Güzel, değerli bir banka. Yakınlarda toplu taşıma durağı var. KAPLUMBAĞA taksit kartı alabilirsiniz. 4 yıldız çünkü içerideki odanın kendisi çok küçük, oturmak için çok az yer var, bazen bankada başka müşterilere hizmet verirken dışarıda durmanız gerekiyor. Arabaya binerseniz, neredeyse hiç araba koymak için boş alanınız yoktur
Bu yüzden hizmet, vtb'nin Rus şubeleriyle hiçbir ilgisi yok. Müşteriye WiFi ağına erişim sağlamak, ameliyathanenin kadın çalışanları için imkansız bir görev olduğu ortaya çıktı ya da bu Belarus'un samimiyeti ve duyarlılığı hakkında bir efsane. Herkes kayıtsız kaldı, aralarından biri yardım etmeye çalıştı ama boşuna. ATM makineleri mükemmel çalışıyor, insanlar çalışmıyor.Bu departmana (tümüyle) müşteri odaklılık açısından Ruslardan deneyimi benimsemesini tavsiye ederim.Bu kurumu 28.12.23 tarihinde 10.00.1 🌟 tarihinde bir çalışana ziyaret ettim - sorunuma katılmaya çalıştım, 1 ⭐️ ATM . Bu şubenin yönetiminden bu geri bildirime yanıt vermeleri rica olunur.
Bankada profesyoneller çalışıyor. Her zaman kibar, yardımsever. Herhangi bir soruya doğru cevap veriyorlar, gerekli tavsiyeleri ve tavsiyeleri veriyorlar. Banka çalışanlarına çalışmaları için teşekkür ederiz!!!
Banka, tabiri caizse, hepsinin en iyisi olabilir.müşterilere iyi ve profesyonel bir yaklaşım.neredeyse hiç sıra yok.Bu bankayı çok beğendim..Yetenekli uzmanların çalıştığı hemen belli oluyor..
Ayrıca mağazalar için banka taksitleri. Bu uygun. Eksi bu onların borç verme politikaları, yüksek faizli kredi ve artı kredi sigortası var, miktar küçük değil. Belki sigorta birisi için faydalıdır, ancak kısa vadeli ve küçük bir miktar için kredi planlıyorsanız, hiç de karlı değildir.
Dijital kuyruk piyango gibidir. Sadece 89 numaram uyuyor ve işte 88 ve bir sonraki numaram, sonunda ve...... 90 acele etti. 91.92. Ve 100'den sonra çoktan aştım!!!! Bir saat durdum, yeni insanlar içeri giriyor, bir numara alıyor ve hemen arıyorlar ve 5-7 dakika sonra ayrılıyorlar. Ben de aptal gibi bekliyorum... Bu durumda insan gücü ile 10 kişidir
Çamurlu banka. İlan edilen% 14 yerine% 24 koydum)))
Ve tüm zamanında ödemelerime rağmen, Kaplumbağa tekrar kartının düzenlenmesini reddettiler.
Bu, hizmetlerini 6 yıl kullandıktan sonra mı?)))
Dahası, yan yana üç vadesi geçmiş kredisi olan bir kişi oturdu ve tahmin ettiğim gibi yenisine başvurdu) Genel olarak hiçbir koşulda tavsiye etmiyorum
Orijinalini göster · Русский
2
S
Sash_ka
3. seviye şehir uzmanı
24 Ekim 2024
Banka çalışanları bir konut binasının avlusunda sigara içiyor, ardından sigara izmaritlerini çimlere atıyorlar, bu da bir yetişkinin sigara izmaritini çöp kutusuna iletmesini engelliyor bir sır olarak kalıyor. Belki banka çalışanlarının kültürünü bir şekilde geliştirebilir?
Eğer 10 yıldız verebilseydim, ben 10 yıldız verirdim.Orada olduğum kadar özenli, yardımsever çalışanlar, teşekkür etmekten yorulmuyorum. Herhangi bir sorunuz için mevcut olan her şey yardımcı olacak, açıklayacaktır. ÇOK TAVSİYE EDERİM...
Basitçe, komik, banka, ancak dikkatli bir tavırla, krediyi geri öderken herhangi bir sorunuz yoksa, sözleşmenin tüm şartlarını yerine getirirseniz, sözleşmeyi sonuçlandırırken dikkatli olacaksınız.Bir sözleşme imzalıyorum, bir yıllık değil, her şey sözleşmeye göre soru sorulmuyor, kişisel hesabınız üzerinden uzaktan çalışabilirsiniz ki bu çok uygun.
