En yetkin olmayan ofis. Sadık müşterilerin sizden (Beeline) rakip operatörlere gitmesini istemiyorsanız, çalışanlarınıza müşterilerle iletişim kurmayı öğretin (artık yeterli olanlar var). İnan bana, numaranla ayrılmak artık sorun değil!!!! Sorunları çözmeyi öğretin, 0611'e gönderip düşünmemeyi öğretin. Çalışanlardan resmi görevleri öğrenmelerini isteyin Bu, çalışan şirketin yüzü olduğu için işlerinde onlara yardımcı olacaktır. Peki, Beeline şirketinin böyle bir yüzü varsa (bu ofiste sohbet etme şansım olan bir çalışan gibi), o zaman üzgünüm..... Ve Beeline ile sorunları çözmeniz gerekiyorsa, bu kesinlikle bu ofiste değil!!!
Arızalı bir SIM kart satın alma şansı nedir?? Resmi mağazadan ilk kez 10 yıllığına satın alırsam mı?
Cevap -100%
İnanılmaz ama gerçek ! Şirket numaram için SIM kartı güncellemem gerekiyordu. Operatörümle çevrimiçi iletişim halinde, operatörüme gerekli rakamları dikte eden bir sim (temiz, bandajsız, Beeline tabanı aracılığıyla depodan çıkarılmış) satın alıyorum (katkıda bulunuyorlar)
Ama mucizevi bir şekilde, sempati ilk tanrıya yenik düşmez! Yeni rakamlarla aptalca kalıyorum!!!
Çalışan, kendisini kraliçe olarak gören hoş olmayan büyük bir kızdır (pasaportunu kontrol eder! Kim böyle bir pasaportun gerçek bir kontrolü hakkında hiçbir fikri yok, habalaaa₽ bir ücretle, bu yüzden kusurlu sım kartı 509 rubleye sattım
İşte bu çalışan ( evliliği satması ona eğlenceli geliyor)
İncelememi sonuna kadar dikkatlice okuyun. Bu, sinirlerinizi ve paranızı kurtaracaktır. 29 Kasım 2024 saat 16: 00 civarında bu satış ofisini ziyaret etti. Ziyaretimin amacı Beeline sim kartını satın almaktı. Ancak bir koşul vardı: Satın almadan önce telefonumdaki sım kartın çalışıp çalışmayacağını kontrol etmem gerekiyordu. Sınırlamaları olan eski düğmeli telefonumda (örneğin, Megafon SIM kartı içinde çalışıyor, ancak MTS çalışmıyor).
Ama şimdi bu Beeline satış ofisini ziyaret etmenin neden olduğu tüm "sevinçler" hakkında.
1. Çalışanların herhangi bir doğrulama (kurumsal) SIM kartı yoktu. Ve ihtiyacım olan tarife planının (abonelik ücreti olmadan "Basit") 700 rubleye mal olduğu göz önüne alındığında, telefonumda sım kartın çalışacağını umarak rastgele satın almak benim için böyle bir zevk.
2. Satış ofisinde, görsel (kağıt) versiyondaki tarife planları hakkında tamamen bilgi bulunmamaktadır. Yani ziyaretçi, Beeline web sitesini açmadan kendisine ne teklif edildiğini anlayamıyor. Buna göre, tam olarak ne satın aldığınızı (yatırdığınız para miktarının neye harcanacağını) yerinde anlamak imkansızdır.
3. Satın almadan önce sım kartın performansını kontrol edemeyeceğimi anladıktan sonra, yine de satın almaya ve evde kontrol etmeye karar verdim. Kayıt işlemine başladıktan sonra ofis çalışanı benden terminale elektronik imzamı koymamı istedi. Orada ne yazdığını okuduktan sonra, Alfa Bankasına kişisel verilerime erişim izni vermem gerektiğine çok şaşırdım!!! Neden bu sebeple?
3. Bir sım kart satın aldıktan sonra, harcadığım 700 ruble miktarının hesapta ne olacağını sordum. Çalışan, tüm miktarın olduğunu söyledi. Sonra "bağlantı için 100 ruble yazdıkları için 600 ruble gibi" diyerek iyileştim. Eve gelip akıllı telefonuma bir SIM kart taktıktan sonra (düğmemde işe yaramadı, para boşa gitti) hesabımda sadece 450 ruble buldum. Bilgim olmadan ücretli bir ücrete bağlı olduğum ortaya çıktı (!) İstemediğim Beeline Cloud hizmeti. Dahası, ofis çalışanları bu hizmetin bağlandığını bana bildirmeye bile zahmet etmediler. Abonelik ücreti olmadan, sadece aramalar için, mobil internet olmadan "Basit" bir tarife satın aldığımı düşünürsek, bu sadece benimle alay konusu gibi görünüyor.