Korkunç banka, ipoteğimi oraya aktardıkları için kullanmaya başladım. Bu, iletişim kurmak zorunda kaldığım en çok destek servisine gitti ( " uzmanınızın " sorunu kendim çözmemi söylediği ve telefonu kapattığım çevrimiçi aramamı dinleyebilirsiniz!)
Ve sorun şu: Siz uyarmadan, v0od'yi uygulamada ve web sitesinde toltko'nun kart numarasına göre değiştirdiniz!!!! Eskiden hesaba göre yapabilirdik! Ama size uygun olanı yaptınız ve sizi uyarmadınız!!! Şimdi uygulamaya giriş yapıp parayı kullanamıyorum! Aradım ve 9a yurtdışında ve hastanede yatarken ilaçlarımı ödemek için paraya ihtiyacım olduğunu söyledim, 5 gün içinde benimle iletişime geçeceklerine söz verdiniz, bir AY geçti, Kimse iletişime geçmedi ve sonunda bu cevapların ötesinde olmasına rağmen sorunları kendim çözmek için beni gönderdiniz:
Hiçbir şey yapamayız, başvuru hakkında çok fazla yorum yazabiliriz, bunun nasıl olduğunu hiçbir şey bilmiyoruz ama
Petrol tesisine gelmelisiniz ( doğrudan başka bir ülkeden hastaneden!!!) Orada genel olarak BORÇLU olduğum çok şey vardı!
Şoktayım, dahası, bu banka başka bir bankanın ipoteği ile ipotek dairesinin satılmasına izin vermiyor + aklınızda bulundurun! Bankanın müşterilere karşı tutumundan o kadar şok oldum ki, çok az birim var!
Bir yıldır hizmet vermiyorum. Ben zaten bir yıldır 8 ruble hizmet için tazeliğimi sayıyorlar. 2 ay sonra ödedim, yine bana 6 ruble saydılar. Bankayı kullanmadan, sizden yine de aynen böyle para kazanacaklar. Bunu telefonda kapatamazlar. Ben de gidiyordum ve borç damlıyor. Bu bankayı tavsiye etmiyorum, o zaman ondan ayrılmayacaksınız ve sürekli ödeyecek. Kartı 2023'ten beri kullanmıyorum. Ve bana sürekli borç tahakkuk ediyorlar
Başka bir bankadan ödeme yapmak için büyük miktarda euro satın aldım... Küflü faturaların bir kısmı olduğu ortaya çıktı... Diğer bankalarda onları kabul etmediler... Diğer Euro banknotlarıyla değiş tokuş etmeyi reddettiler... Paraya düşmem ve para kaybıyla değişmem gerekti...
Bu bankadan değişim satın alırken parayı dikkatlice kontrol edin. Bir daha asla bu bankaya gitmeyeceğim.
Çok büyük bir ofis, 3 bilet ofisi, birçok uzman. Servis oldukça hızlı. Bekleme alanı çok büyük değil ama birkaç kanepe var. Çok uygun bir merdiven değil, ancak genel olarak bölüm şehrin en büyüğüdür.
İğrenç bir şekilde çalışıyorlar. 2 gün taksit planlayamıyoruz. Gerekli tüm belgeleri yalnızca 0 e-posta ile gönderiyoruz. Operatörleriniz hiçbir şey almadıklarını söylüyor. İnsanların kafasını kandırmamak için lütfen çalışmayı öğrenin
Kredi erken ödendi. Şimdi ödeme ile ilgili sms'ler geliyor. Kişisel hesabınızda 9.92 tutarında bir miktar belirlediler. Borç talebinde bulunulduğunda, HİZMET MEVCUT değildir. Kısacası, şahsen gitmeniz ve anlamanız gerekir.
En kötü banka, hem çağrı merkezinde hem de banka şubelerinde beceriksiz çalışanlar. Sanki müşterilerimize sadıkız ve onlara değer veriyoruz, ama aslında kelimelerle boş bir çağrımız var.
Aslında hiçbir avantajı yok, kart her seferinde benzin istasyonlarında ve mağazada çalışıyor.
Bilançoda para olmasına rağmen kartı 3 ay boyunca kullanmadım para cezası geldi - para cezası geldi...
Bu bankayı şiddetle tavsiye etmiyorum, daha sadık birçok banka daha var.
