1. Yeterli elektronik kuyruk yok, 2024'te ortak bir kuyruğu işgal etmek korkunç. 2. Döviz bozdurma için ayrı bir kasa yoktur, bu nedenle bazen sorunun çözümünün uzun sürdüğü bir kişiye hizmet verene kadar beklemeniz gerekir.
Çalışanların kendileri hakkında hiçbir şikayet yok, ancak şubenin daha modern bir hizmet formatına yol açmasının zamanı gelmişti.
Elektronik kuyruğun olmaması bir eksi. Aksi takdirde, normal bir danışman banka genellikle her zaman oradadır, ~ 3 pencere çalışır, ancak her birinde hangi işlemlerin yapıldığına bakmanız gerekir
Uygun bir konuma sahip küçük bir bölme. "Yoğun" saatlerde, genellikle iki veya üç bilet gişesinin çalışması şaşırtıcıdır, bu nedenle çok sayıda insan yeterince küçük bir alanda birikir. Ve bu pandemi döneminde... Ayrı olarak, çok çalışan ve insanları atm'ye veya bilgi kioskuna yönlendirerek gerginliği bir şekilde gidermeye çalışan bir danışman kızı vurgulamak isterim.
Hızlı servis,danışman kız (gözlüklü)her zaman kurtarmaya gelir.İlk ziyaretten itibaren şaşırtıcı olan farklı pencerelerde bir sıra var.09.00'dan önce yazılımın açılmasını istedim ve Cumartesi günü bunun için çalıştım.
Belarusbank - her zaman oradadır! Hızlı müşteri hizmetleri. Yüksek kaliteli yönetici yardımı. Sadece döviz kurları biraz abartılıyor, bu bir bütün olarak sistemlerine göre. Hafta sonu döviz bozdurma yapmak mümkün değildir.
Her şey çok yavaş, iki pencere bir kişi tarafından hemen ele alınıyor, diğerleri bekliyor, uzmanlar muhtemelen yeterli niteliklere sahip değiller.Dört pencereden ikisi aynı anda bir kişi tarafından işgal edilmiştir)
Her şey bir şey olmazdı, ancak ortak çalışanlar için yalnızca bir ödeme penceresi uzun süre ayakta kalmanız gerekiyor.
Orijinalini göster
3
İ
İsimsiz yorum
25 Nisan 2019
Uygun bölme. Kuyruklar vardır, ancak genellikle hızlı hareket ederler. Ödeme terminalleri var, ATM var. Ve soruları olanlar için her zaman bir danışman vardır.