Döviz bozdurma açısından korkunç bir yer. Her türlü mikro lekeye, sürtünmeye kadar kazıyorlar. Sadece para birimini mükemmel durumda taşımaları, toz lekelerini ondan üflemeleri gerekir. Başka bir şubede sorunsuz bir şekilde değiştirdim. Hizmet kalitesi seviyededir.
SSCB'nin hizmet çağına dalmak istiyorsanız, o zaman buradasınız. Yüzlerinde hoşnutsuz ifadelerle aynı dolu teyzeler, öğle yemeğine başlamadan 3 dakika önce sizi 2 blok ötede başka bir bankaya gönderiyorlar. Artık buraya ayağım yok.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Ю
Ю Б
7. seviye şehir uzmanı
27 Nisan
Dünyanın en iyi danışmanı burada çalışıyor!
Her an, her zaman, güler yüzlü ve gülümsemeyle yaklaşacak, yardım sunacak, açıklayacak, ödemelerin yapılmasına yardımcı olacak, sadece hızlı, basit ve verimli bir şekilde değil!
Ve başka bir bankanın kartına sahip olmama rağmen buraya sadece ona gidiyorum çünkü onunla açık ve kendinden emin hissediyorum.
Adam yerinde, ona çok teşekkür ederim!
Küçük bir şube, hafta içi öğleden sonra çok az insan var, genellikle pencerede 0-1 kişi var. Güler yüzlü ve yetkin çalışanlar, özellikle harika bir danışman: her zaman memnuniyetle karşılanacak, sizi doğru pencereye yönlendirecek veya bilgi sayfasını kullanmaya yardımcı olacak, veda edecek. Emin ellerde hissediyorsun.
Çok uygun bir şube.Danışman yöneticiye özel teşekkürler.Her müşteriye yardım teklif ediyor, yardım için kendisine ulaşılmasını beklemiyor.Blog yazarı danışman için kuyruklar olmaz.
Her zaman duyarlı bir yönetici, uzmanlar profesyoneldir (Anna Andreevna özellikle kartlarla ilgilenmeye yardımcı olmuştur). Sadece bu şubeye gitmeye çalışıyorum
Tasarruf bankası küçük olmasına rağmen, salonda bulunan resepsiyonist çok hoş, kibar bir kadındır. Bu nedenle, bir şey ödemeniz gerekiyorsa, o zaman sadece bu tasarruf bankasına gidiyorum.
Tüm bölümlerin en kötüsü. Her zaman kuyruklar vardır, hangi gişelere gidileceği belli değildir. Farklı kasalarda farklı işlemler var ve 2 farklı işleminiz yok (döviz bozdurma ve hesap kartı numarasıyla ilgili sertifika, o zaman 2 sırayı savunmanız gerekecek!)
Bankada, tüm pencerelerde ortak bir kuyruk vardır, eksi şu ki, tüm bunlarla birlikte, farklı kasalarda farklı işlemler gerçekleştiriliyor, yani toplam sırada (kasada) duruyorsunuz, ancak belirli bir işlemi yalnızca bazı pencerelerde gerçekleştirebilirsiniz. Kadın danışmanı olumlu bir şekilde not etmek istiyorum. Çok basit, her zaman kullanıcının dilini konuşuyor ve her zaman yardım etmeye veya tavsiyede bulunmaya hazır.
Servis pek iyi değil, çok bastırırsam ziyaret edebilirsiniz. İşçiler bazen çok acelesizdir, dikkati dağılmıştır. Konsültasyon genellikle eksiktir, tekrar kontrol etmeniz ve netleştirmeniz gerekir.
Birçoğunun kuyrukları sevmemesine rağmen (elbette herkes aynı anda gidiyor), her şey bana uygun. Banka tam evde. Uygun, hızlı. Salondaki bir uzman her konuda her zaman yardımcı olacaktır. 5 yıldız veriyorum!
Bankanın veznedarına büyük saygı duyuyorum, şehir otoparkının nasıl ödeneceğini söyledim, ödemeyi kabul edip yerine getirdim. Diğer bankalarda bunun ne hakkında olduğunu bile anlamadılar. Sırasız.
Kuyruklar sürekli uzun, havasız ve yavaş.Nedense hiçbir şey yıldan yıla değişmiyor.Eminim çok şikayet ediyorlar, çünkü böyle bir sırada durduğunuz sürece: her şeyi duyuyorsunuz.
Sürekli kuyruklar. Aslında, her zaman iki veya üç bilet gişesi çalışır. Diğer ikisinde ise sadece belirli işlemler var. Ancak salondaki bir uzman her zaman yardım sağlar, çalışanlar yardımsever ve sabırlıdır. Banka şubesinin içi boşluk açısından büyük değil.
Kasiyerin hangi işlemleri yaptığı hakkında pencerelerde bilgi yoktur. Aynı pencereden ödeme ile duruyorsun ama orada ödeme almıyorlar. Elektronik kuyruk eksik ve bu nedenle kimin nereye gittiği belli değil