Zhitkovichi'deki banka çalışanı Ekaterina'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum Gomel bölgesi. Kibar, anlayışlı bir insan. Her zaman cana yakınım. Dünyada böyle insanlar olduğunda çok güzel.
Harika bir yer, güler yüzlü personel, temiz lobi, rahat elektronik sıra, sıranızı bekleyebileceğiniz kanepeler mevcuttur. Bu bankanın müşterisi olmak güzel. Ayrıca 2 ATM var, bunlardan biri geri dönüşüm makinesi
Güzel banka. Evden uzakta değil. Müşterilere karşı güler yüzlü tutum. Her zaman söyleyecekler, açıklayacaklar ve tavsiye edecekler. Ve beklemek uzun sürmez, çünkü personel net ve hızlı çalışıyor, işlerini biliyorlar. Olduğunuz için teşekkür ederim.
1 günde kredi verdiler. Makul bir meblağ aldım. Kimse gelir ve giderleri kontrol etmedi. İçeri girdiler - bir paket verdiler ve git yürü. Şok oldum !! Ve hoş bir şekilde şaşırdım.
2019 yılında Brest kentindeki VTB Bank'ta (Beyaz Rusya) iki Turtle taksit kartı aldım. Kredi borcunun yeniden yapılandırılması taleplerime yediden fazla ret verildi. Saymaya zaten kafam karıştı. Bankanın yararı, benim görüşüme göre mantıksız ret vermesine rağmen, uzmanların müşterilerle yazışmaları için kağıt ve zamandan pişman olmamasıdır. İtirazlar nedeniyle kredili mevduatlarım derhal kapatıldı. Artık Kaplumbağaları taksit kartları gibi kullanamıyorum. İkinci bir engellilik grubum var, dairenin maliyeti 85 ruble.
Kredi için bu bankaya başvurmanızı tavsiye etmiyorum!!! Kredilerinizi zamanında ödeyemezseniz, tüm mallarınızı adli makamlar aracılığıyla sizden alabilir. Bana daha önce böyle tehditler gönderilmişti. Şubat 2022'de iki taksit kartıyla 330 Belarus rublesi borcunu ödemem gerekiyordu. Bu banka herhangi bir taviz vermediği için ondan Ulusal Bankaya şikayet ettim. Cevapta VTB Bank'ın bana birkaç kez borcu yeniden yapılandırma fırsatı verdiği yazılmıştı, ancak bu böyle değil. Alaycı yalanlar! Bu kredi durumu bana çok işkence etti. Keşke bu bankaya hiç başvurmasaydım. Ve size tavsiyem yok. Bilgileri akrabalarınıza ve arkadaşlarınıza iletin. Bu banka benim hakkımda, bence, vicdansız davranıyor. Bunu size de yapabilir.
Şimdi çok zor bir mali durumum var, haftalarca ekmek bile yok. Çünkü onun için hiç para yok. Bu, Vtb'nin (Beyaz Rusya) bana Kaplumbağa taksitli kredi kartları için bir erteleme sağlamasına rağmen. Protez dişler için kredi verilmesi konusunda birkaç kez iletişime geçtim. Aslında bu talep dikkate alınmadı. Yenisini alabilmek için mevcut kredilerdeki yükün azaltılmasını istedim ama toplantıya katılmama izin verilmedi. Diğer bankalarda da kredi alamıyorum, çünkü kredi yükü zaten yüzde 50'yi aşıyor. Size hiç kredi almamanızı tavsiye ediyorum, özellikle VTB Bankasında (Belarus) bu bir esaret olduğundan, köleye dönüşmemenizi tavsiye ederim.
Not: Kredi yükümü azaltmam için bankaya en son döndüğümde, ancak anapara borcunun üç ay ertelenmesini sağladım, hiçbir şey ödemezseniz ödenecek tutarlar büyük olacak. Ayrıca, son zamanlarda zaten hesapta üçüncü olan "Kaplumbağa" taksit kartına kredili mevduat hesabımı da reddettiler. Protez yapmam gereken yedi diş var ama her şeyden önce kesin miktarı bilmiyorum, çünkü 3D çekim için para yok ve dişin kökü iltihaplandığı için hala çıkarılmam gerekiyor. Sponsorluk yardımı için bu bankaya başvurdum, soru dikkate alınacak.
