Servis iyi, operatörler kibar, herkes yardım edecek, size söyleyecekler. Ancak her zaman, herhangi bir zamanda ve tarihe bakılmaksızın kuyruklar vardır, 20'ye yaklaştıkça yarım gün askıda kalabilirsiniz.
Saat 9'dan itibaren çalışan bir şube bulmak pek mümkün değil, Sabahları işten bir saat önce bankaya gidebilmeniz ve kartı hem bilgi kioskundan hem de kasadan bir bilet sipariş ederek doldurmanız uygun
İnanılmaz derecede hoş ve harika insanlar çalışıyor. Konut hizmetleri için ödeme yapmaya geldim, şablonları kaydetmek için fatura numaralarını bulmama ve telefonla ödeme yapmama yardımcı oldular.
Çok teşekkür ederim)
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Нина
16. seviye şehir uzmanı
10 Ağustos 2024
Güler yüzlü ve güler yüzlü personel. Salonda her zaman size yardımcı olacak ve size söyleyebilecek bir çalışan vardır. Elbette kuyruklar var. Ancak personel bunları en aza indirmeye çalışıyor
Belarusbank'ın şubesi evime yürüme mesafesinde, bu yüzden çoğu zaman bu bankanın hizmetlerini kullanıyorum.Bölümdeki personel müşterilere kibarca ve özen gösterir.Ancak Çarşamba günleri belli haftalarda geç açılıyorlar,programı bilerek,yıllar içinde yine de birçok kez ödeme yapmak gerekliydi ve banka kapandı.
Büyük bir banka şubesi değil, fazla yer yok ama yeterli. Hizmet iyidir, her konuda yetkin oldukları konularda yardımcı olurlar. Bölüm her zaman temizdir ve uzanmış alanın yakınında.
Sefil banka, MİR sistemine göre transfer sırasında meblağın% 15'ini komisyondan geri çekti, tüketici haklarının korunması ve anayasaya göre zorunlu olmasına rağmen operasyonun geri alınmasına itiraz edilmeye başlandı.
En büyük olanlar için komisyonlar
Eski teknolojiler, uygulama sadece kıçtan, kartlar ödeniyor, kart siparişi de böyle. Her şey yalnızca kendinizi zenginleştirmek ve müşteriden maksimum parayı çekmek içindir
Daha yüksek hizmete sahip diğer bankalara daha iyi geçin, bunu en son düşünün
Vatandaşları bankacılık yasalarıyla örtbas ederek yanıltıyorlar, ancak anayasa ve tüketicinin korunması yasaları daha önemli
Küçük şube, ancak şaşırtıcı bir şekilde kuyruksuz. Her zaman özgürdür. Tüm ödemeleri hızlı bir şekilde yapabilirsiniz. Ve her zaman yardım edecek cana yakın kızlar
Belarusbank'ın bankacılık klasik şubesi. Bilet gişesi, bilgi notu. İhtiyacınız olan her şey . İyi hizmet. Gün boyunca kuyruklar yoktu, akşamları nasıl olduğunu bilmiyorum.
Western Union'ı almaya geldim. Baş yönetici, bir müşteriyle uzun süre çalışacağını belirterek beni BELAGROPROMBANK'A gönderdi. SONUNDA MÜŞTERİLER UMURUMDA DEĞİL) ... Belagroprom'da başarılı ve hızlı bir şekilde aldım))
Bence tüm ağın en zayıf şubesi. Elektronik kuyruk yoktur, herhangi bir zamanda kuyruk vardır, bilgi notları kesintilerle çalışır, personel her zaman misafirperver ve profesyonel değildir. Mümkünse başka bir şube arayın.
Tavsiye etmiyorum!😞😞😞
Çalışanlar kaba ve tembeldir, çalışmak istemezler. Müşterileri kasada hizmetler için ödeme yaptıkları için gönderiyorlar. Ve yaşlılar terminalleri nasıl öğreneceklerini bilmiyorlar ve öğrenmek istemiyorlar. Bu nedenle orada sürekli skandallar var
Servis hızlı olabilir, ancak kuyruklar sadece ölçeğin dışına çıkıyor.Infokiosk'tan sonraki tek kurtuluş operatördür ve tüm işlemleri gerçekleştirmeye yardımcı olur.Çok makul
Bu banka şubesini beğendim. Bankaya ulaşımla gelmem gerekse de buraya sadece gidiyorum. İyi özenli çalışanlar. Keşke orada hala bir elektronik kuyruk olsaydı - bu bankanın bedeli olmazdı, böylece kimse sırtından nefes almasın.
İyi bir şube, operatörler hızlı çalışıyor, terminaldeki herhangi bir işlemle başa çıkmaya yardımcı olacak her zaman görevli bir kişi var, genel olarak tavsiye ederim.
Belarusbank'ın tüm şubeleri yaklaşık olarak aynı şekilde çalışıyor. Bir kişi "para kazanmaya geldiğinde", "işe gelen adam" dan çok farklıdır. Bu kurumdaki çalışanların çoğu para kazanmaya geliyor, bu yüzden onların hizmetleri olmadan yapabiliyorsam bunu yapmaya çalışıyorum.
Sürekli kuyruklar, operatörler, sorulan sorular konusunda her zaman yetkin olmayan atm'lere ve bilgi kasalarına yapıştırıcılar gönderiyor, birkaç kez iletişime geçmeniz gerekiyor.
ATM, ınfokiosk, cash ın, çok çalışıyorlar, insanların ınfokiosk'ta ve kamu hizmetlerinde ödeme yapmalarına yardımcı oluyorlar, gösteriyorlar ve eğitiyorlar. Dezavantajlardan, sosyal açıdan yetersiz vatandaşlardan 30-50 dakika boyunca büyük kuyruklar: sokakta atm'de sıraya giriyorlar, önbelleklerini kaldırıyorlar, kamu hizmetleri için ödeme yapmak üzere bankaya gidiyorlar :))
Orijinalini göster
5
2
oksana.malinovsckaia
7. seviye şehir uzmanı
28 Temmuz 2020
İzlenimim, profesyonel olmayanların hepsinin bu şubeye atılmış olmasıydı. Bir sorunu hızlı bir şekilde çözmeniz gerekiyorsa bu seçenek değildir.