05/29/2024 tarihinde para birimini değiştirmek gerekiyordu. Akşam saat 19: 00 civarında bu döviz bürosuna uğradım. Sırada 7 kişi vardı. AMA! Yaklaşık 1 saat beklemek zorunda kaldım. Banka çalışanı Karina çok yavaş çalıştı. Anlıyorum, akşam, adam yoruldu. Ama aynı ölçüde değil. Faturayı çok uzun süre düşündü, kontrol etti, sadece "testler" için göndermedi. Sonra plastik bir cetvel aldım ve verdiğim faturayı ölçtüm. Bundan sonra, Kuralların 2.7 nci maddesini açıklayarak kabul etmeyi reddettim (boyutların tutarsızlığı). Bu nedenle, bu bankada para birimini teslim etmeden önce, «kağıt parçanızı» ölçmeniz ve faturanızın banka Kuralının gerektirdiği boyutlarda olup olmadığını telefonla (veya başka bir şekilde) bankaya kontrol etmeniz gerekir. Zamanını, işini yapmış gibi görünen ve aynı zamanda ruh halini bozan yorgun çalışan Karina'ya harcamamak için.
Her 10 dakikada bir mola verdim, eşanjörün yanındaki beşinci elemana ayrıldım çünkü mola 10 dakika sonra geri döndüm - ödünç almayacaklarını söylüyorlar, çünkü başka bir mola olacak, parayı 6 kez değiştirmeye geliyorum, sonuç olarak başarılı 3 kez, politika 50/50?
Personeli mola beklemek yerine hareket etmesi için eğitin! 05/29/2024 aradan sonra, aradan sonra karta nakit koymaya çalıştım! Kasiyer Turpla hiç hareket etmedi, 30 dakika 2 kişiye hizmet etti! Yavaş çalıştığını söylediğim sözleri duyunca o kadar yavaş hareket etmeye başladı ki o zamana kadar yavaş değildi! Sonra parayı kasaya paketledi ve daktiloda miktarımı 100 kez yeniden hesapladı.. korkunç bir yer, karınızı kendiniz kaybediyorsunuz