Maaş kartı olmasaydı muhtemelen asla başvurmazdım
Konu bankanın kendisinde değil, personelinde olabilir. Kaba davranıyorlar, şaşırıyorlar, eğer müşteri bir şey bilmiyorsa, her şeyi bilmeli ve onların görüşüne göre hatırlamalıyız
Şubedeki genç kızlar nakit işlemleri yapmıyorlar - işe katılmadan zamanlarını saklıyorlar. Bankaya gelmiş gibiydim ama sanki pasaport masasına giriyormuş gibi hissettim. Daha hızlı imzalayın daha hızlı alın
Hoşça kalın
Ve kasada: tek bir müşteri yoksa, numarayı alın)))
Muhtemelen klinikteyiz
Kısacası, kepçe ile kepçe. Yakında bir Avrupa destinasyonu olmayacak
Özellikle bu bölüm hakkında yazıyorum. Başkaları hakkında konuşmayacağım
Kişisel bir şey yok
Korkunç personel hizmeti,
Çalışan müşterilerle kaba bir tonda konuşuyor, bir iyilik almadım (komisyonun yüzdesi hakkında bana bilgi verilmedi, çalışan bunu bilmiyordu, sonuç olarak parayı karttan çıkaramadım) çalışanlarına işlerini yapmaları için bilgi vermenizi rica ediyorum, bugün ilk kasada çalışan bir kadının tatile çıkmasını ve diğer insanların ruh halini bozmamasını diliyorum
Ayrılma hakkında söylenecek iyi bir şey yok
Bankada tam bir saat hizmet veren sadece 3 ziyaretçi vardı
Biletimde genellikle 0 kuyruğundaki müşteriler yazılırken, beni ancak bu üç kişiden sonra aradılar ve bir nedenden dolayı benden sonra gelen kişiyi önümde kaçırdılar
Mahremiyet söz konusu değil, işyeri hemen girişte ve bekleyenlerden bir metre uzakta
Her şey çok yavaş,
-5 yıldız koyabilseydim bu şubeye bir daha asla gitmeyeceğim - bunlar onlar olurdu