Parayı değiştirmek için saat 19: 52'de geldim.Bölümdeki üst ışık çoktan kapalıydı.Salonda çalışan 2 kız vardı.Parayı değiştirebilir miyim diye sordum.Bunun için bana "orada 2 eşanjör daha var, oraya gidin" denildi.Dürüst olmak gerekirse şaşırdım.Ama gitti.Salonun sonuna gittim (aynı organizasyonun eşanjörü var)ve bak, o da kapalı.Kasaya döndüm ve şikayet ve öneri kitabını sorduktan sonra döviz bozdurma toplantısına gittiler.Anlıyorum ki herkes eve gitmek istiyor ama işe koyulurken kabul ettiğin bir çalışma programı var.Her şeye rağmen, 2 dakika (ve MESAİ saatleri içinde) kendi başlarına çalışmak yerine, kadın çalışanlar rekabetin reklamını yapar ve onlara gönderir)) İzlenim korkunçtur.Bu bankadan kaçınmaya çalışacağım ve herkese aynısını yapmasını tavsiye edeceğim.
Atm'nin şubenin kendisinde olması kötüdür ve çalışmadığında koymayın, para çekmeyin. Ve böylece genel olarak departmanın normları, kızların normları işe yarıyor, aptal değiller.
Henüz daha fazla esir çalışanla tanışmadım, her zaman büyük bir açıklık var ve sabahtan akşam yemeğine kadar bir esir kızı oturtmak liderliğin ihmalidir!Dahası, banal kartın kaydı sırasında çok fazla gereksiz hareket var...aslında...Bu en korkunç ve düşünülemez banka...Üç bankada daha hizmet veriyorum ve ne hakkında yazdığımı biliyorum! Bu, müşteriyi her taraftan cesaretlendirmek için çalışır, karttan karta çifte komisyon şeklinde aktarmaya bayatça dokunur...Sigorta ödemelerinde zaten söylemiyorum....komisyonlar ölçeğin dışına çıktığında! Umarım hayat beni bir daha buraya dönmeye zorlamaz....Tüm kartları, hesapları ve kredileri kapattım....Bu bankayı bir daha duymamak için!
Elektronik kuyruk çok eksik. Operasyonu bir uzmana giden müşteriler, her seferinde iki sırada durmak zorundadır - önce müşteri departmanında, sonra ayrı ayrı kasada. Dahası, ofis alışveriş merkezinde bulunduğundan ve kasada her zaman oldukça fazla insan olduğundan, kasada genellikle daha da uzun sürer.
Oraya ilk geldiğimde bir kadın bana hizmet ediyordu! Bir saat - operasyon sadece bitmiş kartı vermekti, birini aramaya başladı, bir şey sormaya başladı omagad ne halt ediyor... Genel olarak, yine de bir kart aldım ama bu beni kızdırdı şaka değil. Ve böylece normlar, kuyruklar yeterli değil.
Bankadan beni aradıklarında ve unuttuğum cüzdanımı almamı istediklerinde hoş bir şekilde şaşırdım. Kibar personel ve uygun banka, tüm ödemeleri bu bankada yapıyorum