08/02/24 Bu şubede kocam için kira ödemem gerekti. Elektronik sırayla 1.30 dakika kasada durdum! Bu günlerde bu normal mi? Oda küçük, ne oturmanın ne de temiz havayla serinlemenin bir yolu yok! Ve hepsi bu
Çalışanlar ellerini sıkarak oturuyorlardı ve bir bilet gişesi çalışıyordu! Sonuç: Tekneleri çıkarın ve üçüncü kasayı koyun, 2'si hala çalışmadığında!
Birkaç yıldır Tivali'de çalışıyorum, sık sık bu şubenin yanından geçtim ve her zaman orada bir sıra gördüm. İşte sadece her zaman. Sanırım bazen pek çok insan başa çıkamıyor.
Ta ki para birimini kendiniz değiştirmenize gerek kalana kadar.
Bu bir çeşit teneke. Numaram 190, çetelede işlemdeki son numara 181 idi. Yani önümde toplam 9 kişi var.
Sıramı elli dakika bekledim. Çok telaşsız personel. Aynen öyle. Dahası, kasadaki çalışanın, doğrudan hamur alma görevlerini yerine getirmek yerine, penceresinden büyükannesine 3 (üç, Karl!) yakınlardaki danışmanlar tamamen özgürdür, burunlarını seçerler ve tavana tükürürler.
Genel olarak, bu bankanın diğer şubelerinde nasıl olduğunu bilmiyorum, ancak bu özel bankada her zaman sıraya gireceksiniz, bu özel bankaya ihtiyacınız varsa bunu düşünün.
Dolandırıcılar!
Manibek için ücretsiz servisli bir kart açtım.
Nisan ayından itibaren manibek ödemeyi bıraktılar, Mayıs ayından itibaren hizmet için ayda 5 ruble almaya başladılar. Hepsi bu- müşteriye haber vermeden, uygulamada, Viber'de ve sms'de spam göndermelerine rağmen. Bankanın hizmetlerinin reddedilmesini gerektiren anlamlı bilgiler gizlenir