Döviz bozdurma için kasiyere giden kuyruklar (sadece 1 tanesi çalışıyor) sürekli çok büyük. Uzun süre beklemek mantıklı değil, mahallenin başka bir yerine gitmek daha iyi.
Harika banka ! Her zaman güler yüzlü personel, Victoria'nın müşteri hizmetleri başkanına çok teşekkür ederim, tartışmalı konuda yardımcı oldum ve her şeye karar verdim, bu bankayla iletişime geçmenizi tavsiye ederim!!!
Harika ofis, her zaman hızlı ama aynı zamanda büyük bir insan akışı da var. Zor bir durum ortaya çıkarsa, ofis başkanı her zaman sorunun yardımına veya açıklamalarına yardımcı olacaktır - yanılmıyorsam, adı Elena
İyi bir yer, yakınlarda bir metro durağı ve istasyonu, ofis temiz ve ferah, güler yüzlü personel, iyi kredi ürünleri, mevduat oranları genellikle iyi koşullarla oldukça yaygındır. Birkaç taksit vardı, daha sonra banka ile işbirliğine devam etmeyi planlıyorum.
Kişisel verilerin bazı kuruluşlar tarafından işlenmesine izin vermelerini sağlıyorlar, operasyonumla ne ilgisi olduğu tam olarak belli değil. Bu kuruluşlar veya veriler ne için? Operatör hiçbir şeyi açıklayamaz. Her şey tuhaf.
Kaplumbağa kartınızı yarım yıldan az bir süredir kullanıyorum ve sizi her ay arıyorum çünkü her zaman "her şey otomatik" ve yanlışlıkla sizde var. Kullanmadığım kartın bakımı yanlışlıkla sergileniyor. Kredi, taksit değil, yanlışlıkla faturalandırılır. Bana aynı konuda 3 kez de yanlışlıkla danıştılar. Destek hizmetiniz de "makinede" çalışıyor mu? Nereye şikayet edebileceğimi soruyorum ve o bana aynı şeyi altı kez tekrarladı "sistem her şeyi otomatik olarak ayarlıyor". Ben bu bilgiyi sormadım. Herkese, hizmetlerini kullanacaksanız, dikkatli olun ve her şeyi birkaç kez tekrar kontrol edin, aksi takdirde A'dan Z'ye fazla ödeme yapacağınızı tavsiye ederim! Taksitleri 2 aylığına ödedim ve 3 ay daha onlar yüzünden başım ağrıyordu ve her ay yeni bir yakalama vardı, ancak sadece bir danışma yok.
Yıldızları eksi koymak mümkün olsaydı, tüm yıldızları eksi koyardım, bu Moskova'daki VTB ile ilgilidir. Durum şu şekildeydi: Sabah bankaya geldim, hizmetler için ödeme yapmak üzere ameliyat olmam için bana bir bilet verdiler ve... Kasaya geldiğimde ödeme detaylarını sundum, kasiyer her şeyi aradı, başka bir bankanın kartıyla ödeme yapamadığım ortaya çıktı. Kasiyere teşekkürler, size en yakın atm'nin nerede olduğunu söyledi. Hikaye burada bitmedi! Yedi kilidin arkasındaki atm'ye kaçtıktan sonra, sadece bulunduğu yerin çalışanları için ayrılmış, yine de karttan para çekmeyi başardım. Ve şimdi, zaten elimdeki parayla vtb'nin aynı bankasına geri dönüyorum ve bankanın hiçbir yerinde diğer bankaların kartlarının kendilerine hizmet edilmediğine dair bir duyuru olmadığını analiz ediyorum. Yöneticiyi tekrar görünce şu soruyu sordum:"Bankanızda diğer bankaların kartlarının hizmet verilmediğine dair bir duyuru nerede asılı?" Belki onu görmedim?! Buna cevap alındı:"Böyle bir duyurumuz yok". İdareyi aramamı istedim ama yerinde değildi. Kız bir yerde aradı ve hiç kimseyi bulamadı (bu bankada! Sabah 10!) Sonra bana bir açıklama kitabı hazırlamalarını söyledim ve maalesef yerinde olmayan aynı yönetimde. Yönetici tarafından önceki biletime göre kasaya gitmem istenmedi, yenisini aldım. Hizmetlerin ödenmesi için bir sonraki sıraya yerleştikten sonra, yönetici bana yine de gişede bir duyuru olduğunu göstermeye başlıyor (!)diğer bankaların kartlarıyla çalışmadıkları gerçeğiyle ilgili. Boşalan ilk kasaya, göbek seviyesinde bir yere gittiğimde, ödeme penceresinden uzaklaştım, küçük baskıda bana orada bir şeyin bir listesini gösteriyor... Dikkat! Herhangi bir bankanın kasasına girdikten sonra, müşteri hemen stantlardaki tüm bilgileri okumalı (özellikle küçük baskıda) ve ardından kendisine ödeme yapıp yapmamaya karar vermelidir. Bunların yaşlı veya engelli olduğunu hayal edin!
