesi 20 km boyunca yalan söylüyor.
Hizmetin sağlanması kalitesizdi, bu yüzden insanlar neden yakında gelmeyi bırakmayacak bir eğitmen tutmuyorlar!
Hepinize iyi şanslar diliyorum!
Genel olarak ve kısaca - sürüş işi için gerekli bilgi ve becerileri elde etmek için çok iyi bir okul ve uygun bir platform. Ne fazla ne de az. Direksiyona geçmek istiyorsanız buraya gidin, kaybetmeyeceksiniz!
Kişisel izlenimleri özetlersek, bunun gibi bir şey var: 926 numaralı akşam grubunda okudum, toplamda yaklaşık 3,5 aylık teori (bu 30-40 derslik bir yerde elde ediliyor) ve 28 pratik sürüş dersi bize ayrıldı. Ve eğer teori fazlasıyla yeterliyse (sadece trafik kurallarını ve ilgili konuları çözmeyi değil, aynı zamanda tabiri caizse "planlanmamış" şeyler hakkında da konuşmayı başardık - direksiyonun arkasındaki cipsler ve tavsiyeler, trafik denetiminde, sınavda ve başka yerlerde nasıl davranılacağı), o zaman herkes için pratik yeterli olmayacaktır. Baskını yakalarsanız veya arabalar hakkında zaten bir şeyler anlıyorsanız, bu yeterlidir. Ama burada, örneğin, okuldan önce aklımda sıkı ve gözlerimde hiç "direksiyon simidi ve pedalları" görmedim ve bu meslekler yeterli değil. Böyle bir durumda, ek ücretli dersler de vardır - normal derslerle aynı sırayla alabilirsiniz (ancak elbette iç kurbağa bunu gerçekten istemiyor)). Buradaki filo iyi, normal ve iyi gidiyor. Okulun kendisi her zaman personel olarak çalışır - dersler, pratik, sorular ve cevaplar - her şey programa uygun ve uygundur.
Şimdi öğretim kadrosu hakkında.
Bespalov İvan Vladimirovich teoriyi bize öğretti. Onunla çalışmak büyük bir şans. Çok anlayışlı, konusuna ve ayrıca her şeye muazzam bir bilgi ve kendi deneyimine sahip olmayı biliyor. Kuralların resmi ve yasal olarak değil, zaten anlaşılabilir olan insani açıklaması, ek açıklamalar, şakalar ve hayattan hikayelerle serpiştirilmiştir. İstersen, istemezsin, ama ondan trafik kurallarını öğreneceksin. Ayrıca memnun kalacaksın. Kendisi de grubumuza ara sıra uğramasını ve yeni gruplara deneyimlerini anlatmasını önerdi. Efsane!
İki eğitmeni ziyaret ettim - Krylov Vadim Aleksandrovich ve Maksimenko Vasily Ivanovich. Burada sinematik bir "iyi ve kötü polis" gibi ortaya çıktı.
Vasily Ivanovich bana çabucak bilmediğimi, hiçbir şeyi bilmediğimi (ve en önemlisi, kesinlikle asla öğrenemeyeceğimi) bilmediğimi ve sessizce bir yere gidip kendimi boğmamın daha iyi olacağını açıkladı. Aynı zamanda sürüşe başlarken birkaç video verdim ve "referans noktaları" ndan bahsetti. Sonra hemen kişiliğe, annelere, babalara, eğitim ve zeka düzeyine [vb.] geçti. Kendin için bunun bir kısmının doğru olduğunu anla bile, tavsiyeyle birlikte size iyi bir yemlik verdiklerinde, salıncaklar böyle-kendileri için ortaya çıkıyor. Birisi söyleyecek - bu bir yöntem ve güç testi. Belki de. Ama alaylara dayanamadım ve alay ettim.
Ondan sonra Vadim Alexandrovich'e gittim (ve sonuna kadar çalıştım). Yeni başlayanlar için en iyi eğitmeni bulamazsınız. Aşırı sakin, her şeyi söyleyecek, her şeyi açıklayacak, hemen yola çıkacak ve her derste önemli unsurlar (dönüşler, karmaşık dönüşler vb.) Verecek. Hiç ağlamaya geçmedim (hafifçe başlasam bile, kesinlikle işle ilgili ve haklı olarak), her zaman hazırlıklı kaldım, aptalca ve tehlikeli bir şey yapmaya başlıyorsan yardım ettim, kurtardım ve sonra bu durumlardan nasıl kaçınılacağını açıkladım. Biraz rahat edince giderken hayat hikayeleri anlatmaya, şaka yapmaya ve neşelendirmeye başladım. Onunla birlikte mutlak vasatlık seviyesinden tamamen mutlak vasatlığa geçmedi ve bunun için çok minnettarım!