Belarus Oteli'ne yakın küçük bir banka. Temiz, rahat. Elektronik bir kuyruk var. Döviz bozdurma, ödeme işlemleri. İşlemler için oldukça yüksek bir komisyon, 100 ruble transferinden 5 ruble komisyon aldılar
Çağrı merkezine - 20 dakika içinde hiç aramadım. 3 kez denedim - başarısız oldu. Geri arama emri verdim - geri aramadılar. Birkaç dakika içinde aradığın diğer bankalara kıyasla tam bir başarısızlık.
Henüz bankadan daha kötüsüyle tanışmadım. Bu bankanın maaş kartını yapmak zorunda kaldım, uygulamaları aracılığıyla sipariş vermeye çalıştım ama bir hatayı kırdım. Desteğe döndüm, cevap her zaman aynıdır, bankaya başvurun. 111 km gitmek zorunda kaldım, çünkü sadece bölgesel merkezlerdeki şubeler durumu orada anlattıktan sonra elleriyle açtılar ve bir harita yaptılar. Bir ay sonra işverenimi değiştirdiğime dair bir kağıt taşımak zorunda kaldım, yeni bir kart yapacaklarını söylediler, tekrar seyahat etmem için kayıt adresindeki postaneye göndereceklerini kabul ettiler. Beklerken pasaportun geçerliliği bitiyordu ve ben onu değiştirmeye gittim. Ve aynı günlerde kart geldi, etkinleştirmeye çalıştım ama sadece bir hata ve bankaya başvurma isteği gördüm. Belki bunun pasaportun değişmesi nedeniyle olduğunu düşündüm ve onu aldığımda bekleyeceğim, belki o zaman etkinleştirebilirim. Bir ay boyunca, ücretlerin bu yeni karta nasıl geldiğine dair bir bildirim aldım, ancak kartı veya en azından hesabı etkinleştirmek için onları transfer etmenin bir yolu yoktu. Bir ay sonra yeni pasaportumu aldığımda, standardı aldığım kartı tekrar etkinleştirmeye karar verdim: bankaya başvurun. Ayrıca banka ekinde pasaport verilerini değiştirme imkanı yoktur. Bankayı desteklemek için, bankaların adreslerini içeren standart bir komut dosyası attığımı ve oraya başvurmamı söylediklerini yazdım. Bunun uzaktan yapılabilip yapılabileceğini sordum ve bunun ancak banka şubesinde mümkün olduğuna dair bir cevap aldım. Pasaportumu değiştirmeden önce aldığım kartı kullanamadığıma, uzaktan sipariş vermenin mümkün olmadığına, tüm eylemlerin yalnızca seyahat etmeniz gereken birkaç şehirde bulunan banka şubesinde gerçekleştiğine şaşırdım, birçok bankada ise her şeyi uzaktan yapabilirsiniz: sadece bir kart sipariş etmekten kapanana kadar.
Orijinalini göster · Русский
2
1
Kurumun yanıtını göster
Ю Б
4. seviye şehir uzmanı
12 Kasım
Sadece övgüye değer incelemeleri değil, aynı zamanda eleştirileri de (özellikle davada) okumanız gerekir, incelemeyi tekrar reddederseniz diğer sitelere ve platformlara yazacağım!
Neden çalışma zaman çizelgesini esasa göre takip etmiyor veya güncellemiyorsunuz?
8 Kasım ayında birçoğunun iş günü var, Yandex kartlarında saat 18.00'e kadar çalıştığınızı belirtiyorsunuz, sitede de çürütücü bilgiler yoktu, ödeme yapmaya geldik, kapalı kapıları "öptük".
Bu arada, standart program dışında kapılarda da hiçbir şey belirtilmiyor.
Eşikleri boşa harcayacak kadar boş zamanım yok! Bu norm gibi mi düşünüyorsun?
İletişim merkezi tüm bilgileri söylemiyor. Kişisel bir itirazda, önemli nüanslar ve gizli komisyonlar hemen dile getirilmiyor. Diğer bankalarda ücretsiz olarak sunulan ücretli hizmetleri empoze ederler.
Bu Banka şubesini çok beğendim Dabrabyt. Hoş ve en önemlisi yetkin çalışanlar. Herhangi bir soruya hızlı bir çözüm. Kanepeli bekleme alanı ve kahve içme imkanı. Aferin beyler!
Maalesef bu bir maaş bankasıdır. Yurtdışında kartlar çalışmıyor, Minsk havaalanında bile öncelikli hizmet vermiyorlar. Banka para çalıyor! Bu ikinci kez oldu. Başka bir "arıza" nedeniyle hesabımdan 1300byn kayboldu. Bankaya ulaşmak zaten bir sorundur: meşguldür veya yarım saat beklemektedir. En önemlisi: sadece yarın parayı iade edeceklerine dair sözlerle besleniyorlar, sonra 2 iş günü, sonra 5 iş günü. Sonuç aynı: Bir hafta geçti - para yok. Geçen sefer de aylarca geri ödeme bekledim, tazminat yok. Ve banka parasızlığınıza kesinlikle kayıtsız. Etrafından dolaşın.
Herkese sadece dinlenmek için çok havalı bir yer öneririm Ruhunun rahatlaması için ve genel olarak Minsk şehrini sevenler için herkese tavsiye ederim ve burayı tavsiye ederim
Harika banka.
Merhaba personel, her zaman sonuna kadar kuzgununla ilgileniyorlar. Sorunlarınızı olası farklı şekillerde çözüyorlar.
Eşanjörlerde her zaman iyi oranlar vardır.
Bankanın Dabrabyt destek hizmetine büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, ben ekonomik eğitimi olmayan ve genel olarak bundan uzak bir insanım, bu teknolojiler de bunu anlayana kadar canım annem bankaya girmeyeceksin, sık sık çağrı merkezini birçok soru için ararım, her zaman dinleyecekler, ilgimi çeken tüm soruları cevaplayacaklar ve gerekirse ayrıntılı bir brifing verecekler. Müşterilerinizi terk etmediğiniz için teşekkür ederiz!
Altı ay önce onlardan kişisel bir kredi çıkardım. Onayladılar ve çabucak resmileştirdiler. Danışman, her zaman bankaya koşmamam ve zamanımı boşa harcamamam için telefona bir internet bankası kurmayı teklif etti. Kullanımının çok basit olduğuna dair bana güvence verdi. Telefonuma kendim yükledim, Shagova'ya göre her ay krediyle nasıl ödeme yapılacağını anlattı. Bu tavrımıza hoş bir şekilde şaşırdım. Çok teşekkür ederim.
Para alışverişi için uğradım ama kursu beğenmedim. Danışmanların kalitesini, hızını, hizmetlerini ve okuryazarlığını kontrol etmedim. Eksi kötü kurs için top.