Kızların kendileri bu bankanın hizmetiyle ilgili soruların cevaplarını bilmiyorlar, temel olarak ortaklara bankalar hakkında soruyorsunuz - «bilmiyorum, internette okuyun».Yani, sıraya girmem ve kartı düzenlerken daha sonra Google'da her şeyi kendim puanlamam gerekiyor mu?) Ve sanki tüm sıkıntılardan gerçekten sorumluymuş gibi cevap veriyorlar.Sadece uygun konumu ve temiz salonu nedeniyle 2 yıldız.
Servis çok yavaş, her zaman sadece 1 pencere çalışıyor. 50/50 personel çok kibar çalışanlar var, ama hayatta onlara yalvarmış gibi olanlar var. Müşterilere karşı vasat bir tutum, ATM yok, sadece bilgi kiosk.
Şahsen benim için çok uygun bir konumdayım) Her zaman temizdir ve kalabalık yoktur. Müşterilere karşı tutum mükemmel. Herkes her zaman kibar ve arkadaş canlısıdır.
Hızlı, doğru ve kibarca! Çalışanlar müsait ve fırsatları açıkça açıklıyor (Sürücü kartıyla ilgili bir soru vardı). Teşekkür ederim. Elektronik kuyrukta beklemek zorunda kalmadım.
Harika, aydınlık, ferah bir banka, çok az insan var (geldiğimiz saatlerde).
Doğru, uzmanlara gitmek zor, görünüşe göre kuyrukta yalnız oturuyordum, ancak 15 dakika boyunca kimse numaramı aramadı. Ziyaretimin 3 defasından 3'ü böyle oldu
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Юлия
9. seviye şehir uzmanı
17 Ekim 2023
Her zaman hızlı, hızlı, profesyonelce hizmet veriyorlar. Hiç büyük kuyruklara girmedim, sorunlu durumlar her zaman müşterinin lehine çözülür.
Bölüm 2. kattadır. Saat 9: 30'dan 19'a kadar çalışır.
Genellikle çok fazla insan yoktur, 3-4 kasa sabit çalışır, 2 operatör olur, bazen 3 olur. Bir terminal var. Hikaye anlatımı ve kalemleri olan çocuklar için bir köşe var
Asansörle 2. kata çıkmak imkansızdır, kalyaska'yı birinci katta bırakmanız, çocuğu kucağınıza almanız ve merdivenlerden çıkmanız gerekir, bu son derece rahatsız edicidir, ancak diğer her şey mükemmeldir
Orijinalini göster
1
Aleksei Sukhoi
6. seviye şehir uzmanı
21 Mayıs 2020
Birden az yıldızın yerleştirilememesi üzücü, bu yüzden sadece bir tane. Para birimini değiştirmek istedim.. Salona girdim, üç kişiydim, bir bilet aldım, yedi dakika durdum. Bu süre zarfında hiçbir ziyaretçiye hizmet verilmedi. 4 × gişenin her birinin önündeki kapıda programı okudum, bu süre zarfında sadece birinin düzenli bir molası vardı. İşyerlerinde iki kasiyer vardı ama müşterileri davet etmediler.
Bu arada, yaklaşık bir düzine vatandaş salonda toplandı ve alçakgönüllülükle onlara hizmet etmeye tenezzül edilmelerini bekliyorlardı. İşyerinde yönetici de yoktu, ancak cam bölmenin arkasından neşeli kahkahalar duyuldu ve bulaşıkların çınlaması duyuldu.
Hizmetin başlamasını beklemeden ayrıldı.
Etrafta, yaşlılara öncelikli hizmetle ilgili kitlesel kalabalıkların tehlikeleri hakkında mesajlar içeren broşürler asılıyor, vb. vb. Hemen anlaşılıyor, burada bize bakılıyorlar
Kalitemiz ve sağlığımıza özen gösterdiğiniz için Belagroprombank'a teşekkür ederiz
Operatörler / kasiyerler (orada kimler oldukları) açıkça en iyisini istemelidir. Bazen müşteriler üzerinde oynarlar, bu da hoş olmayan bir iz bırakır. Bugün bu bankaya bile girmiyorum