Kasadan çıktığımızda artık "iyi işler" kitabını istemedim, sadece talep ettim. Hayal ediyorsunuz! O hemen orada bulundu! Ancak şimdi banka yönetimi hiç bulunamadı! O kayboldu! Ya da belki o mevcut değil?!
Müşterilerle çalışmak hiç inşa edilmedi. Akşam bazı sıralar, uzmanlıklar yetkin değil. Bu bankada çok hayal kırıklığına uğradım. Rusya'nın önde gelen bankası nasıl olabileceğini bile anlamıyorum. Yılın 1989 örneğinin genel mağazası (bu zamanı hatırlamasam da)))
Sıra büyük bir şekilde toplandı, pratik olarak hareket etmedi. Çalışanlar sokakta sigara içiyorlardı. 15 dakika bekledim, hiç beklemedim, sadece bir kişi geçti. Kasanın arkasında sadece bir çalışan oturuyordu. Üçü sokaktaydı
Belarus banknotunu değiştirmek için 30 ruble komisyonu mu? Genel olarak yeterli insanlar mı? Soru retorik olsa da. Ve eğer 30 ruble değiştirmeniz gerekiyorsa, banka parayı alacak mı? Buraya bir daha ayağım yok! Utancın tamamı vtb'dir
Girişte mükemmel hizmet, 15 dakika kızlar hizmet paketini ve kartları nasıl kullanacaklarını açıkladılar, olumlu bir şekilde ayrıldılar ve banka lehine karar verdiler.
Haberciler ve diğer iletişim kanalları aracılığıyla tavsiye almak gerçekçi değildir. Sohbette viber birbirlerine atıyorlar ve sorunun cevabı yok, sadece şubeyle iletişime geçin....
3091515 numaralı telefondan da aramanın bir anlamı yok, çünkü yardım yok ve şubeye bir cevap verin.
5 (beşinci) için Grodno şubesini aradığınızda!!!!!! Gün (pazartesiden cumaya) 715516 numaralı telefondan bir uzmana ulaşılamadı. 750746 numarası hiç de alakalı değil.
Şans umarak gönderildiği 716922 (716931 numarası güncel değil) numarasına döndüm... 3091515 veya 715516 numaralı bağlantıya. Daire kapandı. Dahası, telin diğer ucundaki kadın, konuşmamızın sonunda benim için anlaşılmaz bir şekilde davrandı (at gibi gülüyordu).
Ancak en ilginç şey, sorunun önemsiz olmasıdır, bu da VTB Belarus Bankasının sanal kartından çekilmek için nakit miktarını önceden sipariş etmenin gerekli olup olmadığıdır.
Tüm bu anlardan, bankanın ilk şahsiyetleri, bankanın genel izlenimi bir bütün olarak koordine edilmektedir.
Bankanın (banka çalışanlarının) müşterinin zamanına değer vermemesi ve büyük bir cüzdana sahip bir, ikinci müşterisini kaybettikten sonra işsiz kalabileceklerini fark etmemeleri üzücü.
Hizmet ortalamanın üzerinde, ancak yalnızca danışmanlarda. Kasada uzun zamandır çalışıyordum ve ihtiyacım olan tüm bu eylemleri gerçekleştiremedim. Diğer bankaları tavsiye ederim.
Kasada kaplumbağalar çalışıyor. Önümde bir kişi olmasına rağmen yirmi dakika sırada bekledim. Ancak bazı vıp müşterileri önümde sıranın dışında kaçırdılar
Müşterilere kısa bir canlanma süresi için iyi bir rölyef, kibar ve anlayışlı personel bir ATM ve bilgi bankası vardır, ancak içinde parayı karttan karta aktaramazsınız ve internet bankacılığı bir atm'den daha iyidir
24.08.2023 tarihinde döviz bozdurma için bir kasa işletilmektedir. Sırada en az 5 kişi var, bekleme süresi 25 dakikadan fazla. Sizin için büyük bir eksi!
