Her zaman çok büyük kuyruklar, en az 45 dakika. Sırada beklemek. Tekrar ediyorum, bu minimum beklenti. Klima 26.09 'da çalışmadı, müşteri hizmetleri salonunda çok sayıda insan var, bu yüzden çok sıcak ve bu sonbaharda. Yaşlılar sıcaktan ve hava eksikliğinden ellerinden geldiğince uzaklaşıyorlar. Ve burası Belarusbank'ın şehirdeki merkez şubesidir
Bu sadece bir tür kabus. Bir buçuk saat oturduk, insanlar yankıdan içeri giriyorlar ve biz oturuyoruz çünkü sorumuzu sadece bir pencerede çözüyorlar. Daha kötüsü yok
Bir harita yapmaya ihtiyaç vardı. 07/4/2024 tarihinde bankaya geldim, sırada bir saat oturdum ve beklemedim. Ertesi gün 5.07.2024 tarihinde yine yaklaşık bir saat sırada bekledim, hiçbir şey yapmadan ayrıldım. Sıra yavaş hareket ediyor, çünkü tüm pencereler çalışmıyor ve burası şehrin merkezi şubesi. Artık bu bankaya başvurma arzusu yok.
Uygun ATM makineleri
Ancak bilet gişesine girdim, böylece sıra büyük ve yavaş ilerliyor, elektronik kuyruk maalesef servisi daha hızlı yapmıyor. Elektronik kuyruk iyidir, çünkü birisini sıraya almaya gerek yoktur....
Bu banka, müşteriyle çalışmanın en kötüsünü bünyesinde barındırıyor. Araba kredisi için bankaya başvuracak kadar şanslıydım, ondan önce Dabrabyt'e borç veriyordum, karşılaştırılacak çok şey var. Sitede kredi başvurusunda bulunmak için çevrimiçi bir fırsat var gibi görünüyor, ancak bunların hepsi orada çalışmıyor, bankaya gitmemiz gerekiyor. Depozito kaydı, kafa karışıklığına neden olan sıkıcı bir prosedürdür. neden her şey bu kadar karmaşık! Kredi süresince her golü muayene için arabayı il şubesine sunmam gerekiyor! Neden???? Eğer krediyi ödüyorsam ve sigortam varsa, neden her yıl arabayı kontrol etmeniz gerekiyor, bankada işiniz yok, ya da öyle mi? Genel olarak ve gelecekte, bu banka ile mümkün olduğunca az iletişim kurmak istiyorum, en azından onlar bir seviye daha odaklan hale gelene kadar. Ve bu, ödemeleri kabul etmek ve emekli maaşı vermek için eski Sovyet "tasarruf bankası" dır, bunun için standartlar uygundur.
Cehennem şubesi! 4 pencere çalışıyor ve bu Pazartesi günü sabah 11: 33'te ve bir anlığına 50 kişi var, bu "uzmanlar" pencerelerde dolaşıyorlar, şiddetli faaliyetler üretiyorlar
Çoğu zaman bilgi kasaları dolup taşar veya çekleri yoktur, acilen ihtiyaç duyulduğunda, özellikle bankanın kapandığı sabah veya akşam izin günü çok üzücüdür.Görünüşe göre para koymayacaksın ve çeke ihtiyacın var ama kağıt yok
Servis mükemmel.Bekleme süresi uzun olduğunu söylemiyor ama hızlı da değil.Müşterilere karşı tutum normaldir ve personel naziktir.atm'nin uygun konumu...
Belinvestbank'ın atm'sinden çekilen beş ruble için, yerli Belarusbank'ım komisyonu aldı...Dikkat! Tantana ve davul rulosu. 3'e kadar üç ruble, yani büyük yarısını ver. Tam bir kanunsuzluk, cumhurbaşkanının yönetimine yazacağım, kesilmiş tavuklar için europtu gibi olacaksınız.
Sıra sadece çok uzun süre ayakta durma sırası.
Sıra öngörülemeyen bir sırayla hareket ediyor.
Orada ne kadar çalışacağını asla bilemezsin. Genel olarak, elektronik kuyruğun müşterilerin hayatlarını çok zorlaştırdığına inanıyorum.
Coğrafi olarak harika bir yer, seçilmiş personel işlerinde uzmandır, çalışanların yüz ifadeleri her zaman iyi doğalarını ifade eder ve onlara ulaşma arzusunu ifade eder, her zaman yardımcı olurlar!!!
Sonsuz kuyruklar, elektronik terminal teneke üzerinde çalışıyor, bilet ile bir saat kuyrukta duruyorsunuz ve sonra bir kişi geliyor bileti alıyor ve 5 dakika sonra servis ediliyor, ama siz devam ediyorsunuz
Kobryn Merkez Bankası. Çalışanlar iyidir. Yabancı para birimlerinin banknotlarının kalitesi konusunda çok talep ediyorlar, herkes bunun için büyük bir eksi almıyor...
Uzun süre sırada oturmak zorundasınız. Halkın dolu salonunda birkaç bilet gişesi çalışıyor. Sürekli orada zamanımın en az bir saatini geçiriyorum. Personel hakkında soru yok)
Hangi "hızlı hizmet"??? İki saat boyunca kuyrukta duruyorsunuz, operatörlerin dosyalanmasından hangi "önceliklerin" çağrıldığı henüz bilinmiyor!!!!! Tek istediğin para birimini değiştirmek, ama ne kadar ayakta duracağını bilmelisin!!! Emeklilerle de sorunu çözün, onlar için ayrı bir pencere açın ve arayın! Her biri sırayla!!!!!! Çirkinlik ve karmaşa dolu!!!
Sonsuz kuyruklar. Danışman eksikliği. Nakit parayla çalışmak için bir ATM ve yalnızca banka açıldığında çalışır. 24 saat erişim için onu sokağa çıkarabilirdik. Sürekli olarak birkaç pencere çalışıyor. Pencerelerin çoğu kapalı. 30-40 kişilik kuyruklar oluşturuyorlar ve hiç kimse bu kuyrukları bir şekilde düzenlemeye bile çalışmıyor.
Hizmet fena değil. Ancak bazı nedenlerden dolayı, 8 operatörden 2'si sürekli çalışıyor. Belki de bu durum sadece ziyaretlerim sırasında. Salondaki danışman mükemmel çalışıyor.