Merhaba. Merhaba. Çok keyifli hizmet, önceden bir zaman belirledik ve tam zamanında ofise geldim, uzman zaten gelmemi bekliyordu, ofisin yanında park yeri uygun, ofiste çok temiz ve her şey zevkli bir şekilde döşenmiş ve en önemlisi her şey açık ve açık, yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
Çok uzun bir çizgi.
Size tam olarak hangi tarifeyi bağladıklarını dikkatlice görün!Şehirde yalnız olduğumu söylediğim göz önüne alındığında, beni uyarmadılar ve «5 kişilik aile» tarifesini bana bağladılar, bunu böyle yaptılar ... Bu nedenle sım kart satın alırken size hangi tarifeyi bağladıklarını kontrol edin
Yöneticiler yalan söylüyor, doğruyu söylemiyorlar, bu salonu kimseye tavsiye etmiyorum, Beeline çalışanlarına öğretmiyor, senaryoya göre konuşuyorlar, kendileri soruyu açıklayamıyor ve cevap veremiyor. Korkunç. Özellikle Alisher adındaki müdür yalan söylüyor ve Ayım müdürüyle eşleşmesi için kızarmıyor. Bu nedenle, müşterileriyle ilgilenmeyen bir şirkette zamanımı boşa harcamamak için operatörünüzü değiştirmenizi tavsiye ederim!
Sıra nispeten küçük. Kibar personel. Yabancılara karşı sert politika. En pahalı paketi (ilk ayda 7.000 ve ikinci aydan itibaren 15.000) "satın aldık", iddiaya göre yabancılar için sadece bu.
Sınırsız interneti bağladım 1 gün boyunca çok az konser veriliyor ve ardından internet hızını düşürüyorlar ve varlıktan sınırsız interneti pahalı bir şekilde kullanıyorlar, akrabalarımı da aynı fiyata bağlayabilmenizi tavsiye ediyorum
İyi ofis, uygun kuyruk düzenlemesi ve iyi iletişim. Beeline, şehir dışında ve bozkırda başka operatörlerin bağlantısının olmadığı birçok yerde iletişim kuracak!
4 koyacağım. Kime nasıl olduğunu bilmiyorum ama geldiğinde müdür bana ona bağlı olarak zamanında hizmet etti. Sıra uzun süre bekledi. Çok az yönetici oturdu. Genel olarak, kaybedilen zamanı saymazsak, hizmetler sağladılar. Genel olarak - memnunum.
Bir şekilde geldi ve terminaller çalışmıyor.Hepsi bu.Birkaç yöneticiye sordum, çalışmaya ne zaman başlayacaklarını bilmediğimizi söylediler, vb.Ve sadece yanımda, sorulardan sonra gün içinde bekleyeceğini söyleyen teknisyenle iletişime geçtiler.Yani terminaller çalışmıyor ve umrumda değil..Kimse hiçbir şey yapmadı.40 dakika daha bekledim, hiçbir şey olmadı, ben ayrıldım.
Beeline iletişimine gelince, bugün bu artık en iyi cep telefonu operatörü değil.Ve tarifelerin fiyatları ortak daireden daha sık artıyor.Bağlantının da daha iyi olup olmadığını anlıyorum..ve böylece, genel olarak, fiyatlar makul olmayan bir şekilde yükseliyor.Avantajlardan biri de Simpli'nin kartıdır.Çok uygun.Komisyonsuz transferler, bu da onu belirli bankaların çoğu kartından daha iyi hale getirir.
