Güzel banka. Müşterilere karşı sadık tavrınız ve verimliliğiniz için teşekkür ederiz.
Menajer Akerke'ye özel teşekkürler. Çok yetkin bir uzman. Rusça ve Kazakça dillerinde kolayca ve erişilebilir bir şekilde açıklar.
Yabancı ödemeler için kendime Freedom Bank kartını verdim. Yurtdışındaki otel rezervasyonları ve ödemeler için karta para yatırdım. Tüm oteller rezervasyonlarla önceden para yazdılar. Otellerden biri, iptalin geçici bir holding olduğunu söyledi. Bunun için para geri dönecek. Ben de aynı tutarı yerinde kartla ödemem gerekiyor. Ben de öyle yaptım. Bu süreçte, hesaptaki paranın durumunu özenli ve düzenli olarak izledim. Kesinlikle para iki kez 89 avroya yazılmıştı. Bunu dikkatlice not ettim. Ayrıca otel, ilk ödemede parayı iade ettiğini bildirdi - holding, iade sertifikası verdi. Bu yardımı Freedom'a ilettim (iletmemiş olsaydım, varsayılan olarak bekleme bir ay olurdu). Ve işte burada ıslık çalmaya başladı.
Freedom banka, ilk ödemeyi üstü çizili olarak "Reddedildi" imzasıyla işaretledi. Ama PARAYI GERİ ÖDEMEDİM!!! O zamana kadar müzeye biletler için zaten para iadesi yapıyordum ve iadenin neye benzediğini biliyorum. Tam olarak artı işaretli yeşil yazı tipiyle yazılmış bir rakam gibidir. Burada böyle bir şey yok. Hesaba ne makbuzlar ne de geriye dönük olarak fonlarda istenen miktarda artış. Bunun mevduata bir tür faiz olduğu notuyla iki ödemeyle sadece 11 avro iade edildi. Yine de hiçbir katkı açmadım. Sadece kartın hesabına para başlatırdım.
Whatsapp sohbetinde banka çalışanlarıyla iletişim kurmak korkunçtur. Kimse kaba değil, herkes kibar. Ancak her seferinde durumu tekrar açıklamanız gerekiyor, her seferinde tam adınızı, kodunuzu doğrulama sms'inden bildirmeniz gerekiyor. Ayrıca ayrı bir açıklama yazdı. Ve her seferinde bir kontrol yapıldığını ve hesaptaki fonlarla her şeyin yolunda olduğunu söylüyorlar - miktar doğru. Sanki bankayla konuşmak yerine tren istasyonunda yüksük oynuyormuşum gibi hissediyorum. Birçok kez, gerekli tarihler için bir özet sipariş ettim - her zaman bir özet sıfır gelir. Hesap bakiyesi sıfır, makbuzu sıfır, gideri sıfır. Her ne kadar tarihte hem birinci, ikincisi hem de üçüncüsü doluydu.
Banka çalışanları, burada yorumlarda bir kez daha her şeyin yolunda olduğunu ve miktarın doğru olduğunu söylemenin bir anlamı yok. İfadeleriniz asılsız, hiçbir kanıt sunmuyorsunuz. Ödemeyi iptal ettiniz ama paramı bana iade etmediniz. Aksi takdirde, uzun zamandır beklenen yolculukta ve sonrasında şimdi zamanımı ve sinirlerimi boşa harcamam. Tüm bunları yapmamı sağlayan, beceriksizliğiniz ve utanmazca ve küstahça tekrarlanan yalanlarınızdır. Bu incelemeyi yazmak da dahil.
Ben Rusyalıyım. 16.08.2024 tarihinde Aktobe'ye, özellikle dar çevrelerde tanınan Fridom Bankasının kartını almak için geldim. İlk olarak, seyahatten önce gorlinia'ya yazdım: evet- bilmeyenlere veriyoruz, evet-sorun ve hizmet için sıfır tenge veriyoruz, evet-iki kart çeşidi-depozito ve Özgürlük, yanımda bir IIN ve pasaport (yabancı ve Rusça) ve hepsi bu (bankanın gorlinia numarasını arayın 595, 27.07.2024, 14: 57, yerel saatle, + 77056259006 numaradan). Gerçekte ne var: Kazakistan'a geldim, Tsona'da bir tane aldım, Fridom'un ofisine, Alia Moldagulova Caddesi'ndeki 44'e geldim, evet- bilmeyenlere veriyoruz, 30000tenge'ye veriyoruz (size ücretsiz olduğunu kim söyledi, onlara gidin, size (Elvira) böyle bir şey söylemedim, bu Kazakistan çocuklar, şaka mı yapıyorsunuz?!), sadece bir seçenek depozito kartı, sadece mastercard, Rusya'ya hiçbir şey göndermiyorlar ve teslimat yapılmıyor! Ama bu en önemli şey değil ve en önemlisi, kartomatın çalışmaması, ancak öğle yemeğinden sonra belki de çalışmaması, kısacası size selamlar - Sergey Yesenin!
Gorlinia'da ne var, bankanın ofisinde özgürlük var, bir sürü insan oturuyor ve bir kar fırtınası yapıyorlar, neden böyle bir bankaya ihtiyacı var, kimin ihtiyacı var? Kazpi'ye döndüm, daha kötü bir seçenek var, hesap sadece tenga'da, sadece Kazak telefon numarasında ve pasaportum programda savaşmadığı için hiç almadığım bir tesise ihtiyacım var (E-KONAK, sınırı geçme hakkında, yaşadığım otelde kontrol ettiler), bir nedenden dolayı beni orman tarafından gönderildiğim Merkez Bankası'na gönderdiler. Kısacası, yeterince yuvarlandım, hesap açmadım, kart almadım, Kazakistan'ın finansal araçlara başlamanız gereken bir ülke olmadığını düşünüyorum.