Belgosstrakh'tan DMS kartım var. Bir hafta doktora kaydolmaya çalıştım, 2 kez viber için belgeleri atmak zorunda kaldım (emekli oldular!) birincil olanı onaylamak için! Belirli bir doktora randevu almak ve cevabı beklemek için telefonda bir saat sarkmanız gerekir. Ve bu hepimizin çalışan insanlar olmasına rağmen. Zaten ödediğiniz paranız için böyle bir hizmet. 24 yılında böyle bir şeyin var olduğu şokta. Sigortadan değil, 5 dakikada kayıt olurdum, sinirlerimi karıştırmazdım ve zaman kaybetmezdim. Şiddetle tavsiye etmiyorum.
İyi günler! Sigortalı bir kaza olana kadar Belgosstrakh'taki malını her zaman sigortaladım. Hasarın 182 ruble olduğunu tahmin ettiler. Onarımın gerçek maliyeti 900 ruble idi. Bunun neden böyle olduğuna dair net bir açıklama yapmadım, çalışanlardan duydum.
İyi günler, her zaman Belgosstrakh'ta hem mülkü hem de kendimi sigortaladım, ancak bugünkü vakalar beni başka bir sigorta şirketine başvurmaya zorladı.Globa 54 alışveriş merkezinde, pasaport ibraz etmeden bir araca çarpmayı reddettiler, ancak uzun zaman önce tüm verilerim, azalan bir oranla sigorta yapmayı kabul etseler bile, onlarda bulunmuş olsa da!
DMS kapsamında bu sigortada sigortalılar.
"Üzgünüm, tüm operatörler meşgul. Sıradaki aramanız 19 », »bağlandığınız yerdeki kliniğe başvurabilirsiniz", programda "akut diş hekimliği" hizmeti var, ancak bunu kullanamazsınız, ayrıca bağlandığınız yerdeki kliniğe başvurmayı da önereceklerdir. Bu hizmetin program tarafından sağlanmadığını gerekçe göstererek programa dahil edilen hizmetleri defalarca reddettiler.
Ve bunların hepsi paranız için.
Asıl amaç, size eşlik etmemenizin nedenini bulmaktır: gözaltında yanlış kelimeyi bulabilirler, bu nedenle yapamazsınız; veya operatörle konuşurken yanlış bir şey var.
Diğer sigortacılarda sigorta deneyimi vardır.
Bu sigortayı tavsiye etmiyorum.
05/27/2022 tarihinde yurtdışına seyahat etmek için sigorta poliçeleri (üç kişi) düzenlemek amacıyla Rakovskaya Caddesi'ndeki Belgosstrakh şirketinin şubesini ziyaret ettik. Poliçelerin kayıt süreciyle ilgili herhangi bir soru (şikayet) yoktur (derhal reddedilmişlerdir), ancak ziyaretçilere karşı kabalıkla sınırlanan ne kadar hoş karşılanmayan bir tavır ayrı bir şarkıdır. İnsanlarla çalışmak, zorunlu ve hiçbir şekilde kibar bir tonda ifade edilen tek heceli görev cümleleri değil, nezaket ve inceliği içerir. Tabii ki, bir müşteriyle böyle bir iletişim tarzı, müşterilerle iletişim kurallarına aşina olmayan belirli bir uzmanla iletişim kurmaya devam etmek konusunda zaten isteksizliğe neden olmaktadır. Bu şekilde konuşursak, bu durumdan uzak olmasına rağmen, tüm organizasyon hakkında bir sonuca varılır (Belgosstrakh'ın diğer şubelerinde şahsen sigorta poliçeleri yaptım ve yaptırdım - böyle bir şeyle karşılaşmadım). Ziyaretçilerle daha kibar ve düşünceli iletişim için bir uzmanla uygun bir görüşme yapmak için ikna edici bir talep.
Orijinalini göster
5
Kurumun yanıtını göster
Екатерина
14. seviye şehir uzmanı
13 Ekim 2024
Çok uzun kuyruklar 2 kişi -45 dakikadır.... Popüler olmayan zamanlarda gelmek daha iyidir...bakımla ilgili soru yok
Fotoğrafın değiştirilmesi gerekiyor. Kapının yanında artık kapı yok ve kaplamanın altında tuğla var. Her türlü sigorta hizmeti. İki işçi, kuyrukları izlemedim. Hızlı bir şekilde sigorta yaptırdılar.
Müşteriye yetkin bir şekilde yaklaşıyorlar, her şeyi açıklamalarla en küçük ayrıntısına kadar getiriyorlar, uzmanlar hizmet için yerinde. Müşteri odaklı!!!!!!!!
Ulaşmaya çalıştım. Bir dakika bekledikten sonra: "Üzgünüm, telefona cevap verilmedi. Tüm gönüllü olanlar."
Yani müşteri önemli değil, ortak odaklılık yok.