Büyük bir ofis birçok masadır, ancak kelimenin tam anlamıyla 1-2 çalışanı 20 dakikadan ortalama bekleme süresini kabul ederler ve müşteriler için bir tuvalet sağlamadılar
Bağlantı korkunç . Gb'nin nereye gittiği belli değil ve tarifeye göre yazıldığı gibi beeline'a yapılan aramalar ücretsiz değil. Ve ofis orada yavaş ve uzun süre çalışıyor. Genel olarak, ofisten değil bağlantıdan memnun değilim
Beeline tarife planıyla ilgili basit sorular sormak istedim ve dedikleri gibi "karşılaştım". Daha sonra ortaya çıktığı üzere, elektronik kuyruk kuponunu almak için girişteki terminal kararmıştı ve Kaz-Rus dilini seçmek için hiçbir düğme görünmüyordu, teklif yalnızca Kazakça görüntüleniyordu. Numarayı aldım, stajyer Olzhas'a gönderildim. Terminalin neden sadece Kazakça'da müşterilere hizmet verdiğini sordum. Yanıt olarak "Kazakistan'da yaşıyoruz" ve "ROK Anayasasına göre" siz müşterilerinize"Kazakça hizmet vermeye nazik olun" diye duydum. Gelecek vaat eden stajyer Oljas, isteğim üzerine terminale gelip nasıl kullanılacağını gösterme zahmetine girmedi. Becerikliliği yalnızca rahatsız edici bir müşteriyi başka bir yöneticiye "devretmek" için yeterliydi. Bu da tarife planına başarıyla danışmıştır. İşte Kazakistan Anayasasının bu tür sert "uzmanları" Astana'ya hizmet alanında buluşabilirler. Kimseye dilemem.
Aile, 13.000 tenge için bir prim tarifesi uyguladılar ve sonuç olarak bir ay boyunca 200 gb sınırsız söz verdiler ve ardından vatsap'ta mesajın hızı bile gönderilmiyor
Merhaba. Merhaba. Buradaki hizmeti beğendim. Numarayı sorunsuz bir şekilde kaybettiler, geri yüklediler. Yönlendiriciyi uygun fiyatlarla ve tarifelerle satın aldım. Teşekkürler. Bağlantı her zamanki gibi havalı
Mükemmel personel. İş gezisindeydim, yerel bir SIM kart almalıydım. Çok kibar ve anlaşılır bir şekilde açıkladılar ve doğru tarifeyi seçmenize yardımcı oldular.
Geri çağırma, mobil iletişim hizmetlerinin operatörü olarak bir bütün olarak tüm şirketle ilgilidir.
Büyük dördünün iletişim hizmetlerini kullanıyorum. Bazıları için biri daha iyidir, diğerleri için diğeri daha iyidir. Beeline bağlantısı hakkında özellikle kötü ya da iyi bir şey söyleyemem. Bazen başkalarının sessiz kaldığı yerde olması şaşırtıcıdır.
20 yıldan fazla bir süredir operatörle, ama şimdi iyice üzüldüler.
Sonuç olarak: Annemi zorunlu olarak abonelik ücreti 50 ruble olan bir tarifeye aktardılar. ayda.
Abonelik ücretinin olmadığı bir arşiv tarifesi vardı ve Beeline numaralarını aradığınızda 5 ruble yazıldı. ve günde 200 dakika konuşabiliyordunuz.
06/20/2023 tarihinde SMS geldi, ne oldu.. 50 ruble için tarifeye (komik isim) aktarıldınız. ayda cömertçe 0,5 GB internet, 50 SMS ve herhangi bir numaraya 35 dakikalık çağrı veriyorlar.
konudaki dünya ile - gömleğin beeline.
50 ruble üzücü değil.
Operatörün tamamen çirkin davranması (en yumuşak kelime) üzücü ve prensipte iş yapma etiği hakkında hiçbir fikri yok.
Çağrı merkezi operatörlerinin iğrenç işi, sol kıyıdan sağ kıyıya gönderildiler, sorumun çözülmesinin ancak orada olduğunu söylediler, ancak solda bana hizmet edecekleri daha fazla yer olduğu ortaya çıktı. Kalifiye olmayan çalışanlar kendileri bilmiyor, çünkü birkaç kez tekrar sordum belki en yakın noktalarda yardım edebileceklerini söylediler, hayır dediler. Numarayı xell'e aldım
Sefil. Sıralar gerçekçi değil, sadece Esim'in ofise gitmeden bir telefondan diğerine aktarılamayacağını öğrenmek için yaklaşık 40 dakika beklediler, bu da elbette bu buluşun tüm anlamını bozuyor. Aynı zamanda telefonda bunun mümkün olduğunu söylüyorlar, ancak gizlice ofiste bunun işe yaramayacağını söylediler. En azından bu konuda teşekkür ederim.
