Danışman, müşterilerin sözünden gelmelerine hiç tepki vermedi, ilgilendikleri araçla ilgili sorulara cevap olarak görmezden geldim, kafamı kaldırmadan telefonda oturdum, bu tür çalışanlarla mağazanıza iyi şanslar
Orijinalini göster · Русский
О
Ольга К.
4. seviye şehir uzmanı
19 Haziran 2024
Mağazanın hizmetlerini periyodik olarak kullanıyorum. Danışman kibardır. Seçime yardımcı olur. Evde en son oksitleyicide belirtilen hacmin eksik olduğunu keşfettim
. 100 ml yerine yaklaşık 70 ml Yani ikinci boyama için yeterli olmayacaktır. Boşanmış bir kadının boyasını kullanmadım. Onu açabileceklerini düşündüm. Mağazaya döndüm, kalite sertifikaları gönderdiler ve her yere monte edilmiş kameralarla ilgili bir hikaye gönderdiler. Fonların değiştirilmesi / iadesi reddedildi. Boyayı param için tekrar satın almanız gerekecek.
Bu kozmetik mağazasındaydım. Uğradığımda danışman başka bir müşteriye yardım etti. Odada iki danışman var. On dakikadır kozmetik denizini anlamaya çalıştım. Kimse bana yaklaşmadı, üstelik kimse bana dikkat etmedi bile. Kız gitti. Ve... Durum hiçbir şekilde değişmedi. Profesyonel kozmetik mağazasını anlamak gerçekten zor. Bazen yardıma ihtiyaç duyulur. Sadece burada alamadım. Müşteri odaklılık nerede? Buraya geri dönecek miyim? Hayır.