Yukarıdaki kurumu defalarca ziyaret ettim, başka bir isim veremem. Müşteri hizmetlerini gerçekten beğenmedim. Ben 2002'den beri BELARUSBANK'IN müşterisiyim ve neredeyse her zaman bazı küçük sorunlar ortaya çıkıyor ve en önemlisi, personelin çeşitli hizmetlere dayatmasını her zaman kızdırıyor, onlara ihtiyacınız olan piyango biletini satın almayı teklif ediyorlar ve satın alıyorlar, bazen BELGOSSTRAKHA'DA daha ucuza aşırı fiyatlı sigorta teklif ediyorlar, IPD'DEKİ ATM neredeyse sürekli olarak ulusal para birimini sahte gibi tükürüyor Aynı banknot birkaç kez eklenmelidir ve bu şekilde sürekli dezavantajların sonuna kadar devam edebilirsiniz.TAVSİYE ETMİYORUM
Bugün, bu departmanı ziyaret ettikten sonra sadece kötü izlenimler kaldı.
Durum şu: Gelirleri 14: 47'de teslim etmek için şubeye geldim (banka saat 15: 00'e kadar çalışıyor), bir bilet aldım. Sırada 5 kişi vardı, 3 ameliyathane penceresi çalışıyordu. Benden sonra 6 kişi geldi, daha fazla olmasa da (bir kız 59 dakikada bir bilet aldı) saat 14: 59'da kuponumu aradılar, pencereye geldiğimde kız bana bugün şubenin saat 15: 00'e kadar çalıştığını açıklamaya karar verdi ve alıntı yapacağım: «önceden gelip kuponu almalıyız». Kız geliri kabul ettikten sonra kibarca avroyu değiştirmesini istedim, bunun karşılığında kaba olduğunu duydum: » artık yapamam, sırada 6 kişi var."
Neye dayanarak, bu şubenin bir çalışanı bana hizmet vermeyi reddetti mi? Kapanmadan önce müşterilere hizmet verecek zamanları olmadığı için kimin suçu var? Dahası, kapanmadan 5 dakika önce gelmedim!!!!
Müşterilere karşı kaba bir tutum.
Örneğin, Belarusbank şubesi, Merkez Caddesi'nde, çok sempatik çalışanlar, kapanmadan bir dakika önce, çeşitli şikayetler olmadan ve her zaman kibarca böyle durumlar yaşanmadı, kabul edilmedi.
Ve bu şubenin çalışanı, bütün gün boyunca ruh halini mahvetti.
Yönetime çalışanlarınıza daha yakından bakmanızı ve onları çok önemli kriterlere göre seçmenizi tavsiye ederim.!
Banka fena değil, personel iyi huylu ve yetkin, şimdiye kadar ortaya çıkan tüm sorulara yardım ettiler. Sadece sokaktaki infokiosk kafayı karıştırıyor, genel olarak bir fatura alıcısıyla olmasına sevindim, ancak çoğu zaman parayla dolu, bu da karta para atmanın imkansız olduğu bir şey. Defalarca üzüldüm. Yani 5/5 olurdu
Operatörler hızlı çalışsalar da, özellikle hafta içi işten sonra çok büyük kuyruklar var. Sonuncusuna kadar ödemelerle başa çıkmanıza yardımcı olacak danışmanlar var (bunun için nasıl ve ne ödeyeceğinizi kendiniz yazıyorsunuz), ancak bazı hizmet türleri için ödeme yaparken zaten bir komisyon olmasına rağmen, kasaya neredeyse gidenler var...
3 pencere çalışıyordu, çok uzun bir kuyruk vardı, sonra başka bir pencere açtık, beklemekten yorulduğumuz için ayrıldık, yeterli sandalye yok, pencere pervazına oturduk.
1p'de borç oluştuğunda Mıknatıs kartını bloke ettiler!!!Çünkü abonelik ücretinin silinmesinde orada bir şeyleri değişti. Müşteri odaklı bir bankada, 1 bel borcu nedeniyle kartı bloke etmeden önce ararlardı.R.! Burada da bir kez değil, kilitlenme nedeniyle aradılar. Sevinmek için) ve bilgilendirin, dikkat edin - kartın kilidini açmak için kartın geçerlilik süresinin bitiminden önce her ay 2 ruble ödemeniz gerekir! Hesabı yenilemek için yaklaşık 30 ruble ödemek zorunda kaldım. Bu bankaya karşı tek şikayet bu değil, sadece sonunculardan biri. Bunu eklemek istiyorum: insanlar, bu bankayla çalışırken dikkatli ve dikkatli olun. Ve "uzmanlar" için - VTB Bank'ın kızlarıyla nasıl çalışacağınızı öğrenin, BelVeb...
Bir bilet gişesi çalışıyor! Para birimini değiştirmek için 30 dakikalık bir sıra bekledim! Aynı zamanda çalışanlar kendi işleriyle ilgilenmeye gittiler.
Banka şubesi iyi. Sık sık oraya giderim. Mükemmel personel. Tek dezavantajı, az sayıda çalışan kasanın olmasıdır. Ve çok insan oluyor, bu nedenle uzun kuyruklar oluşuyor.
Ayrı olarak, bankanın yönetim kuruluna "önermek" istiyorum: kasaları ve şubeleri kapatmak için acele etmeyin, yine de onlara ihtiyacımız olacak. "Plastik", bilgi kabinleri, mobil uygulamalar ve benzeri yenilikler hala mükemmel olmaktan çok, çok uzak olduğu için. Bugüne kadar, her neyse, cüzdandaki nakit, plastik bir karttaki nakitsizden çok daha iyi bir istikrar teminatıdır. Ek olarak, bir kişiyle (operatör, kasiyer, danışman) canlı iletişim, ruhsuz bir gadget, program veya cihazla karşılaştırılamaz.
Fatura alıcısı ınfokiosk'ta çalışmıyorsa, bir nedenden dolayı bu konuda uyarılmazlar. Sonuçta, bankaya girerken, müşterilerin bilgi alışverişinde boşuna sıraya girmemeleri için bir reklam asabilirsiniz.
Çok iyi uzmanlar ! Dikkatlice dinleyecekler, herhangi bir soruyla başa çıkmalarına yardımcı olacaklar. Günümüzde insanlarla çalışmak zor iş. Aferin kızlar - Siz EN iyisisiniz! Teşekkür ederiz!!!