Servis merkezi, merkezdeki tarife planlarının seçimini kısıtlar, daha pahalı tarife planları için kampanya yürütürken, uygulamada veya sitede daha ucuz seçenekler de vardır. Örneğin, akıllı cihazlar için aylık bir tarife vardır ve ofise yalnızca yıllık bir tarife bağlarlar ve hemen yıllık hizmeti empoze ederler. Bu kesinlikle rahatsız edici. Görünüşe göre rekabete dayanamıyorlar.
Ev interneti: uzun süredir ortadan kaldırılan sık iletişim kesintileri. Yönlendiricinin ayarları kayboldu ve bu yönlendiricinin bana yeniden yapılandıracağı bir uzmanı bir haftadır bekliyorum. Telefonda operatörler bugün burada bir uzman beklediğinizi söylüyorlar. Ancak internet olmadığı gibi uzman da yok. Hizmet kötü, iletişim kötü. Bakanlığa gitme zamanı
İkinci ay internet kesintileri, sonra kapanıyor, sonra hız düşüyor, her gün cevap veriyorlar, nedenleri ortadan kaldırmak için çalışıyoruz ve internet tekrar çalışmıyor, operatörden daha kötüsüyle tanışmadım.
En kötü şirket ... sadece en kötüsü . Her ay evdeki interneti birkaç gün kapatıyorlar, bu ay bir haftadır rekorlarını kırdılar ve bu, her seferinde tarihi hareket ettirdikleri için açacakları bir gerçek değil!!! Davulda küfrediyorsun, tek seferinde biri telin koptuğunu söyledi! Ama bir haftadır tamir edilmiyor , bu çok saçma . Büyük olasılıkla, hiç kimseyi boyun eğdirmek için gönderilmiyorlar bile, çünkü insanların müşterilerine davul çaldıkları için, bazılarının internet üzerinde çalışması, şikayet etmeye başladığımda umursamıyorlar, bana internet'i telefondan nasıl dağıtacağımı söylemeyi teklif ettiler 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 bu genel olarak düşünülebilir internet için ödeme yapıyorum ve işe yaramasını istiyorum, telefondan dağıtmamak!!!! Hizmet sadece bir kabus, internetin Moskova'da bir hafta nasıl çalışmayabileceği, bu çok büyük bir soru!!! Hiçbir şirkette böyle bir şey olmadı!
Ultra benim Beeline'daki ilk tarifem, eğer hatırlıyorsanız, o zaman lg'nin düğme kaydırıcısının tam olarak ne olduğunu biliyorsunuz, Anton Gorodetsky'ninki gibi büyük ekranlı Nokia. Ah, bir saniye ücretlendirmeden bir dakika 30 kopek. Şarkı! Bu ilk saniyeden beri aşktı. Neye geldik? Yakın insanlar 4+ kullanışlı ama şimdi arşivlenmiş. Set üstü kutulu TV'nin içinde + kablolu internet + 2000 dakikalık iletişim + sınırsız internet + toplam dengede 2 kişi var. Tamam, biraz pahalı ama katlanıyoruz. Uygulama yüklendi, giriyorum kullanıyorum ve işte karşınızda. Yıldönümüm geldi ve Beeline bana diğer kanallarda 6 Vıp kanalını izlememi sağladı!!!! Neden? Görünüşe göre daha iyi biliyorlar. Televizyonu neredeyse açmıyorum, bu Vıp'yi hangi düğmede hatırlamıyorum bile. Devre dışı bıraktığımı biliyorum, devre dışı bırakmak için aradığımı açıklığa kavuşturduğumu biliyorum. Tarifenin değiştiğine gülüyorum, bu da çok korkmamamız için iki ay indirim veriyorlar. Ödeme yaparken indirimi hissetmedim, ancak daha önce değil, onu rahatsız etmedim. Ancak birkaç ay sonra, yakalamanın ne olduğunu araştırmaya karar verdim. Uygulamada devre dışı bırakamadığım 299 için rahat bir tane buldum. Ne zaman ortaya çıktığı belli değil. Push