Şaşırtıcı derecede hızlı hizmet, Moskova'da uzmanlar bu kadar hızlı çalışmıyor. Minsk'te Moskovalılar değil, Minsk halkı uzmanlar olarak adlandırılabilse de, bankalardaki parayı değiştirirseniz, Dünya haritasıyla hesaplamanız gerekir, o zaman çok pahalıya mal olur
İyi günler! Vtb'nin bu mucize bankası ve bu bankanın insanları nasıl ustaca aldattığı hakkında konuşmak istiyorum. Bu bankada Kaplumbağa kartı verildi ödemeler her zaman bir aydan bir yıla kadar soru sorulmadan ödendi. Ancak iş kaybı şeklinde ödeme yapmakta zorluk çekiyordu. Ekim ayının başında bankaya ödemelerin geçici olarak ertelenmesi hakkında bir açıklama ile başvurduk. Açıklama gözden geçirildi ve 3 ay ertelendi. Ancak ödemelerin ertelenmesinin önümüzdeki aydan itibaren yani Kasım ayından itibaren başlayacağını söylediler. Ve Ekim ayı için ödemeyi ödemeniz gerekecek ve aynı zamanda karttaki iade edilen hat kapanmayacak. Ve Ekim ayında ödeme yapıldıktan sonra, yenilenen bu hattı kullanmak hala mümkün olacak. Ama Kasım ayından bu yana doğal olarak hayır. Ödemelerin ertelenmesi nedeniyle kart yenilenmeyeceğinden. Ancak cari ödemeyi Ekim ayında ödediğimiz anda ertesi gün hat kapatıldı ve bundan yararlanmak artık mümkün değildi. Ancak aynı zamanda, Kasım ayına kadar ve ödemelerin ertelenmesine ilişkin sözleşmenin başlama tarihi hala tam bir haftaydı. Sonuç- banka sadece aldattı. Bir şey söylediler, başka bir şey yaptılar. Bu nedenle, insanların böyle bir bankaya başvurmadan önce bir kereden fazla düşünmeleri gerekiyor. Böylece, 119 Derzhinsky ave'deki bankanın Vtb şubesindeki ve 168 / 2'deki Bağımsızlık Ave'deki banka şubesindeki insanları kandırıyorlar. Bence diğer şubeler de insanlara aynı şeyi yapıyor. İddiaya göre, bankanın şubesinde dedikleri gibi karar ana ofis tarafından veriliyor. Ve bu bankanın şubesinde uzmanlar, ortaya çıkan herhangi bir konuda insanları doğru bir şekilde bilgilendiremezler bile.
Bu sadece bir satış dün aylık bir ödeme yaptım ve paranın geldiğiyle ilgili bir sms gelmedi, bugün banka uzmanlarıyla iletişime geçmeye çalıştım, bir uzmanla bağlantı kurmak için 30-20 dakikalık bir çağrı beklersiniz ve arama zamanı geldiğinde sıfırlanır. Beş denemede telefona hiç cevap vermediler ve sonra para gelmediğini ve ödemenizi geciktirdiğinizi söyleyecekler. Bu nedenle, 1 yıldız koymak üzücü, bu sadece lakhotronyshchikov, banka değil. Sadece telefon görüşmesi için telefondan para yazıyorlar ama başka hiçbir şey yapmıyorlar.
Oldukça iyi bir banka şubesi, bekleme alanı küçük ama koltuklar rahat. Ana dezavantajlardan, mevcut döviz kuruna sahip bir puan tablosu bulmak zordur.
Orijinalini göster
2
3
Дмитрий Тривашкевич
28. seviye şehir uzmanı
22 Temmuz 2022
Güzel banka, hoşuma gitti. Girişte resepsiyonlar, her zaman size nereye gideceğinizi ve ne yapacağınızı söyleyeceklerdir. Elektronik kuyruğu seçmenize yardımcı olacaklar.
İşletmeye hizmet etmek de değerlidir, yöneticilerle sıra yoktur, kasada sıra yoktur...
Yeterince yüksek bir seviye, asb'nin bundan önce yürümesi uzun zaman alıyor.