Rahat salon, iyi güler yüzlü personel, yetkin hizmet, konforlu ortam, çok uygun ve doğru bir şekilde açıklıyorlar, soruları hızlı bir şekilde çözüyorlar, her zaman birçok yeni ürün ve çok uygun, ilginç reklamlar ve bilgiler var!!!
Güzel beeline merkezi. % 95 duyarlı danışmanlar, birçok emekli gelir ve memnunlar gider. Satışta akıllı telefonlar var, bazen kuyruklar var, ancak makul olanın sınırları dahilinde.
Beeline'den gelen iletişim merkezi havalı. Çalışanlar için de her şey yolunda.
Yaz aylarında yeterli klima yok.
Kışın yerlerin. Kışlık kıyafetlerde daha fazla alana ihtiyacınız var.
Bu iletişim salonu hakkında söyleyecek iyi bir şeyim yok. Sonsuza dek kuyrukta . İyi bir sebepten dolayı beklemem gerekirdi, sonuç olarak soru çözülecekti. Bana eski SIM kartı geri yükleyeceğime söz verdiler, bunun temelde önemli olduğunu söyledim. Emin oldum ve -her şey böyle olacak, 3 saat bekleyin. 3 saat bekliyorum ve her şeyin farklı bir yeni telefon numarasına sahip bir sım kart olduğu ortaya çıkıyor.Çok memnun değilim.
Ofis küçük, müstakil bir binada yer almaktadır. Çalışanlar cana yakın ve yardımseverdir, bu da genellikle sinirlenen ve mutsuz olan ziyaretçiler hakkında söylenemez. Ofis personeli, müşterilerin sorunlarına yardım etmeye ve çözmeye çalışır.
İnternet pahalıdır ve kalitesi kötüdür . Özellikle akşamları gerçekten göndermiyor. Kaliteyi oluşturmanız ve ardından maliyeti eklemeniz gerekir! Personele karşı hiçbir şikayet yoktur, her zaman sempatik ve kibardır.
Sırada beklemek ama yine de sorunuzu çözmek mi istiyorsunuz? Sizin için buraya. Personelin kibirinin bir kısmı yetkinlikleriyle telafi ediliyor gibi görünüyor. Her nasılsa öyle
Kuyruklar, büyük kuyruklar. İki kez girdim, öğle yemeğinden sonra sıra geldi, sonra birkaç saat sonra tekrar aynı tabloya uğradım. Ve bu büyük ofis tek başına.
Çok sayıda ziyaretçi var, ancak elektronik bir kuyruk ve şifresiz ücretsiz Wi-Fi var, bu da tarifeyi etkinleştirmeden Beeline uygulamasına girmeme, karttan numarayı doldurmama ve tarifeyi etkinleştirmeme çok yardımcı oldu.
Tam teşekküllü bir internet olmadan, Beeline mobil uygulaması, ne yazık ki, etkinleştirilmediği sürece Beeline numarasından bir veri ağına bağlandığında bile hiç çalışmaz.
Tarifeleri doğru bir şekilde önerdiler, gerekli olanı seçtiler, gerekli olmayan hizmetleri çıkardılar, gerekli olanları bağladılar. Kalitatif olarak hızlı aferin
Beeline, bu operatör Kazakistan'da ve Petropavlovsk'ta yeni ortaya çıktığında numarasını aldı ve 2005'ten beri değiştirmedim. Bu operatörü ve sağladığı iletişimi seviyorum. Buna ek olarak, bence, bu, diğer tarifelerin maliyetinden çok daha düşük olan "Sosyal" bir tarifeye sahip olan (her durumda, başkaları için benzer hiçbir şey bilmiyorum) tek operatör, emekliler için internet oldukça yeterli.
Ayrıca ofislerindeki hizmeti de seviyorum: telefonla, tarifelerle ve tahakkuklarla başa çıkmalarına, kibarca, pritansiyonları doğru kabul etmelerine ve gerekli bilgileri sağlamalarına yardımcı olacaklar.
Ve şimdi, gençlerden bahsetmiyorum bile, yaşlı insanların bile kullanmayı öğrenmesi zor olmayan bir mobil uygulama da var.
Şimdi ofiste düzen var, kuponu alıp danışmana gidiyorsun, sana her şeyi açıklayacaklar.Doğru, bazı komik durumlar da var. Geldim çünkü SIM kart benim soyadımdaydı ama ikinci adım benim değil, kız düzeltti ama soyadında bir harf kaybetti.
Yetkin çalışıyorlar!Yetkinliklerinde açıklayacakları her şeyi söyleyecekler!Çalışma saatlerini uzatmıyorlar, müşteri için çalışıyorlar!Herkese iyi şanslar!
Beeline'ın ofisini ziyaret etmekten memnun kaldık. Tüm sorunlarımız merkezin keyifli ve kalifiye personeli tarafından derhal çözülmüştür. Salonun müşteriler için yaratılmış rahat iç mekanını kutlamak istiyorum. Ayrıca, gelen her müşteriyle operatörün hemen gelip çalıştığını söylemek istiyorum, elbette, büyük bir kuyrukta herkese dikkat etmenin daha zor olduğunu, ancak bugün sabahtan beri beşten fazla müşteri olmadığı için hemen her biriyle çalıştıklarını ve bu yüksek kaliteli bir iş olduğunu söylemek istiyorum.Genel olarak ofiste olmak güzel, çocuklara teşekkürler!
Uzun bir kuyruk yığınına hizmet etmek için plsya yok, 0611 numarasındaki sorunları çözmek, birçok insanın olduğu bu cehenneme gitmekten her zaman daha kolaydır
Kuyruk dehşeti yaklaşık bir saat oturmak zorunda kaldı, bu prosedür çevrimiçi olarak yapılamaz, ekipmanı iade edemezsiniz. Sözleşmeyi imzaladıklarında kendileri eve getirseler de, bunu nasıl feshedemeseler de oraya sürüklenmek zorunda kaldım
Geceleri Kazakistan'a gittim, bir benzin istasyonundan bir sım kart aldım ve satıcılar interneti nasıl bağlayacaklarını bilmiyorlar, sım kartı satıyorlar ve Beeline'a gitmek için sabaha beklemek zorunda kaldım, kısacası her şey uygun değil
Beeline ve bu her şeyi söylüyor. Hem iletişim hem de hizmet tam bir fiyaskodur. Bu nedenle kimseye tavsiye etmiyorum. Hem zaman hem de sinirlerinizi ve paranızı kaybedeceksiniz
Çok motive olmuş ve sorumlu personel. Sım kartları tasarlarken her şeyi anlatmaya ve her yeri memnun etmeye çalıştılar. Ama eğer çok insan varsa, yeterli yer yok.
Güzel salon, tavsiye ederim.
Sıra olmasına rağmen acele etmeden iyi tavsiye veriyorlar (onları yenemezsiniz)). Her şeyi açıklayacaklar . Aferin beyler! Nooo tarifenin maliyeti , korku ((