ile yazışmalar zaman kaybıdır. Onlar tarafından davet edilen insanlar, aynı zamanda robotlara benziyorlar, şemaya göre cevap veriyorlar, şaşkınlıklarımdan tamamen hoşlanmıyorlar. Bir düğmeye bastığını ve kendim bağladığını söylüyorlar. Saçmalık köpek! İkna olmadılar, sorulara net bir şekilde cevap vermediler. Kısacası, doğum günümdeki hediye bana kanımın 1200 rublesi için çıktı. Neden parasını ödediğim Beeline'den böyle bir hediyeye ihtiyacım var?! Utanç verici
Belirtilen 300 hızdan ev interneti 20 veriyor, ertesi gün bir sorun giderme teknisyeni atadılar, ancak çalışan aradı ve teknisyenin iş yükü nedeniyle başvuruyu ertesi güne erteledi, ertesi gün tekrar aradı ve başvuruyu ertesi güne erteledi, yine ustanın iş yükü nedeniyle ve bu yüzden 4 kez ertelediler, ancak bana geleceğini garanti etseler de şaşırmam. Sonra teknisyen aradı ve yönetim şirketi tavan arasının anahtarlarını «kaybettiği» için gelemeyeceğini söyledi, ama aslında teknisyen bile gelmedi ve hiçbir anahtar kaybolmadı, sadece boşaltmaya karar verdi. İşte hizmet geliyor, insanlar planlarını ayarlıyorlar ve teknisyen bir haftadır erteleniyor, usta yoksa, ustanın gelmesi gereken tarihe atayın ve ertesi gün her gün atmayın! Sanki insanların başka planları yokmuş gibi. Bu şirkete tavsiyem yok, sadece yeni müşterilere sadıklar, yaşlılar veya düzenli olanlar için sizi burnunuzdan sürecekler, en çirkin şey, zamanı belirlemeleri, her seferinde ve her seferinde birleşmeleri, sadece iğrenç olmaları, bir hafta boyunca onları belirli bir süre beklemeleri, küstahça zaman alan ve aynı zamanda «anahtarların kaybı» hakkında yalan söyleyen şirket
Kategorik olarak bu şirketle iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum. Yönlendirici kiralamadan ev interneti için bir sözleşme imzaladım. Sonra başka bir operatöre geçtim, ancak beeline, donanımın olmadığı ve yönlendiricinin kiralanması için hiç ödeme yapmadığım bağlantıyla ilgili belgelerim olmasına rağmen, yönlendiricilerini kiraladığım için iddiaya göre sözleşmeyi bozmuyor. "Veritabanımızda bir yönlendiricimiz var" diyorlar, sözleşmeyi feshetmeyi reddediyorlar.
personel servisi iyidir, ancak tarifeler ve internet için fiyatlar burada......
Orijinalini göster · Русский
İ
İsimsiz yorum
9 Ağustos 2023
Bir aydır neredeyse hiç ev interneti yok - birkaç dakikalığına ortaya çıkıyor ve tekrar kapanıyor. Teknisyenler zaten birkaç kez geldiler, bir şeyler yaptılar, ancak sonuç sıfırdı. Mühendisler, genel ekipmanla ilgili bir sorun olmasına rağmen gitmeyi reddediyorlar - çağrı merkezinin bir çalışanı, KSK ile ilgili güç kaynağının bir sorun olduğunu söyledi. İşte böyle bir müşteri hizmeti...
İzlenim bir şeydir: çok fazla insan var. Sıra yavaş ama uzmanlar iyi çalışıyor. Sorunlarımız hızlı ve verimli bir şekilde çözüldü.
Orijinalini göster · Русский
М
Мухаммад Албош
9. seviye şehir uzmanı
13 Aralık 2024
Sım kartı geri yüklemek ve bir Beeline yönlendirici satın almak gerekliydi. Sırada bir dakikadan az oturdum. Yetkin bir tavsiye aldım ve tüm soruları çözdüm. Hızlı ve verimli bir şekilde. Danışmanın kız arkadaşının adını hatırlamadığım için üzgünüm.