Benim hikayem, kısaca:
Yaz aylarında bir banka çalışanı beni aradı ve almaya gelmem gereken taksitler için fazla ödemem olduğunu söyledi (bu arada, aramadan bir yıl önce taksitleri ödedim). Sadece iki ay sonra evime uğramayı başardım. Varışta, iade tutarının başlangıçta beyan edilenden 15 ruble daha az olduğunu öğrendim. Görünüşe göre, sadece bir yıl sonra fazla ödemeyi bildirmediler (ve bunca zaman dolaşımdaki parayı "kullandılar"), aynı zamanda bu parayı saklamak gibi (anladığım kadarıyla, fazla ödemeden bir yıl sonra tahakkuk etmeye başlayan) cezamı da kaldırdılar. Genel olarak, miktar küçüktür, ancak tatsızdı ve aldatıldığını hissetti.
Harika banka. Geçenlerde kredi aldım. Hizmet düzeyinde. Müşterilere karşı tutum, şefkatli diyebilirim. Küçük bir eksi, borç verme kararını uzun süre bekledim.
Hem korkunç banka hem de korkunç hizmet!!! Salondaki uzmanlara soru sorulmuyor, her zaman kibar, ama kasadaki kızlar bir şeyle bir şeyler yapıyorlar, herhangi bir soru sorduğunuzda "siktir git" ile iletişim kuruyorlar, sürekli bir şeyden memnun değiller. Ayrıca Kaplumbağa kartındaki hesabı kapatmak için 3 gün beklememiz gerekiyordu. Sonra hesabın tam olarak kapatılıp kapatılmadığını öğrenmek için bankayı arıyorum ve orada kimsenin bildirmediği fazla ödeme olduğunu öğreniyorum! Fazla ödemeyi almak ve bundan sonra hesabın kapanmasını 7 gün beklemek için tekrar bankaya gitmek zorunda kaldım!!! Bir daha asla bu bankaya gitmeyeceğim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim!
Krediyi sadece bir aydır kullandım. Açıkça uzmana kibarca hizmet ettim. 15 dakikada kredi geri ödendi...Bankaya ve uzman adamlarına teşekkür ederim. YARDIM ETTİLER!
Cumartesi günü de çalışıyorlar, elektronik bir sıra, çocuklar için bir köşe var. Ve maske rejimi girişte Platon tarafından bile gözlemleniyor. Ayın son iş günü kısaltılmış bir gündür.
Orijinalini göster
2
Оля-ля
9. seviye şehir uzmanı
20 Ağustos 2022
Uzman Oksana'ya teşekkürler! Çok özenli ve kibar, hızlı bir şekilde sertifika verdim. Çok teşekkür ederim
Artık bu bankaya ayağım yok, neden elektronik kuyruk var, bir saat daha durdum numaramı aramadılar, yorum kitabına ihtiyaç duyana kadar kartı kapatmak istedim ve ancak o zaman hemen baş uzmana gönderildim, bu yüzden buna ihtiyacımız var, yani şikayet edene kadar hiçbir şey hareket etmeyecek.
Bakım ve personel seviyededir, sadece faiz korkutucudur)
Orijinalini göster
А
Ангелина Ф.
2. seviye şehir uzmanı
29 Haziran 2021
Banka, Western Union havale hizmetini talep etti. Aslında, hiç kimse bunu yerinde yapmak istemiyor veya yapamıyor (VTB şubesi, Gomel, Sovyet şubesi). Görünüşe göre bu banka basit bir finansal işlemi gerçekleştiremiyor!!! Personelin yeterliliği en düşük seviyededir. Kitaptaki yorum ve önerilerin gözden geçirilmesine bile izin verilmedi. Kurumunuzun imajını düşünmeye değer.
Berbat banka. Kız, bir buçuk saat boyunca nefes nefese inanılmaz bir sıra bekledi, sıra geldiğinde uzman hizmet vermeyi reddetti, kapatıyoruz. Bankada durumu zaten zorlayan sürekli çatışmalar.
Uygulanan "Kaplumbağa" kartını kullanmayı reddederseniz, tek bir kuruşun harcanmadığı hesabın kapanış süresi inanılmaz bir 10'a (!!!) günler. Bu gecikme nedeniyle, başka bir bankadan kredi almadım, çünkü "Kaplumbağa", harcanan tutarlardan bağımsız olarak müşterinin ödeme gücünü tam olarak hesaplarken dikkate alınır (en az 1 ruble, en az 2000 ruble - mümkün olan en yüksek miktarın harcandığına inanılmaktadır).
Bankalara özellikle isim vermenin imkansız olduğu açık değil, çünkü tüpler alınmadığında ve 50 dakikalığına sürekli sıfırlanmadığında aramam mümkün değil
Bölüm çalışanları kibardır, ancak bu belki de tek + 'dır.Merkez ofisten gelen bilgiler bu şubede her zaman mevcut değildir.yine de bu departmanı ziyaret ettikten sonra operatörü aramamız gerekiyor.Kasada telefona para koyamazsınız