Çok yavaş bir banka. Para birimimi değiştireceğim, 5 dakika ve 30 dakika veya daha fazla beklemem gerekiyor. Matusevich için bir banka vardı, hangi yüzü çıkardılar?) 3 Eczaneye ve orada nafik olarak ihtiyaç duyulmayan ikincisine ihtiyaç duyulmuyor. Dokunmak minimum istediğiniz yere koşun. Ahmaklık.
Bekleme süresi hızlıdır, servis mükemmeldir — gerekirse her şeyi net bir şekilde açıklarlar, yardım ederler, pencereden başka bir uzmana yönlendirirler
Çok sayıda servis penceresi var, ATM ve terminal var. Personel yardımsever ve yardım etmeye hazır. elektronik kuyruk. Yakınlarda büyük bir otopark var. Bekleme süresi 15 dakikaya kadar
Uygun banka. Elektronik bir kuyruk var. Bir terminal var. Çalışanlar her zaman nasıl kullanılacağını söyleyecektir. Aynı anda birçok pencere çalışıyor ve bu sırada sıra hızla geçiyor
Banka çalışanlarının çalışmalarından çok hayal kırıklığına uğradım. Maalesef soyadımı hatırlamıyorum, karta 600 dolar koymam gerekiyordu. Soruyu iki kez karta para koymanın daha karlı olduğu sorusunu sordum. Sonuç olarak, eksi 12 ruble. Başka bir bankaya dönsem iyi olur. Görünüşe göre para büyük değil, ama kolayca kazanılmıyorlar.
Sayılarla arama algoritması net değil. Hesabınızda 10 kartınız olabilir ve senden sonra gelen insanlar tüm işlemleri çoktan yapmışlardır. Bankada 7 pencere var, "diğer ödemeler" sadece bir tane yapıyor))) teneke. Basit bir operasyonda bir saatimi kaybettim, hayatımda bu meclis'e gitmeyeceğim.
Sıra her zaman yeterince hızlı hareket eder. Terminalin yanında danışmanlar var, genç operatörler, eylemlerden her zaman emin değiller, ancak her şey deneyimle gelecek)
Tutum kendine böyledir... Görünüşe göre böyle bir değişiklikle karşılaştım. Maskeyi en hoş haliyle takmamaları istendi. Unutmuşum. Kiminle olmaz ki?! Neredeyse tüm bankalar onları satarken, Grivnası ile çalışmıyorlar - satın alıyorlar.
Şube müdürünün hizmetini beğendim. Sorunun derhal çözülmesine yardımcı oldum. Çok teşekkür ederim!
Orijinalini göster
3
2
Стася
9. seviye şehir uzmanı
14 Nisan 2022
Büyük kuyruklar. Personel yavaş hizmet veriyor. Elektronik kuyruğun sırası, "onun" nasıl çalıştığı hiç belli değil. Buraya gelirken burada 1 saatten 1,5 saate kadar kalmayı bekleyin.
Çok korkunç hizmet. Elektronik sırayla rastgele çağrılırlar. Seni ne zaman düzelteceklerini anlayamazsın. Sırada yaklaşık bir saat geçirdim. Bilgi broşürlerinde her zaman sıra vardır. İki self servis bilgi formu yeterli değildir.
Çok yavaş servis. 8 üzerinden 2-3 pencere çalışıyor!!! Elektronik bir kuyruk var! ama bu halkı daha da karıştırıyor. Operatörler farklı pencerelerde belirli işlemleri gerçekleştirir, bu nedenle daha sonra gelen insanlara size daha erken hizmet verebilirler. Bu, özellikle bir kuyruk oluşturmak için veya sadece yetkin olmayan personel için yapılması ilginçtir.
Bazen beceriksiz uzmanlar vardır, bu nedenle her şeyi diğer yetkin uzmanların değiştirmesi gerekir. Kuyrukta 40 dakika ve hizmette 50 dakikalık rekor süre.
Bu departman, bana göründüğü gibi, uzmanlara giden daha küçük kuyruklarda farklılık gösteriyor. Ya daha az insan geliyor ya da uzmanlar daha hızlı çalışıyor)
Orijinalini göster
3
4
Ю
Юрий К.
10. seviye şehir uzmanı
2 Mayıs 2021
Her yerde olduğu gibi, repertuarında kibirli bir şirketin maliyetleriyle tasarruf bankası. Sıralar, sıralar, sıralar. Hafta sonları çalışmıyor. Kenara çekiyorum
Bu şubeyi kimseye tavsiye etmiyorum. Bankalardaki sıralar konusunda seçici olmaktan uzağım ama bu şube tüm sınırları aşıyor. Orada her zaman en fazla 2 kasiyer çalışıyor, ancak 3 kat daha fazla iş var. Kuyruklar çok büyük, bir saatten az değil. 3 ziyaretten sonra etrafta dolaşıyorum.