En kötü mobil iletişim ! Ücretli hizmetler sadece çılgınca paraya kendi başlarına bağlanmakla kalmıyor, aynı zamanda uygulama aracılığıyla bunları bulmak ve devre dışı bırakmak neredeyse imkansız. Son zamanlarda parayı iade etmek için yanlış numaraya aktardım, başvuruyu doldurmanız ve siteye göndermeniz gerektiği yazıyor. İfadeyi dürüstçe yazdırdım, ancak düzeltilmiş ifadeyi gönderirken, kartın tüm numarası kaydedilmiyor, parayı iade etmeniz gerekiyor ve hiçbir şey yapılamıyor🤣resmi web sitelerinde şikayette bulunmak istedim, ancak bunun da imkansız olduğu ortaya çıktı 🎉 genel olarak ***, boşanma. Tavsiye etmiyorum
Merhaba, Beeline'ın abonelerime karşı olumsuz tutumumu paylaşmak istiyorum, gerçek şu ki, 15 yıldan fazla bir süredir kullandığım iki Beeline numaram var, bir numaradan Megafona geçtim, çünkü Megafona Beeline'den farklı olarak iyi koşullar teklif edildi, ikinci numarada indirim teklif edildi ve kalmaya karar verdim bir yıl geçti ve 9 Haziran'da operatöre telefon ederek tam abonelik ücretini yazdılar, bana indirimi uzatamayacaklarını söylediler ve bağlantılarını kullanmamayı teklif ettiler, bu elbette, bunca yıldan sonra bu tavrı beklemiyordum, tabii ki, tamam, biz ararız. Diğer aboneler için iyi tarifeler ve elbette geçiş yapın.Daha sonra hangi operatöre geçtiğime dair bir inceleme ekleyeceğim, ancak herkesin Biline hakkında düşünmesini diliyorum!
Oh, böylece eller Beeline'a ulaştılar, belki başka biri karşı karşıya geldi, umarım destek ve rezonans için, çünkü bu gerçek aldatmacadan bahsediyoruz.. Belki bu elbette küçük bir şeydir, ancak durum hoş değildir, tortu her zamanki gibi kalır. Kısacası, Nisan ayında ev interneti ve TV'yi bağlamak için Beeline'a döndüm, bana şu anda var olan tüm tarifeleri, koşulları ve bunların bana uymayan oranlarını söylediler, çünkü diğer telekom operatörlerinden daha karlı teklifler vardı. Reddetti, fiyatı tartıştı ve başka bir şirketle bağlantı kurmayı kabul etti. Birkaç gün sonra, Beeline'dan geri arıyorlar, bu sevgili şarkılarına ne kadar önemli bir abone olduğum, hizmetleri ne kadar süredir kullandığım ve sadece bugün ve sadece sevdiklerim için, kesin olarak, hizmetin ilk iki ayında 500 ruble için uygun bir süper tarifenin mevcut olduğu hakkında başlıyorlar. set üstü kutu ve yönlendiricinin kiralanması ve ardından kullanım süresi boyunca 550 ruble.. Nalyubilov'u kokluyor diye düşündüm, ama yine de şimdiye kadar hiçbir yerde böyle koşullar bulamadım, bu nedenle kabul ettim, başka bir telekom operatörüyle olan sözleşmeyi iptal ettim ve kutsal bir şekilde sevgili pchлlka'ya güvendim. Bir ay geçiyor, ikincisi geçiyor, kişisel hesabım uğruna ilgimi çekiyorum ve bak, orada ne görüyorum? Gelecek ayın fiyatı söz verildiği gibi 550 değil, 800 ruble. Doğal olarak destek için çalıyorum, diyorlar ki, her şeyin doğru olduğunu söylüyorlar, 500'ün üzerinde bir promosyon dönemi vardı ve şimdi 800, hangi sorular?! Ama sorular var, bana tamamen farklı koşullar vaat ettiler. Pekala, robotla konuşmaktan ayırt edilmesi zor olan birkaç dakikalık standart iletişim, bu yüzden hiçbir şeye gelmiyoruz, bir sonraki