21.06'da bu bankadaydık. Cuma, sessiz, sakin. Çalışanların çalışmaları hakkında sorular var.El tarafından ulaşılan kız.Kuyruklara sürekli danıştım, ne yapacağımı bilmediği izlenimi altındaydı. Gişede, yapmamız gereken prosedür 20 dakika sürdü, yaşlı bir kişi bunca zaman ayakta durmakta rahat değildi ve zordu...Ancak talepten sonra çalışan sandalyeyi getirdi.
Şimdiye kadar gördüğüm en uzun süreli hizmet. Sekiz veya on işten dördü zorla hizmet veriyor! Ve bu yoğun saatlerde! Her pencerenin kendi işlemi vardır. Birinin uzun bir ameliyatı varsa, diğerleri uzun süre bekleyecek. Diğer pencereye onların yolu kapalı. Ve önemli değil, beş dakika, yarım saat, kırk dakika veya bir saat beklemeniz gerekiyor... Elektronik kuyruğu terk etmenin her zaman daha akıllıca olacağını düşünmüştüm, ancak kesinlikle herhangi bir pencerede herhangi bir işlemin yapılabileceğinden emin olmak için. Ve tüm pencerelerin aynı anda çalışması için. İşte bu hızlı olurdu! Ama hayır! Buraya çok nadiren geliyorum ama umutsuzluktan bakıyorsam yarım saat beklemeye hazırlanıyorum. Bankadaki reklamlar her dakika uzaktan kendilerine hizmet etmeyi teklif ediyor.... Benim izlenimim, bankanın insanların internete, mobil bankacılığa ve bu tür teknolojilere geçmeleri için bilerek her şeyi yaptığı, ancak bankaya gelmedikleri yönünde. Bu, müşterinin uygun bir ödeme yöntemi seçme hakkının doğrudan ihlali olsa da. Bankanın reddettiği cep telefonu için ödeme dahil. Bugün de bana hizmet etmek istemediler. Başım dönüyordu ve kasadaki kızı, nefes alacak hiçbir şey olmadığı için yüzüme maskeyi indireceğim konusunda uyardım. Cevap şöyle oldu: "Maskenizi takın yoksa cezalandırılırız!". Yeterince havam olmadığı ve şimdi düşeceğim yönündeki tüm itirazlarıma şu cevabı duydum: "Maskeyi çek." Arkamı döndüm ve ayrıldım. Genel olarak, 1) ÇOK yavaş hizmet, 2) infokiosk'u veya mobil bankacılığı kullanabileceğinizi çok müdahaleci bir "hatırlatma", 3) ültimatomlar: "Ya maske ya da dışarı çıkın".... Kendinize hizmet edeceğiniz uzak cihazlara ))) Elbette birim başına tahmin ediyorum.
Sonunda dönüştürüldü ve yeniden inşa edildi.....Burası artık bankanın modern bir şubesi. Açıldıktan sonra beş kez uğradım.....10 dakikadan fazla içeride değildim (her şey çok daha hızlı hale geldi)
Kuyruklar, genellikle çalışan birkaç pencere var, para birimini değiştirdim, para biriminde değişiklik yaptılar, ertesi gün kendilerinin verdikleri banknotu kabul etmeyi reddettiler, çünkü yıkandı. Personel normal, patronları yok