İyi günler. 01/12/2025 tarihinde mağazanızdan bir apple kablosu satın alındı. Satın alma sırasında, özellikle satıcı Denis'e şu anda yerinde şarj cihazını kontrol edip edemeyeceğimi sordum. Bana cevap verdikleri şey, kutuyu açamayacağınız için bunun mümkün olmadığı. Eve vardığımda, telefonu gece şarjına koyduktan sonra (her zamanki gibi), sabah telefonun bütün gece sadece% 40'a kadar şarj edildiğini gördüm. Kablo çok kötü çalışıyor, şarj olurken tam tersine telefon boşalıyor 🥲. Ds'ye, paralara geri ödeme yapmak için mağazaya geldim. Satıcı hemen geri ödeme yapmayı kabul edecek, bana bir açıklama yaptı. Bir süre sonra, iadenin geçmediği mesajı gelir. Tekrar mağazaya geliyorum, iadenin neden onaylanmadığını soruyorum, bunun bana kablonun altından bir kutunun açılması nedeniyle olduğunu söylüyorlar. Bu kabloyu satın aldım, evde telefonumu çok kötü şarj ettiğini gördüm, geri ödeme yapmak istedim, satış makbuzunu, kutuyu ve kablonun kendisini bütünlük içinde, eziksiz vb. Getirdim. Bana uymayan malları açılmamış ambalajlarda nasıl iade etmeliyim? Bu soruya bir cevap duymadım. Karara katılmadığım iddiasını yazmak istedim. Kapanışa 5-7 dakika kala satıcı, «çekte siteye bir bağlantı var ve ben eve gitmek istiyorum» dedi. Söyle bana, telefonumu kötü şarj eden neredeyse 3 bin dolarlık şarjla şimdi ne yapacağım?) İğrenç hizmet, satıcılar işleriyle mümkün olduğunca ilgilenmezler ve sorunu çözmek istemezler.
Отвратительно работают сотрудники отдела! Дмитрий стажёр, отказался делать перевод по фотографии моего паспорта, пока ребёнок бегала до машины за документами, стажёр отказался даже заполнять перевод!! Слушайте, на фото паспорта, видно что это я! Во вторых, у вас в базе видны ваши клиенты, в третьих стажёр даже не слышит что от него требуется!! Безобразие сплошное!