Sürekli sıra sıra. Üç kişiden biri bilet gişesi çalışıyor. Para birimi önceliklidir. Krediyi ödemek için (3 dakika)1,5 saat bekledim. Sadece dehşet verici. Ne kadar yürüyorum, sürekli böyle bir durum var. İnsanlar bankada çalışamazlar, bu tür boş yerler için yer yoktur. Ama sen geldiğinde çalışacak kimsesi olmayacak.
Bankanın görünümü ve uygulamadaki sadakat programı için bir yıldız. Hepsi bu kadar. Pasaport hesabımdan para çekmeye geldim, kartımı yanımda taşımadım, büyük olasılıkla kaybettim. Peki ben ne öğreneceğim? En güzel bankanın şimdi bu işlem için komisyon aldığını. Kendi paramı kendi hesabımdan çekebilmek için bankaya hangi korkudan ödeme yapmam gerekiyor? Minsk'te temyiz sırasında aynı durum tekrarlanırsa, üzgünüm, bankanız bir yıldıza mal olmayacak. Mesele komisyon miktarı değil, standart bir işlem için komisyon gerçeğidir. İkincisi, çalışanların kendileriyle iletişim kurmadaki eylemlerdir. Neye ihtiyacım olduğunu durumu açıkladım, çalışan profilimi iki kez kontrol etmeye ve bana haber vermeden düzeltmeye başladı. Bunun, geldiğim soruyla hiçbir ilgisi yok. Zaman kaybediyorum, en azından bunun zorunlu olup olmadığını netleştirin! Komisyonla çekim yapmayı reddettim, Minsk'te daha fazla ilgileneceğim. Bankayı tavsiye etmiyorum.