Tadilattan sonra yeni şubeye girdim ve hoş bir şekilde şaşırdım. Girişte bir gülümsemeyle bir danışmanla tanıştım - Jeanne, sorumda bana nasıl yardımcı olabileceğini açıkladı. Bilgi kasasını anlamama ve bilet gişesine bilet almama yardım ettim. Kasiyer de gülümsemeyle hizmet etti. Profesyonellik göze çarpıyor! Dışarı çıkarken danışman gülümseyerek veda etti ve iyi günler diledi.
Şaşırtıcı bir şekilde, Minsk'te bu hizmete sahip birkaç şubeden biri.
Çok yüksek akış, çok metrelik kuyruklar, kalabalıklaşma. Personel iyidir, ancak ziyaretçi akışı kapasitelerini aşmaktadır. Yoğun saatlerde tavsiye etmiyorum.
Mükemmel personel çalışıyor: yetkin ve kibar. Yeterince hızlı hizmet veriyorlar, ancak kuyruklar neredeyse her zaman. Yer geçicidir. Cumartesi günü kapanmadan bir saat önce gelmek daha iyidir. Ve acilen ve yoğun saatlerde gerekirse, Baykal'daki şubeye gitmek daha iyidir.
Evin yanında iyi bir ayrılma, herkes size söyleyecekler, yardım edecekler
Orijinalini göster · Русский
2
П
Подписчик
4. seviye şehir uzmanı
8 Ağustos 2023
Departman insan akışıyla baş edemiyor, sırayı iki veya üç saat beklemeniz gerekiyor
Ve hepsi, hizmetlerin önceliğine göre normal bir ayrım olmadığı için
Minsk'teki en korkunç bölüm
Kartı yaptım, sözleşmeyi evde bıraktım, bir ay sonra yetiştiriciler Ukrayna numarasından vyberk'e banka logosundan arıyorlar ve kartı yapıp yapmadığımı soruyorlar * sözleşmenin imzalanma tarihi*
Giydirme hoş, ancak bankanın verilerimin güvenliğiyle ilgili açıkça bir sorunu var. Böyle küçük, iğrenç bir sıçan, müşteri tabanını girişimci Slav kardeşlere birleştiriyor: (ve hiçbir şey yapamazlar, örneğin bankanın web sitesinde sohbete yazacaklar, evet: (
Orijinalini göster
3
1
В
Вл Сав
16. seviye şehir uzmanı
16 Nisan 2024
Bankanın modern ofisi.İşte her zaman sadece kuyruklar
Departman, her şey gibi, elektronik bir kuyrukla donatılmıştır. Uzun toplantılar yine de sık görülür. Operasyonel danışman konularda yardımcı olur.
İş gününün bitiminden 10 dakika önce ödemeleri kabul etmeyi bırakıyorlar ki bu da doğru.
Temiz, temiz.
Elektronik kuyruğu hesaba katsa bile, her zaman işe yaramayan kasalar için her zaman çok fazla kuyruk vardır. Bunun için Altay caddesine boş gelmediği için. 3 çalışan çalışıyor ve sıra yok ve elektronik kuyruk da yok
Annem için emeklilik kartı aldım. Caddedeki banka şubesinin onarım için kapatılması nedeniyle Baykalskaya el. Sıra çok büyüktü. Sabırla bekledik ve hemen hazır Kadife kartını danışmandan aldık, o da bizi nakit çekmek ve faturaları ödemek için derhal kasiyer penceresine yönlendirdi. Uzmanların koordineli çalışması!
Her zaman çok fazla insan var. Klima çalışmıyor. Cumartesi, Pazar izinlidir.
Orijinalini göster
5
1
Е
Егор Алексеенко
9. seviye şehir uzmanı
10 Mayıs 2021
Benim durumumda, aynı anın çözümü telefonda çok fazla istişare gerektirmedi ve burada soru, tam zamanlı çalışanların bilgi kalitesi hakkında ortaya çıkıyor (departman başkanı her şeye anında karar vermesine ve dedikleri gibi matın tamamını bilmesine rağmen).
Sıradan sık işlemler için - normal banka.
Bu şubeye bu kadar baskı uygulandığında, melekler orada çalışıyor gibi görünüyor. Ziyaretçiler sistemden tüm memnuniyetsizliklerini çalışanlara memnuniyetle döküyorlar ve çalışanlar inanılmaz sabırla yardım etmeye çalışıyorlar. Orada çalışanlardan hiç sinirlenenlere karşı kötü bir tutum görmedim (bu nasıl: Geldim ama burada beklemeye geldim?!!) ziyaretçilere.
Sonsuz kuyruklar, bilgi kabinleri bile kurtarılmaz, sokaktaki kişi genellikle buggy olur. Cumartesi günü çalışmayı bıraktım, bu genellikle bir kabus, hafta içi bir gün izin almış olsaydım daha iyi olurdu!