Yanlışlıkla 2 kart düzenlediler, ikinci kartın nasıl ödendiği ortaya çıktı, bankayı aradım, bana korkunç bir şey olmadığı söylendi, onu alırken ücretli kartı nasıl reddedersiniz, sonunda bankaya geldim ve bana onu alıp almadığınız önemli değil dediler, ödemek zorundasınız, bu bankayı tavsiye etmiyorum
Bankanın başarısız olduğu ilk sefer değil. İlk olarak, kartın geçerlilik süresi sona erdi. Uygulamada hesap kartlarına erişimi neden engelliyorsunuz? Aslında kartların ışığım kapalı değil. İkinci an, kartı yeniden vermek için bankaya gittim, 7 iş günü içinde hazır olacağını söylediler. 10 iş günü geçti, kart hala postayla gelmedi. Çin'den gelen mallar bana daha hızlı geliyor. Minsk'te 2 hafta bekliyorum. Korkunç hizmet!!
Servis zirvede. Neredeyse hiç sıra yok.
Kredi kartınız çok iyi değilse, zaman kaybetmeyebilirsiniz, reddedeceklerdir. Telefonda her ne kadar herhangi bir hikaye ile refenans yaptıklarını söylemiş olsalar da.
Merhaba!İkinci gün bankaya, Minsk'e veya temasa geçemiyorum, merkez..
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
А
Александр
11. seviye şehir uzmanı
7 Mart 2024
Bankanın, Bankanın hizmetleri hakkındaki olumsuz izleniminizden pişman olmasını ister misiniz? Dabrabyt senin seçimin
Çoğu işlemin "uygulamaları" aracılığıyla yapılabileceğine dair "banka" dan tavsiye ister misiniz? Banka dabrabyt- işten sonra yine de ona ulaşmak için vaktiniz olmayacak! Evet, neden atm'ye ihtiyacın var?
Uygulama mı? Unut gitsin, resmi sitelerde yok, benzer bir siteden şüpheli bir uygulama indirmek için nazik olun. Neden? Öyle olması için, yine de çarpık çalışıyor (hatta bazen), bu yüzden lütfen banka şubesine git
Banka dabrabyt - her zaman yeniliklerin gözetiminde (çünkü Moskova'da 1 ATM makinesi yok, ancak müşteriler bir yıldır "Moskova-Minsk" adıyla gülüyorlar).
Deneyimlediğim en kötü bankacılık hizmeti. Müşterilere karşı tutum kibar değil, küçümseyici bir şekilde kaba bir tutumdur. Bu bankanın diğer şubelerinde işlerin nasıl gittiğini bilmiyorum, ancak Yesenin'deki şubesi tamamen berbat!😡
Genellikle insan yoktur. Ama bir gün ameliyathanede sırada bir saat beklemek zorunda kaldım. Önümde iki tane vardı (!) insanın. Çok uzun zaman oldu. Her ne kadar tüm bankalarda olduğu gibi kibar ve saygılı bir şekilde hizmet etseler de.
Bankadan çok memnun değilim, emekliyim, atm'deki kartı unuttum. Banka iyi çalışıyor, kartları yok ediyoruz, böylece yeni bir kart için 20 ruble alıyorsunuz. Ve kayıp karttan para çekmek için emekliden komisyon alıyorlar. Çok mutsuzum Bu Bankanın hizmetlerini reddettim çok mutsuzum.
Böyle bir hizmet. Sonsuz kuyruklar ve uzun hizmet. Diğer hizmetler prensipte herkes gibi
Orijinalini göster
Kurumun yanıtını göster
Arvid
30. seviye şehir uzmanı
25 Şubat 2021
İkinci denememde sonunda bu bankadaki hesabı kapatıp kartı iptal edebildim. Bazı pürüzlülükler olmadan olmadı, ama sonunda bu bankayla iletişimimi bitireceğim!
Ve Tanrıya şükür!
Bölme küçük. 2 kasa ve 2 yönetici iş yeri. Çok az ziyaretçi var.
Moskova-Minsk bankasındayken sık sık müşterisiydi. Şimdi Dabrabyt - hizmet ve döviz bozdurma konusunda çok daha kötü. Geçenlerde Astronotlar için bankadaydım - çalışanlar müşterilere haber vermeden kendilerine yarım saatlik bir ara verdiler, diğer müşterilere göre bu ilk kez olmuyor.
Bankayı kendim beğendim. Sık sık onlara hizmetler için ödeme yapmaya giderim. Ve sevmediğim tek şey sıra!!! Genellikle çok fazla insan yoktur, ancak sırada 40 dakika oturursunuz!