Brynchikova yöneticisi Olga Sergeevna'ya müşterilere karşı hassas ve özenli tutumu için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum! Çok yetkin ve insani bir şekilde danıştım, tüm soruları sabırla cevapladım. Arabayı tamir etme konusundaki iletişimimizin ön saflarında, mesajlarıma ve aramalarıma çok hızlı tepki verdim.Size tüm iyilikleri, iyi şanslar ve sağlıkları diliyorum! İletişimden sadece hoş duygular kaldı.
Belgosstrakh'ın mükemmel şubesi, yetkin uzmanlar. Sıra geliyor, biraz beklememiz gerekiyor. Aracın incelenmesi için güncellenmiş park yeri, bir muayene uzmanı gibi, kibarca, hızlı, net ve konuyla ilgili olarak süper! Aferin beyler!
Genel olarak bu organizasyon için yazacağım! Arabayı KASKO ile sigortaladım, sigortada çok iyi şeyler söylediler, onarımlarla karşılaştırılabilir sigorta ödemeleri yapılıyor, sözde indirim için ilgili sigortalar asıldılar. Ancak özünde, önemli nüanslar da açıklanmadı.
Acıya nispeten küçük bir sigortalı kaza geldi ve başladı. Aslında bir şeyi başka bir şey söylüyorlar. Başlangıçta küçük bir miktar ödediler ve istediğiniz yerde tamir etmenizi söylediler ve yeterli para yoksa sayacağız ve fazladan ödeme yapacağız endişelenmeyin! Doğal olarak tamir ettim, yeterli param yoktu, gerekli tüm belgeleri alıp onlara getirdim, kabul ettiler ve bir hafta sonra aramanız reddedildi, onarımlar çok pahalıydı.
Sayacağınızı söylediniz diyorum, bana istasyonumuzda tamir edilmediklerini cevapladınız, ama size söylenmedikleri gerçeği, unuttular, oluyor.
Diyorum ki tamamen reddediyorsunuz ya da bir şey ödüyorsunuz, size yaklaşık onda birini ödeyebileceğimizi söylediler.
Onlarla uzun süre konuştum, en azından onda birini kabul ettim, sonuç olarak onda birinin yarısı için bir mesaj geldi. Bu organizasyondan şok oldum, sözleşmemle sadece istasyonlarında tamir etmeliyim, ancak miktar üç kuruş olacaksa, tamam size ödeyeceğiz.
Not Bilgi için, sundukları boyama istasyonlarının çok düşük bir derecesi var, garanti yok, öğrenciler cihaz için boyamıyorlar, vb. Belgosstrakh temsilcisi bana bize nasıl boyayacaklarını, asıl mesele hasarın lekelendiğini, orada nasıl olduğunu ve bizim işimiz olmadığını söyledi. Bu nedenle, bu tür düşük seviyeli istasyonlar da onlarla işbirliği yapıyor.
Sigorta yaparken, sigorta poliçesi kapsamında kimin ve nerede tamir edeceğinize dikkat edin, belki de sigorta için ödemeniz gereken para için arabayı kendiniz tamir etmekten daha kötü olmayacaksınız.
Ek olarak: Görüşmemden sonra, üzerinde anlaştığımız miktarın tamamının neden alınmadığını sorduktan sonra, yarın bana daha fazla para aktaracağız (yarın için para aktardık ve onarım için harcadığım paranın onda birini aldım) yanıtladılar. Aramasaydım ve açıklamasaydım merak ediyorum, neden tüm tutarı aktarmadılar, aktarırlardı ya da aktarmazlardı???