adım yardım hattını arıyoruz. Genel olarak, konuşma benzerdir, kimse hiçbir şey bilmiyor, her şey doğru, tarife mevcut değil, muhtemelen yaşlılığımda kulaklarımla bu kadar duymadığım bir şey.. "Hizmet kalitesini artırmak için tüm konuşmalar kaydediliyor" olması gereken operatörle konuşmayı yükseltmenizi rica ediyorum, ki bu açıkça reddediliyorum ve bu korkunç eylemin imkansızlığı. Bir itiraz hazırlamayı, üçüncü operatöre göndermeyi teklif ettiler, o da davayı onda birine devredecek ve elliden otuz iş günü sonra her şeyin yolunda olduğu cevabını alacağım, Beeline'in bununla hiçbir ilgisi yok, bu kesinlikle bir şeyi karıştırıyorum. Her zamanki gibi, çocuklar sorunu çözmek istemiyorlar ya da bir sorun olmadığına inanıyorlar, ancak bana bir şey vaat ettiler, bağlanırken bile, aynı tarifenin 550 ruble için belirtildiği tarifelerle bir parça kağıt verdiler, ancak bana bunun gibi bir şey olmadığını söylüyorlar, buna ek olarak, yükleyici-bağlayıcının telefonunu iletişim için terk ettiği bir durumda, arama girişimleri uzun bip sesleriyle sona eriyor.. Sözleşmeyi hazırlarken bana e-postayla göndereceğime söz verildi, ben öyle güvenen bir adamım ki, posta çok posta, oraya tırmanmadım, bırakalım diye düşündüm, buna ihtiyacım yok.. Hayır, gerekliydi, peki sonunda ne olacak? Tuda-syda'nın postasını bağlantı gününden birkaç ay ileri geri çevirmek için boşuna yapılan girişimler sefil bir şekilde başarısız oldu, herhangi bir anlaşma bulunamadı.. Yani ne demek? Bu, bu durumda bir şeyi kanıtlamanın pek mümkün olmadığı anlamına gelir, her zamanki gibi kanunsuzluğa karşı mücadelede tam bir güçsüzlük olduğu gibi, kelimeden hiçbir neden yoktur.. Acımasızca kandırıldım ve ne yazık ki sıradan ölümlüler bunu kanıtlayamazlar. Ve bu arada, yönlendiricinin bazen çalışmayı bırakması şartıyla, incelemeyi yazarken bile, gün boyu internetim yok, muhtemelen beni bu özel şirket ve durum hakkında bir inceleme yazmaya iten son saman olan da buydu.. Aniden biri böyle bir şeyle karşılaştıysa, bana merkez ofise yazılı bir talep yazmanın mantıklı olup olmadığını veya arıları kovanlarının kasvetli köşelerine gönderip başka bir operatör bağlamanın daha kolay olup olmadığını söyleyin?
Eskiden mobil operatör beeline'ı her zaman övüyordum. Ancak şimdi geçen ay mobil iletişimin kalitesi keskin bir şekilde düştü. Sanki mobil operatörün yönetimi müşterilerini umursamıyor ve mobil iletişimin çalışma durumuna girmiş gibi. Asıl mesele, paranın sürekli olarak ceplere düşmesidir. Beeline'ın ofislerine gidiyorsun, mobil internetten şikayet ediyorsun. Ve onlar için her şeyin normal modda çalıştığını ve herhangi bir arıza olmadığını söylüyorlar. İnternette film izlemenin, oyun oynamanın imkansız olduğundan şikayet etsek de. Her zaman yüksek ping. Ve iletişimin kalitesi en altta ise neden bu kadar para ödüyoruz
Normal şekilde servis yapıyorlar. Yöneticiler duyarlı, yardımseverdir. Küçük tesisler ve çok sayıda Beeline abonesi göz önüne alındığında, kuyruklar muhtemelen kaçınılmazdır. Genel olarak beklediğimden daha iyi, ama olabileceğinden daha kötü. Hava koşullarına rağmen oldukça temiz